جاباما
۹۹۸۶۲۱
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

ویسی: پروتکل‌های وزارت بهداشت اجرایی نیست

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید پروتکل‌های اعلامی از سوی وزارت بهداشت در فوتبال قابل اجرا نیست.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید پروتکل‌های اعلامی از سوی وزارت بهداشت در فوتبال قابل اجرا نیست.

عبدالله ویسی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پیکان اظهار کرد: در حال حاضر در تلاش هستیم تمرینات تیممان را انجام بدهیم تا با انجام کار بدنسازی بازیکنانمان را آماده مسابقه کنیم. چند روز قبل هم تست کرونا دادیم که فکر می‌کنم چند روز دیگر جواب آن حاضر می‌شود.

وی درباره اینکه برخی باشگاه‌های لیگ برتری همچون تراکتور و سایپا و همین طور پرسپولیس از مثبت بودن تست کرونای بعضی از اعضای تیمشان خبر دادند گفت: من فکر می‌کنم در آینده‌ای نزدیک نه تنها تعداد این بازیکنان بیشتر خواهد شد بلکه اوضاع به جاهای باریک هم کشیده می‌شود. کرونا بیماری بسیار خطرناکی است و ادامه این روند کار برای فوتبالیست‌ها سخت می‌شود. تیم‌ها وقتی به مسافرت بروند اوضاع بدتر هم خواهد شد. ما نمی‌توانیم به هتلی که می‌رویم یا از اتوبوسی که استفاده می‌کنیم یا حتی از پروازی که به آن سوار می‌شویم مطمئن باشیم که پاک است. جان همه در خطر است و حالا باید مسئولان به این مسائل رسیدگی کنند. بهتر است درباره شروع لیگ کارشناسی شده‌تر فکر شود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال که آیا پروتکل اعلامی از سوی وزارت بهداشت را مطالعه کرده است یا خیر؟ گفت: پروتکل بسیار خوبی صادر شد و کاملا بهداشتی است اما در فوتبال ایران قابل اجرا نیست. ما باید پرواز چارتر بگیریم که فکر می‌کنم با بودجه‌ای که در اختیار داریم هیچ وقت چنین کاری را نمی‌توانیم انجام بدهیم. گفته‌اند هر بازیکن باید یک اتاق مجزا داشته باشد که این را هم نمی‌توانیم تامین بکنیم. خیلی از مسائل دیگر هم وجود دارد نظیر اینکه چند روز یکبار تست کرونا گرفته شود. البته حتی اگر تست کرونا هم چند روز یک بار گرفته شود آیا تضمینی وجود دارد که بازیکنی بعد از گرفتن تست به کرونا مبتلا نشود؟ من روز گذشته تست دادم. شاید از دیروز تا به الان به کرونا مبتلا شده باشم و الان ناقل بیماری باشم. هیچ تضمینی برای این مساله نیست.

وی در پاسخ به این سوال که پیشنهادش به سازمان لیگ برای مدیریت این موضوع چیست گفت: پیشنهاد ما برای سازمان لیگ اصلا ملاک نیست. در خیلی از مسائل همین گونه است. به طور مثال درباره تیم ملی مربیان را جمع کرده‌اند، نظراتشان را گرفتند و در نهایت کاری که خودشان می‌خواستند را انجام دادند. درباره موضوع کرونا هم نه تنها نظرات مربیان بلکه نظرات رسمی باشگاه‌ها هم ملاک نیست. هر وقت صحبت می‌کنیم فقط خودمان را خراب کرده‌ایم چون آنها نخواسته‌اند و نمی‌خواهند ببینند که ما چه می‌گوییم.

او ادامه داد: شما فکر می‌کنید با این وضعیت خانواده توپ جمع کن اجازه می‌دهد فرزندش برای یک مسابقه بیاید؟ قاعدتا پاسخ منفی است. تازه این را هم باید در نظر بگیرید که هر کسی نمی‌تواند تست کرونا بدهد چون هزینه زیادی دارد. شما فکر می‌کنید یک توپ جمع کن در ماه ۲ میلیون تومان می‌تواند برای تست کرونا هزینه کند.

ویسی در ادامه اضافه کرد: در اینکه پرسپولیس صدر جدول است و قابل احترام است شکی نیست. ما به پرسپولیس احترام می‌گذاریم. همه باشگاه‌ها قابل احترام هستند اما من می‌گویم سلامت جامعه را در نظر بگیرید و بعد تصمیم درست را اتخاذ کنید. پرسپولیس ۱۰ امتیاز با بقیه تیم‌ها فاصله دارد. ما اگر درباره برگزار نشدن لیگ صحبت کنیم می‌گویند استقلالی است.

اگر طور دیگری نظر بدهیم، می‌گویند پرسپولیسی است و کسی متن صحبت‌های ما را کامل نمی‌خواند. متاسفانه در این شرایط کسی نمی‌گوید سلامت جامعه چه می‌شود؟ من می‌گویم پرسپولیس تیم قابل احترامی است و هر تیمی که بالای جدول است هم قابل احترام است. پرسپولیس زحمت کشیده و ۱۰ امتیاز با سایر تیم‌ها فاصله دارد اما سلامتی جامعه هم بسیار مهم است. باید یک تصمیم کارشناسی اتخاذ شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید

      خوب شما که آنقدر منطقی هستید و قابل احترام چرا نمی گید حالا که 10امتیاز با همه تیما فاصله داره مثل فرانسه قهرمان اعلام کنن مشکل اینه شما و امثال شما که این حرف میزنن خر و خرمارو با هم می خوان هم لیگ تعطیل بشه هم قهرمان مشخص نشه بعدم سر سهمیه آسیا همین شماها پیراهن پاره می کنید

    • gholam.k.l.d

      مگه تمام جامعه درگیرکاروزندگیشون نیستن،،،مگه اینکه بگین خون شما آبیه،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج