۹۹۸۶۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بنگر: دوست دارم استقلال برنده باشد

محسن بنگر درباره برتری سرخپوشان مقابل داماش گفت: بازی بسیار سخت و سرنوشت سازی داشتیم که شکر خدا توانستیم با کسب سه امتیاز از شانس بالایی برای قهرمانی برخوردار باشیم.

خبرآنلاین: سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: محسن بنگر درباره برتری سرخپوشان مقابل داماش گفت: بازی بسیار سخت و سرنوشت سازی داشتیم که شکر خدا توانستیم با کسب سه امتیاز از شانس بالایی برای قهرمانی برخوردار باشیم. در این بازی ما پس از به ثمر رساندن گل سعی در حفظ نتیجه داشتیم و طبیعی بود که تیم داماش در بازی خانگی و با حمایت تماشاگرانش برای جبران نتیجه و فرار از خط سقوط به دسته پایین تر تلاش مضاعفی داشته و حملاتی را تدارک ببیند.

بنگر با اشاره به برگزاری بازی در زمین چمن مصنوعی گفت: برپایی اردوی مازندران و برگزاری تمرینات و دو بازی دوستانه در زمین چمن مصنوعی و همچنین برگزاری یک جلسه تمرین در زمین چمن مصنوعی کمپ تیم های ملی در تعطیلات نوروز بسیار به ما کمک کرد تا در بازی مقابل داماش که در چمن مصنوعی برگزار می شد از آمادگی بهتری برخوردار باشیم. به اعتقاد بنده کادرفنی برنامه ریزی حساب شده ای در تعطیلات لیگ برتر داشت و ما چشم بسته به رشت نرفتیم و ماحصل این برنامه ریزی و تلاش بچه ها کسب سه امتیاز ارزشمند بود که پرسپولیس را در کورس قهرمانی نگه داشت.

بنگر درباره بازی پرسپولیس و راه آهن گفت: این بازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای ما حیاتی و سرنوشت ساز است. ما از حمایت های همه جانبه هواداران در فصل جاری واقعاً ممنونیم. امسال مشکلات زیادی داشتیم و داریم و دلخوشی ما حمایت گسترده و همه جانبه هواداران در طول فصل جاری بود. آنها کمک زیادی به ما کردند تا بتوانیم به رغم مشکلات موجود از شانس قهرمانی برخوردار باشیم. با این وجود باید بگویم حالا نوبت هواداران است که بار دیگر نشان دهند در روزهای سخت حمایت همه جانبه و تاثیرگذاری از تیم محبوب خود خواهند داشت. به همین دلیل چشم انتظار حضور یکصد هزار تماشاگر در بازی مقابل راه آهن هستیم. ما امیدواریم هواداران در این بازی حضور پرشور و انبوهی در استادیوم آزادی داشته باشند. این به ما نشان می دهد که هواداران تا چه اندازه مشتاق قهرمانی تیم محبوب خود هستند. ما روی حضور پرشمار هواداران پرسپولیس در این بازی حساب کرده ایم و اطمینان دارم هواداران پرسپولیس با درک این شرایط از جای جای ایران به تهران سفر خواهند کرد و از تیم محبوب خود در بازی مقابل راه آهن حمایت می کنند تا پرسپولیس از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار باشد.

بنگر درباره اهمیت بازی فولاد خوزستان و استقلال تهران برای پرسپولیس گفت: بدون تردید این بازی در قهرمانی پرسپولیس سرنوشت ساز و تعیین کننده خواهد بود. ما با حمایت هواداران تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در دو بازی آینده با کسب حداکثر امتیازات میدان را ترک کنیم. با این وجود باید منتظر از دست دادن امتیازات از سوی رقیبان به ویژه تیم فولاد خوزستان باشیم. شاید برای اولین بار در زندگی ورزشی ام دوست داشته باشم تیم استقلال برنده میدان را ترک کند. این بازی برای تیم استقلال نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود چراکه آنها در صورت شکست یا تساوی مقابل فولاد شانس قهرمانی را از دست خواهند داد و برای کسب سهمیه آسیا هم که شده باید با برتری و کسب سه امتیاز به تهران برگردند. امیدوارم که نتیجه این بازی به نفع تیم پرسپولیس تمام شود. با این وجود ما نباید غفلت کنیم و باید در دو بازی آتی با دست پر میدان را ترک نماییم. به همین دلیل است که می گویم میزان حضور هواداران در بازی های آینده به ویژه بازی خانگی مقابل راه آهن از اهمیت بالایی برخوردار است و به ما نشان می دهد که هواداران تا چه اندازه مشتاق قهرمانی تیم خود هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج