۹۹۸۶۸۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رونمایی از بهترین خرید تابستانی رئال برابر ایبار

مارکو آسنسیو که تابستان گذشته رباط پاره کرده بود، حالا آماده بازگشت به میادین است. او بهترین صید رئال در لالیگای کوچک پیش رو خواهد بود.

ورزش سه: مارکو آسنسیو که تابستان گذشته رباط پاره کرده بود، حالا آماده بازگشت به میادین است. او بهترین صید رئال در لالیگای کوچک پیش رو خواهد بود.

۲۴ جولای ۲۰۱۹ بود که هواداران و کادر فنی و مدیریتی رئال، خبر بسیار بدی دریافت کردند. مارکو آسنسیو در تمرینات پیش فصل دچار مصدومیت رباط صلیبی شد و پزشکان دوری ۷ ماه را برای او پیش بینی کردند. عملا فصل برای او از دست رفته بود اما شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال کاملا به سود آسنسیو شد و او حالا این شانس را دارد تا در یازده هفته پایانی برای رئال به میدان رفته و کمک خوبی در مسیر قهرمانی باشد.

در بازگشت رئال به تمرینات، آسنسیو نیز حضور دارد و پای ثابت تمرینات گروهی است. او که تمام تست های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشته، دیگر مصدومیتی ندارد و بدون مشکل در حال کار زیر نظر زیدان است.

فلورنتنیو پرز رئیس رئال اخیرا بازدیدی از تمرینات تیمش داشت. او مدتی تقریبا طولانی با زیدان و سرخیو راموس صحبت کرد و پس از این دو، بیشترین دقایق صحبت را با آسنسیو داشت.

پرز نقش مهمی در جذب این بازیکن در سال ۲۰۱۵ از مایورکا داشت. تابستان ۲۰۱۶ آسنسیو به تیم اول رئال راه یافت و به قدری خوش درخشید که او را یکی از شانس های توپ طلا در آینده می دانستند ولی مصدومیت شدید تابستان گذشته، روند پیشرفت او را متوقف کرد. پرز همواره یکی از حامیات آسنسیو بوده و به خصوص پس از فصل ناامیدکننده ۱۹-۲۰۱۸ یکی از عواملی بود که باعث شد ستاره جوان همچنان در رئال ماندنی شود.

آسنسیو همچنین سخت مورد حمایت زین الدین زیدان نیز قرار دارد و زیزو در شرایطی که لوکا یوویچ و ماریانو دو مهاجم رئال فعلا مصدومند، امیدوار است تا آسنسیو عصای دست او در ۱۱ هفته باقیمانده از لالیگا شود. به عبارتی می توان گفت که آسنسیو بهترین خرید ممکن برای رئال در مینی لالیگای پیش رو محسوب می شود. رونمایی از او احتمالا در اولین بازی برابر ایبار و در ورزشگاه دی استفانو خواهد بود.

رونمایی از بهترین خرید تابستانی رئال برابر ایبار

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج