جاباما
۹۹۸۷۶۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

علت منتشر نشدن اسامی اعضای مبتلا به کرونای گل‌گهر

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان می‌گوید اعضای مبتلا به کرونا در این باشگاه به علت جلوگیری از نگرانی خانواده‌ها و همینطور برخی رفتارهای احتمالی نامناسب با بیماران، نخواستند نامشان فاش شود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان می‌گوید اعضای مبتلا به کرونا در این باشگاه به علت جلوگیری از نگرانی خانواده‌ها و همینطور برخی رفتارهای احتمالی نامناسب با بیماران، نخواستند نامشان فاش شود.

محمد جواهری، مدیرعامل گل‌گهر سیرجان درباره وجود افراد مبتلا به ویروس کرونا در میان اعضای این تیم گفت: ما سعی کردیم تست‌های حرفه‌ای بگیریم. نزدیک به هفت نفر از کادر اجرایی و بازیکنان به کرونا مبتلا شده‌اند و حدود چهار نفر از این افراد از بین بازیکنان هستند.

وی درباره اعلام نشدن اسامی نفرات مبتلا به ویروس کرونا گفت: ما با آن‌ها صحبت کردیم. خیلی از آن‌ها نمی‌خواستند خانواده‌شان را نگران کنند و به همین دلیل گفتند اعلام نکنیم. حتی خود من هم از کادر پزشکی اسامی این نفرات را نپرسیدم. از طرفی ما هنوز نحوه برخورد با افراد مبتلا به کرونا را نمی‌دانیم و درک نمی‌کنیم که آن‌ها صرفا بیمار هستند و به‌زودی به سلامتی کامل می‌رسند.

مدیرعامل گل گهر سیرجان در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی «فوتبال برتر» در واکنش به اینکه آیا بازیکنان از قبل علائمی مبنی بر وجود ویروس کرونا داشتند؟ گفت: ما در اردیبهشت یک‌بار تست گرفتیم که همه بازیکنان سالم بودند. اولین تست ما از بازیکنان تست خون بود که همگی سالم بودند. در مرحله آخر تست مخاط گرفتیم که دقت بالاتری دارد و آثار کرونا در چندین نفر دیده شده است. این نفرات فعلا مشکوک به بیماری هستند و در تست‌گیری بعدی وضعیتشان به طور کامل معلوم می‌شود.

جواهری همچنین با بیان اینکه بازیکنان مشوک به کرونا در مکان دیگری جدا از دیگر بازیکنان قرنطینه شده‌اند، گفت: این نفرات به صورت انفرادی در اتاق‌های مجزا قرنطینه شده‌اند. سایر بازیکنان هم در مکان دیگری حضور دارند. بعد از تستی که در روزهای آینده می‌گیریم، تمرینات با حضور بازیکنان آغاز می‌شود و بازیکنان مبتلا به کرونا هم بعد از طی کردن مراحل درمانی، به تیم ملحق خواهند شد.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ ناظری از فدراسیون فوتبال و فدراسیون پزشکی ورزشی در محل تست‌گیری این تیم حضور نداشته است، اظهار کرد: وضعیت به گونه‌ای است که هر تیمی هر جا بخواهد، تست می‌دهد. انتقادی که داریم این است که کاش یک یا دو آزمایشگاه مورد تایید وزارت بهداشت برای همه تیم‌ها در نظر گرفته می‌شد و تست‌ها هم مشابه بودند. این اتفاق برای رعایت عدالت، بهتر است.

جواهری همچنین از مسئولان سازمان لیگ خواستار به تعویق افتادن اولین بازی تیمش در هفته نخست شروع مسابقات بعد از شیوع ویروس کرونا شد و گفت: با توجه به اینکه رقبای ما تمرینات خود را شروع کرده‌اند، انتظار داریم بازی اول ما به تعویق بیفتد تا ما بتوانیم برای مسابقات آماده شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج