۹۹۸۶۰
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

شخصیت مورد علاقه‌‌ «علیرضا خمسه»

خمسه گفت: هر وقت از من به عنوان هنرپیشه مهمان دعوت کرده‌اند، با کمال میل پذیرفته‌ام. شخصیت مورد علاقه من در مجموعه «کلاه قرمزی» آقای همساده است.

خبرآنلاین: بازیگر مجموعه تلویزیونی «پایتخت» می‌گوید اغلب پروژه‌ها در تلویزیون با بحران مالی مواجه هستند و در این مورد سوء‌مدیریت وجود دارد.

علیرضا خمسه که این روزها فصل سوم سریال «پایتخت» با بازی او از شبکه یک پخش می‌شود، در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین درباره حضورش در این مجموعه، گفت: «فصل سوم «پایتخت» در ادامه دو فصل قبل این مجموعه است، اما شخصیت‌ها در موقعیت‌های تازه‌ای قرار گرفته‌اند و قصه جدیدی خلق شده و به نوعی شخصیت‌ها کامل‌تر شده‌اند. من شخصیت بابا پنجعلی را دوست دارم. امیدوارم مردم هم دوستش داشته باشند.»

سال گذشته خبری مبنی بر مهاجرت خمسه از ایران منتشر شد. او در‌این‌باره گفت: «این حرف سال گذشته شوخی سیزده بود. شوخی امسال هم این است که نخیر من از ایران نخواهم رفت، اما واقعیت این است که نه خبر پارسال درست است نه چیزی که الان گفتم.»

او درباره کم‌کاری در تلویزیون گفت: «متاسفانه تلویزیون در سالی که گذشت به لحاظ مالی موقعیت خوبی نداشت. پارسال سریالی به نام «عصر پاییزی» کار کردم. الان حدود شش ماه از اتمام کارمان گذشته و دو ماه است که پخش سریال تمام شده، اما هنوز دستمزد ما را نداده‌اند. کسانی هم که در این سریال کار کردند، راضی نیستند. می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و بگویم مسئولان تلویزیون، ما از پخش سریال «عصر پاییزی» راضی نیستیم، چرا که هنوز دستمزد ما داده نشده است. خدا را شکر در سریال «پایتخت» با مشکل مالی روبرو نبودیم و تقریبا در شرایط ایده‌آل و انسانی کار کردیم. دستمزد‌ها به موقع پرداخت شد، ولی منهای سریال «پایتخت»، اغلب پروژه‌ها در تلویزیون با بحران مالی مواجه هستند. فکر می‌کنم در این مورد، یک جور سو مدیریت وجود دارد.»

او ادامه داد: «به طور مثال مدیر شبکه یک به من قول داده بود نصف دستمزد من در سریال «عصر پاییزی» را قبل از اتمام سال بدهد که این قول عملی نشد. حتی با مقام‌های بالاتر از او هم صحبت کردم و باز این قول را دادند که به موضوع رسیدگی می‌کنند. منظورم این است که مدیریتی در بخش مالی وجود ندارد. حالا من این شانس را داشتم در سریال «پایتخت» کار کنم که بتوانم چرخ زندگیم را بچرخانم، اما همکاران من در سریال «عصر پاییزی» همه از این اتفاق دلگیر هستند. نمی‌شود که ما در تلویزیون صحبت از امید و شادی بکنیم، اما عواملی را که برای ما کار کردند افسرده کنیم.»

خمسه درمورد این مسئله که در سال‌های اخیر جزو بازیگران پر کار سریال‌های نوروزی بوده، گفت: «برای خودم هم جالب است. من از ابتدای کار آماتوری و نیمه‌حرفه‌ای و بعد حرفه‌ای، فقط بازیگر نوروزی بودم. هم علاقه خودم بود و هم تمام عوامل دست به دست هم می‌داد تا من کار نوروزی انجام دهم. اولین کار نوروزی که انجام دادم مجموعه «بورزید و بخندید» بود که نوروز سال ۶۱ روی آنتن رفت و قبل از آن «نوروزنامه» را کار کردم که اوایل دهه ۶۰ پخش شد.»

بازیگر سریال «پایتخت» درباره حضورش در سینما گفت: «چند پیشنهاد سینمایی داشتم که برای بازی در آن‌ها به توافق مالی نرسیدم. کاری که دوست داشتم در آن بازی کنم فیلم «دردسرهای شیرین» کمال تبریزی بود که به دلیل حضورم درسریال «پایتخت» بازی در آن را از دست دادم.»

خمسه که کارش را در تلویزیون در حوزه کودک آغاز کرد، در پاسخ به این پرسش که آیا قصد ندارد بار دیگر برای کودکان در تلویزیون یا سینما کاری انجام دهد، گفت: «من سال‌ها کار کودک کردم و هنرآموزان و هنرجویانی را آموزش دادم که الان خود آن‌ها کارهای بسیار خوبی در حوزه کودک انجام می‌دهند. مثل گروهی که در «فیتیله» کار می‌کنند، آقایان مسلمی، گلی و... جزو همین افراد هستند. ترجیح می‌دهم شاگردان آن‌ها هم وارد عرصه کار کودک شوند و عرصه تولید کار کودک را به جوانتر‌ها واگذار کنیم. خوشحالم همکاران عزیزی مثل آقای طهماسب و آقای جبلی دارم که هر سال برای کودکان سریال می‌سازند. هر وقت از من به عنوان هنرپیشه مهمان دعوت کرده‌اند، با کمال میل پذیرفته‌ام. شخصیت مورد علاقه من در مجموعه «کلاه قرمزی» آقای همساده است.»

او در پایان گفت: «ان شاالله «پایتخت ۳» مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد و امیدوارم امسال سال عملی شدن وعده‌های دولت به مردم باشد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      بهترین سریال دهه اخیر دست همه زحمت کشان این سریال درد نکنه ،برای دیدن مجموعه های بعدی در سال های بعد بی صبرانه منتظریم

    • سعید

      آقای خمسه با آن لبخند های زیبایش به فیلم معنی می دهد و نقش فعلی او در سریال بی مزه پایتخت اصلا قابل توجیه نیست. هنر مندی که در فیلم قهرمان دوچرخه سواری آنگونه درخشید ، واقعا حیف است در سریال اخیر نقش یک پیر مرد نحیف وخنگ را بازی کند .واقا برای من قابل تحمل نسیت.آقای خمسه تورا خدا از این نقش نفرت انگیر دست بر دار.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج