جاباما
۹۹۸۸۶۵
۴۳۴ نظر
۵۱۳۳
۴۳۴ نظر
۵۱۳۳
پ

جزئیات قتل تکان‌دهنده رومینای ۱۴ساله توسط پدر

عصر ۱ خرداد ۱۳۹۹ کانال های محلی تالش از یک قتل فجیع ناموسی خبر دادند.

‌یک قتل ناموسی، جریان خبری کشور را تحت تاثیر قرار داده، پایگاه خبری و محلی «گیل‌خبر» در این‌باره نوشت: عصر ۱ خرداد ۱۳۹۹ کانال های محلی تالش از یک قتل فجیع ناموسی خبر دادند. دختری ۱۴ ساله در سفید سنگان لمیر از بخش حویق به دست پدرش در خواب سر بریده شد. قاتل پس از ارتکاب جرم به قتل دخترش اعتراف کرد و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

جزئیات قتل تکان‌دهنده رومینای ۱۴ساله توسط پدر

*قبل از وقوع جرم

رومینا اشرفی متولد ۱۳۸۵ در بخش حویق از شهرستان تالش،دلباخته یکی از پسرهای همشهری شده بود، به گفته محلی ها مخالفت های شدید پدر دختر با ازدواج این دو به دلیل تفاوت های فرهنگی، آنها را به فکر فرار از منزل وا داشت. اما پیگیری های خانواده ها به دستگیری آنها توسط پلیس منجر می شود . به گفته افراد محلی رومینا به دلیل حفظ امنیت جانی خود و آشنایی با خلقیات پدرش تمایل به بازگشت به خانه نداشته اما به ناچار و طبق قوانین به پدر خانواده تحویل داده می شود.

*روز وقوع جرم

شنیده ها حاکی از آن است که پس از بازگشت رومینا به خانه، جو حاکم بر خانه نه تنها آرام نمی گیرد بلکه اختلافات و تحریکات خانوادگی بالا گرفته و آتش خشم پدر شعله ور تر میشود تا جایی که پدر در روز یک خرداد با خلوت کردن خانه ، گردن رومینای ۱۴ ساله را با استفاده از داس درحالی که او در خواب بود به طرز فجیعی از تن جدا می کند.


*بعد از وقوع جرم

به گفته افراد محلی، پدر بعد از ارتکاب جرم با در دست داشتن داس از خانه خارج شده و به قتل دخترش اعتراف می کند و توسط پلیس بازداشت و به مراجع قضایی سپرده می شود.

مطابق با ماده ۲۲۰ قانون مجازات اسلامی پدر در جایگاه ولی دم در قتل فرزند قصاص نمی شود بلکه قصاص تبدیل به دیه و تعزیر می شود. هرچند هنوز باید منتظر مراحل قضائی آن باشیم. در هر صورت قتل رومینا با واکنش های مختلفی از سوی اهالی منطقه این دختر نوجوان و افکار عمومی مواجه شده است. بواقع اینگونه موارد از جمله جرائمی است که قلب افکار عمومی را در سینه می فشارد و شاید لازم است تا مجلس و قانون برای جلوگیری از تکرار این موارد تدابیر شدیدتری را اتخاذ نمایند.

جزئیات قتل تکان‌دهنده رومینای ۱۴ساله توسط پدر

چنانچه مایلید اطلاعات بیشتری از این ماجرا داشته باشید، در این لینک اطلاعات تکمیلی آورده شده

فجیع‌ترین قتل ناموسیِ سال؛ همه‌چیز درباره رومینا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چطور دلش اومد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این چه قانونی بچه ی نیازشو بکشه ولی خودش زنده بمونه مردکه روانی را دار بزنید

      • حسام

        أر این که این پدر یک آدم وحشی بوده و باید تکه تکه بشه هیچ شکی نیست. این قتل آن قدر فجیع بوده که حتی تصورش هم آزار دهنده است. اما روی دیگر سکه این هست که که چرا یه دختر در این سن و سال باید به دنبال رابطه با جنس مخالف باشه؟ حتی در کشورهای پیشرفته هم افراد نابالغ و کم سن و سال در زمینه رابطه عاطفی و جنسی باید محدودیت هایی رو رعایت کنند و این طور نیست که ایجاد رابطه دختر و پسر کاملاً ازاد
        باشه. اون وقت تو ایران بعضی از ما که ادعای روشنفکری داریم از اروپایی ها هم سبقت گرفتیم و میگیم این چیزا عادی شده. رابطه دختر و پسر دبیرستانی عادی شده و اشکالی نداره. خیانت عادی شده. معاشرت های آن چنانی عادی شده و مشکلی نداره. پس تا وقتی نپذیریم که رابطه ها دارای محدویت ها و چارچوب هایی هست وضع ما از این هم بدتر خواهد شد.

      • خرمشهر

        همانطور که دختر دلش اومد ابرو شرفه بابا رو ببره

      • « شهادت نشانی دلاوری »

        پس پلیس بدون تحقیق فرزند را به دست پدر قاتل داد و پدر هم سر فرصت سر او را از بدن جدا کرد؟
        آیا اینجا مقصر کیست؟

      • بدون نام

        الان شرف و آبروش برگشت باباهه؟!!!!!!!!!! چرا با دخترش مهربون نبود بهش عشق پدری نداد تربیت خوب نکرد بچه فقط ۱۳ سالش بود جقدر بی رحمید شما که کار پدر رو تایید می کنید و نادان خدا به بچه های شما رحم کنه با شما داریم تو یه جامعه زندگی می کنیم همتون شریک هستین در وحشی بازی اون مثلا پدر

      • دونالد ترامپ

        هيچ عقل سالمي اين کار رو نميکنه خوب اشتباه کرده بچه بوده ولي مستحق مرگ نيست خودتون رو به روانپزشک معرفي کنين

      • به نام ناموس

        هر جا تعصب باشه اونجا عقل و انسانیت نیست. دختری که تو ۱۴ سالگی با یه پسر فرار میکنه یعنی انقد تو خونه بهش بی محبتی کردن و باهاش بد رفتار کردن که محبت رو خارج از خونه جستجو میکنه و به راحتی حاضره خونه ی جهنمی شو ترک کنه. آخرشم قربانی خشم و تعصب همیشگی پدرش میشه. پدری که مطمئنم کوچکترین محبتی به دخترش نکرده. اونایی که میگین خوب کرده کشته؛ شما انسان نیستید خدا متعصبای جنایتکار رو از رمین محو کنه

      • بدون نام

        چه راحت ،چون پدر هس هروقت دلش خواست میتونه بچه اش رو بکشه و فقط تعزیر بشه و دیه بده ،،لعنت به این قانون

      • بدون نام

        اگر ابن پدر به دخترش محبت می‌کرد هرگز با یه پسر تو این سن فرار نمی کرد اگر کمبود محبت نداشت تو این سن کم خانه را ترک نمی‌کرد این حیوان آیا خودش پسر پیغمبر بود که بچه اش را برای اشتباهش سر برید؟ چرا جامعه باید گناه پسران را لاپوشانی کنن ولی دخترکان این سرزمین باید نه در خانه امنیت داشته باشن و نه بیرون از خانه؟ پدر بهترین دوست و رفیق برای یک دختره کسی که بتوانی راحت باهاش درددل کنی بهش تکیه کنی ترسی نداشته باشی همانطور که پسران با مادرشان راحت‌تر حرف می زنند و مادرشان را بیشتر دوست دارن و رفیق هستن

      • بدون نام

        بدون شک پدر معتاد به استفاده از مواد مخدر و یا مشروبات الکلی بوده و در هنگام انجام این کار حالت عادی نداشته

      • ایران

        تو ترکیه که زن شوهر دار هم میره حامله

        میشه بر میگرده کسی کارش نداره.

      • همیشه بهار

        پاسخ به اقا حسام شما درست میفرمایید اما به این اشاره نکردید نوجوانان اروپایی از سنین کم اموزش داده میشن چه از لحاظ رابطه چه از لحاظ جنسیتی اما تو ممالک اسلامی خیر در دوران دانشگاه اونم دو واحد میخونن که از قبل همشونو بلدن این اقا باید جای باشه غریزه جنسی خودشو خالی کنه مجبور نباشه با هزار دوز کلک مخ دختر مردم بزنه به بهونه ازدواج فلان بهمان همه ما اینکارا رو کردیم نگید نکردیم جانماز هم اب نکشید پس باید اصل قضیه درست شه شما تصور کن تو همین کورنا چقدر جوان بخاطر مصرف مشروبات الکی تقلبی جان خودشون از دست دادن یا چقدر جوان زیر سن قانونی دارن مواد مخدر مصرف میکنن اینا از کجا میاد از جامعه از اموزش ندادن پلیس باید این دختر خانم رو نگه میداشت پدر رو به یک روانپزشک معرفی میکرد ببینه اصلا این پدر صلاحیت روبرو شدن با دخترش رو داره یا خیر اما افسوس قوانین ما مال دوران رونسانسه جامعه قوانین درست بشن تمامی مشکلات حل میشه

      • بدون نام

        خرمشهر یاد اعراب زمان جهالت افتادم اونا هم با دخترانشان همینطور رفتار میکردن و خداوند در قرآن گفته این دخترکان روز قیامت حاضر می‌شوند و می گویند به کدامین گناه کشته شده ام این مرد اگر پدر بود دوست و همدم دخترش میشد از خطرات اگاهش می‌کرد قضاوتش نمی کرد و دلسوزانه خط و مش زندگی را بهش نشان می داد اگر پدر بود بچه بهش تکیه می‌کرد و دنبال محبت بیرون نمی گشت

      • بدون نام

        دختره سیزده ساله بوده .سن اش رو چرا یه سال اضافه کردید؟

      • بدون نام

        تا اونجایی که نوشته این پدر به خاطر اختلاف فرهنگی دخترش رو شوهر نداده.. یعنی اگه پسره در حد خودش بود. یا پول دار بود یا چه میدونم پیشش خوب بود حتما شوهرش میداد..
        بعد هم قتل....

      • بدون نام

        این چه قانونیه. آخه؟ باید پدرشون قصاص کنن.
        معلومه اون بچه ۱۴ ساله عقل ندارن. فرقش با پدر با عقلش چیه؟
        الان اون بچه مرد مشکل حل شد؟
        گند بزنن تو افکار عقب موندشون

      • بدون نام

        من فقطو فقط میدونم این مشکله کشوره این کشور نتونسته خودشوبرای نسلای جدید اماده کنه.اگه بخدا مدارسو مختلط کنن و مسئله ی حجابو ازاد کنن دیگه این تعصبای بیخود ب وجود نمیاد.
        من دیگه حرفی ندارم اما میدونم عشق خداییه و همه عاشق میشن اما همه ی این قتلا تجاوزا و خیلی جرائم دیگه بخاطر عقده ای بودن نوجوانا و جوانای ماست.

      • بدون نام

        متاسفانه متاسفانه در کشوری زندگی می‌کنیم که نه مشکل آب حل میشه نه هوا. نه کار. نه اقتصاد نه فرهنگ. نه ازدواج جوانان. نه مسکن. نه بهداشت. نه مشکل نوجوان ها (از جمله رومینا) نه مشکل روانی مردم. نه اختلافات خانوادگی.نه کودک همسری.. نه کودکان کار.. . نه نازایی.. نه مشکلات تربیت فرزند...دااااااریم به عمیق ترین چاه ممکن میریم...
        و مسیولین و سردمداران در خواب ناز به سر میبرن..
        و فقط مرگ بر آمریکا گویان چند روزی یه بار سرگرم میکنن ملت رو..

      • بهمنی۹۹

        خدایا ایه بچه بود ای سزا
        وا رش نبود نیاز به مهرپدر بود بجای که سرش ببره نصیحتش بکرد

      • شریف

        کاربر حسام شما بگو چرا دختر چهارده ساله چرا نباید دنبال مسایل جنسی باشه ؟

      • ر ی

        قانون باید اصلاح شه مرد سالاری حتی مرد مجنون حتی به قیمت جان یک انسان !
        دختر چنین مرد بیماری عجیب بود اگر فراری نمی شد .

      • « شهادت نشانی دلاوری »

        این پدر فیلم های بهروز وثوقی را زیاد نگاه کرده

      • دونالد ترامپ

        دقيقا با هميشه بهار موافقم سند 2030 به همين درد ميخورد که.توي شوراي نگهبان تصويبش نکردن

      • بدون نام

        اگه اون پدر و مادر با دخترشون دوست و رفیق بودن و درست باهاش رفتار میکردن مطمئنن دختره از خونه فرارنمیکرد

        معلومه که پدرش رفتار خشک و سردی داشته و با دخترش دوست و رفیق نبوده و مشخصه پدری احمق. و نادانی هم بوده این تربیت همان پدره.


        و این میشه. سرنوشت این دختر بچه بدبخت

      • بدون نام

        احسنت بر این مرد باغیرت
        زنها و دخترها رو تو ایران رها کنیم گند همه جا رو برمیداره و به اسم آزادی هر غلطی میخوان می‌کنن

      • بدون نام

        رومینا دنبال یک پدر خوب بوده تا شوهر

        چون مرد مورد علاقه ش همسن باباش بوده

    • بدون نام

      ميدونسته هم نميكشنش قاتل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طبق اسلام پدر میتواند دخترش را بکشد و فقط دیه به ولی دم که خودش است بدهد.

      • ح

        طبق اسلام قتل نفس هم حرام است چنین پدری را باید با همان روش کشت مگر خودش تا حالا اشتباه نکرده باید مواظب بود کار به اینجا نکشد حالا که شده باید منطقی برخورد میکرد نه با تعصب جاهلانه

      • بدون نام

        14 سالش بوده اگه قانونی ازدواج میکرد خانم مولاوردی ناراحت میشد میگفت کودک همسری بوده. این دختر جوان و بالغ نیاز رو حی به همسر داشته چرا کسی به نیازش توجه نکرده؟

      • بدون نام

        دست شمرو از پشت بسته خدا همچین پدرا را نابود کنه چطور دلش اومد

      • بدون نام

        ... دلمونو خوش کردیم مثلا داریم زندگی میکنیم،

      • اهواز

        یعنی واقعا ماهنوز انسانهای وحشی وعصر حجری داریم ...اون نباید اونو به قتل میرسوندن چه وضغ مسخره ایی داریم ...این پدر باید دارزده بشه.فقط یه دخترنوجون بوده و

      • بدون نام

        کاربر 10:56عزیز
        خداوند یه عقلی هم به شما بده. این دختر مشخصه به خاطر بی محبتی و نابسامانی خانواده میخواسته خودشو از دست خانواده خلاص کنه ، چه ربطی به ازدواج داره؟ ازدواج هزار تا بدبختی به مشکلات تین بچه ها اضافه میکنه. بچه ها رو هُل ندید تو چاه!
        چه اشکالی داره دخترا و پسرا مثل آدم معمولی با هم دوست باشن ، نه نیاز به فرار و قتل باشه نه ازدواج . این یه علاقه موقتی و کوتاه مدته بین دختر و پسر نوجوان و سریع تموم میشه و تبدیل کردنش به ازدواج بزرگترین حماقته

    • بدون نام

      نیروی انتظامی و مراجع قضایی باید جوابگو باشن

      پاسخ ها

      • علی علی نژاد

        اینجا پلیس از سر خودش باز کرده مشکل رو، یعنی تو اداره پلیس یک آدم با سواد اجتماعی وجود نداره، تمیتونه پیش بینی کنه این حرکتش میتونه منجر به بزه بشود؟
        آخه اینطور نمیشه که فقط از سر رفع کردن کار رو انجام بدیم، بی بیچاره ایران که ما در خاکش سندگی میکنیم.

      • بدون نام

        داداش قرن 21شما دنبال اسلام و زنده به گور کردن فرزند می گردی وقتی چار چوب خانواده سالم وتربیت از طرف پدر ومادر درست باشه هر کثافتی که اطراف شما باشد نمی تواند برخورد شما وخانواده را مشکل ساز کند تربیت درست رفتار سالم والدین

      • بدون نام

        دمت گرم عین واقعیت

      • فتانه

        مقصر والدین دختر بودن که در اثر کم توجهی و نبود عشق و عاطفه به بچه‌ها مجبور میشن با یک کلمه دوست دارم از سوی جنس مخالف از خانه فرار کنند

      • حسینی

        این قانون باید عوض بشه باروانیها و وحشیا بایدمثل خودشون رفتاربشه وقتی چندتا نماینده با مدرک قلابی میان قانون وضعمیکنن میشه این .وقتی محبت ومهربانی فرهنگسازی نشه همش کشت وکشتارو بمردم نشون بدن مردم هم وحشی ونامهربون میشن د

      • بدون نام

        به کدامین گناه کشته شدن.. تمام کسانی که از این نوع قتل‌ها حمایت میکنن در روز جزا باید جوابگو باشند

    • بدون نام

      مجلسی ھافقط بفکر شکم پرکردن خودشان ھستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شماها چرا فقط پدرو مقصر میدونین چرا خوده اون پسره رو نه عکسا رو پسره پخش کرده! یه چی این وسط نیست مقصر اصلی این ماجرا

    • بدون نام

      وقتی خود دختر میدونسته چه خبره نباید به خانواده تحویلش میدادن
      دختره بیچاره باید یه مدت میرفت بهزیستی تا پدرش رو مشاوره روانشناسی میدادن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین باید روی تفکرات پدر کار میشد.

      • بدون نام

        راهکار قانونی دراین زمینه وجودنداره وقتی خانواده سالم داره دختر،و مدرش ازتظر عقلی رواتی نشکلی نداره احبارا باید کودک به خانواده سپرده بشه،درضمن حتی روشنفکرترین خانوادهاهم وقتی دخترشون بایه پسر فرارکنه و بحث ابرو باشه ،واکنش نشون میدن اینکه توروستابوده و دخترکم سن وسال،،البته که پدر حق چنین رفتاروحشیانه ای رونداره،،

    • بدون نام

      بدتر از شیوه ی این قتل، اون قانونیه که قصاص رو تبدیل به دیه میکنه!!!!

      پاسخ ها

      • مهراب

        بعد اون دیه رو باید به کی بده و کجا پرداختش کنه؟

      • بدون نام

        دقیقا

      • nila

        واقعا که دختره خودشو میکشه بعدشم دیه جور میکنه میده به خودش؟؟؟

      • بدون نام

        این قانون رو اسلام و خدا تعیین کرده . لطفا دانشی ندارین گزافه گویی نکنین . سطح علمی و دینی تونو ببرین بالا بعد از این حرفای بی مفهوم بپرهیزید

      • دونالد ترامپ

        شماها به اسم اسلام پدر اين مملکت و فرهنگشو در اورديد

    • حسن

      قرار نیست پدر هر کاری خواست انجام بده...گناه دختر عاشق شدن بود ؟
      پدر قتل کرده است انهم به فجیع ترین حالت ممکن....اونو باید اتیش یزنند..

      پاسخ ها

      • nastaran

        حسن جان دمت گرم

      • محمدی

        شما قاضی تشریف دارید که خیلی قاطع حکم صادر کردید ،یا از روی احساسات عمل میکنید دقیقا مثل پدر مقتول که احساساتی عمل کردند؟؟!!

      • دونالد ترامپ

        افرين اگه اون پدر و همسر خوبي بود خانوادش در بيرون از محيط خونه به دنبال محبت نميرفتن

      • بدون نام

        چراپلیس دختر سیاه بخت روداددست پدرعصبانی

    • بدون نام

      اگه مادر پسرش رو بکشه بازم قصاص نمیشه؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نیروی انتظامی نبایددخترروتحویل خانواده میداد

        بدلیل اینکه خوددخترچندبارگفته منو تحویل خانواده ندین.
        حتماازجانب پدرُش ترس داشته

      • بدون نام

        چرا طبق قانون ایران فقط پدر صاحب بچه است و قصاص نمیشه مادر چه دختر چه پسر را بکشه قصاص میشه!!!!

      • کسرس

        خیر مادر در صورت قتل فرزند قصاص میشود.

      • بدون نام

        دختر و پسر نداره پدر فرزندش رو بکشه چه دختر باشه چه پسر قصاص نمیشه چون ولی دم خودش هست

    • سارا...

      پناه میبریم بخدااخه چرامخالفت کردی باازدواجشون حداقل باداس این کارونمیکردی چه عذابی کشیده بچه خدالعنتت کنه به توهم میگن مردشمربوده این نه پدر

      پاسخ ها

      • دونالد ترامپ

        هميشه گفتم دنيا بايد فقط صد ميليون جمعيت داشته باشه ولي باشعور

      • بدون نام

        دمت گرم سارا جان

      • بدون نام

        یعنی اگر با دست خفه اش میکرد قابل قبول بود ؟

      • شریف قربانی

        هرچه کنی به خود کنی

    • بدون نام

      کسی که سر دخترش و راحت میبره آدم خطرناکیه.اطرافیان صد در صد باید منتظر جنایت بعدی این جانی خطر ناک باشن

      پاسخ ها

      • محمد

        ما هم 14 ساله بودیم بچه گی کردیم 70 تا درصد دخترهای 14 ساله دوست پسر دارن پس باید همشونو بکشیم

      • بدون نام

        دقیقا...لرزه به جونم افتاد.

      • بدون نام

        چرا پلیس این نوجوان را تحویل خانوادش داده درصورتی که میدانسته که کار به اینجا کشیده بشه از یه دختر ۱۴ ساله چه انتظاری باید داشت همدیگه را دوست داشتن خدا رحمتش کنه فقط قصاص که درس عبرت بشه برای دیگران دوست داشتن گناه نیست به نظر شما مقصر کیست اون ماموری بوده که دختر را تحویل قاتل داده مامور هم مجرمه باید تاهد از پدر دختر گرفته میشد یا حالا تحویلش نمیدادن تا جو ارام میشد

    • فرهاد

      خدا بدادمون برسه. واقعا دوره بدی شده. تفاوتهای فرهنگی ، اجتماعی بین نسلها خیلی عوض شده. جوانان این دوره به نظر من رعایت اصول اخلاقی را اصلا رعایت نمیکنن. حیا و شرم از بین رفته. این دوره زمونه حلال و حرام در بیشتر زمینه های زندگی رعایت نمیشه . اینها یک نمونه است. خدا رحمتش کنه و صبر بده به خانوادش. خدا شیطان را لعنت کند که وسوسه گری میکند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از کجا اومدین شماها ؟یه بچه به فجیع ترین شکل ممکن توسط پدرش کشته شده . تو داری از شرم و حیا حرف میزنی؟

    • وحید

      وای خدا قتل خیلی سخته اونم بچش،اونم دختر،اون اعدام هم نشه روانی میشه،هر چند حق داشته ناراحت باشه،اون پسر را هم اگر میکشتش روا بود شیطان صفت.

    • بدون نام

      وقتی پدر اینهمه سنگدل باشه و خونه رو برای خانوادش تبدیل به زندان و شکنجه گاه کنه، طبیعبه که دختر خانواده به یه پسر غریبه پناه ببره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      یه چند دقیقه دارم با شوک نگاه میکنم به عکس که این دختر مستحق سربریدن بوده یا خود پدرقاتلش ؟ چه کردید وچی یاد مردم دادید که پدر دختر خودشو سر ببره ؟ از کشور داری همه سخنرانی و از غسل جنابت هم میگید اما راهکار زندگی کردن در عصر تکنولوژی را به سبک قاجار برگردوندید روزی چند ساعت تلویزیون فقط ملا از احکام وجنگ و .....میگه! بجاش بیاد نحوه تربیت کردن و برخورد در اینجور مواقع را یاد بدید؟ اونم نه یه کارشناس با سوادحوزوی کارشناس اسیب شناسی و کاهش جرم را بیارید ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرسی از نظر بجا و زیباتون

      • بدون نام

        کاملا درسته.من وهمسرم همیشه به بچه ها میگیم هر کار اشتباهی هم انجام بدید هر چه قدر هم بزرگ باشه بازهم تنها جایی که میشه بیانش کرد وراه حل براش پیدا کرد خونه ی خود آدم هست.پدر ومادر دلسوز بچه ها نباشن کی میتونه باشه؟

      • 01

        آفرین عالی بود . چه عجب چنین چیزی رو باز نشر دادید ، برترینها

      • بدون نام

        آفرین نظر به جا و درستی هست

      • بدون نام

        مرحبا که خوب گفتی

      • بدون نام

        هر چی سرجاش

      • بدون نام

        خیلی نظر بیجایی بود
        هر چیز سرجاش
        قرار نیست يه مشت بی دین گده بگيرن

      • دونالد ترامپ

        خداروشکر که باسواداني مثل شماها وجود دارند که خونه رو بهترين پناهگاه براي بچه هاشون ميدونن و تربيتشون ميکنن افرين به شما

      • دونالد ترامپ

        بزرگترين مقصر کساني هستن که.از اين سيستم و مسئولان دفاع ميکنن

      • دونالد ترامپ

        بزرگترين مقصر کساني هستن که.از اين سيستم و مسئولان دفاع ميکنن

    • بدون نام

      جهان سوم

      پاسخ ها

      • حسام

        در جهان اول هم رابطه دختر و پسر نوجوان و نابالغ تابع محدودیت ها و قوانینی هست. در ثانی مگه شما نمی گفتید با کودک همسری مخالفید پس چه شد یه دفعه موافق این داستان شدید؟

      • بدون نام

        تو دیگه خیلی پرتی یعنی مخالفت با کودک همسری با قتل همخوانی داره کودکی که محبت ندید کسی چرب زبانتر از خانواده سر راهش پیدا شد و گولش زد به جای اصلاح خود و محبت به کودک که دیگر فریب نخوره سرش را بریده تا بی عرضگی خودشو بپوشونه

      • بدون نام

        حسام واقعا برو بمیر. چون رابطه زیر سن قانونی مشکل داره باید بچه رو به فجیع ترین شکل ممکن بکشی؟ واقعا با کیا داریم تو یه کشور زندگی میکنیم. ...

      • بدون نام

        حسام ما که نگفتیم بره ازدواج کنه. اونم کوودک همسری.. باید بهزیستی و پلیس و ارگان ها این خانواده رو تحت پوشش قرار میدادن و روانشناس داشتن. دختره تحت نظر خودشون بود یه مدت.. بعد که یکم آروم تر میشدن می‌فرستادن خونه اش... و البته که این پدر مخالف ازدواج دخترش نبوده نوشته مخالف ازدواج با این پسر بخاطر اختلاف فرهنگی بوده...

      • بدون نام

        جناب حسام شما نمیخواد جهان اول رو به مرد بشناسونی همه میشناسن و میدونن که حتی قابل مقایسه با جهان سومی های جاهل نیستن
        در ثانی مسلما در موارد خاص کودک همسری بهتر از کودک کشی توی خواب هستن
        نکنه شماها در ضمن کودک همسری موافق کودک کشی هم هستین و
        قراره از این به بعد تبلیغ اونم بکنید
        هر چیزی راهی داره میتونست نامزدشون کنه و بذاره چند سال دیگه با هم ازواج کنن

      • بدون نام

        کودک همسری درصورتی بده که دخترو مجبور کنن ازدواج کنه نه اینکه خودش بخواد خوانواده نزارن درضمن پدره با ازدواج کردن دخترش مخالف نبود با اون پسره مخالف بوده ازدواج کنه

      • بدون نام

        کاربر حسام ،
        واقعا چرا اون مغز نازنین رو آکبند نگه داشتی؟
        چه ربطی به ازدواج داره؟ این دختر نوجوان و بی گناه با رفتار درست خونواده و مشاوره مشکلاتش حل میشد نه نیاز به قتل بود نه ازدواج

      • بدون نام

        کاربر 14:07
        کودک همسری در هر صورت بده. چرا ؟ چون ازدواج یه "قرارداد" قانونیه که تعهدات زیادی در پی داره. خنده دار نیست بچه ای که به خاطر عدم بلوغ عقلی حتی حق نداره گواهی نامه بگیره یا یه حساب بانکی ساده برای خودش باز کنه ،اجازه داشته باشه چنین قرارداد بزرگ و تعهد آوری ببنده؟

    • حبیب س

      دوران جاهلیت اعراب اینطور بود این پدر مایه ننگه انسانیت
      و پدر بودن هست لعنت به جهل و حماقت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا دوره جاهلیت آریاییه که به جاهلیت عرب گفته زکی

      • بدون نام

        تزریق همون جاهیت هست به فرهنگ غنی ما
        حرف از آریایی نزن که همه میدونن کی چی بوده و چی هست

    • موحد

      خداوند در قرآن فرموده از پدر مادر اطاعت کنید مگر در امر به کفر، این بحث ، بحث اعتقادی هست ، وگرنه خداوند نفرموده از یه پدر روانی گرگ صفت اطاعت کنید

    • اکبر طلا

      مرد مومن یعنی،چی،دستخوش و مرحبا و احسنت راه انداختیّ؟؟ خدا رو خوش میاد با چه وجدانی اینجوری فتوا میدی..حضرت عباسی سر اینجور پدر بی صفتی رو باید برید.. ...

    • النا

      قوانین کهنه رو باید عوض کرداینجوری جو عمومی متشنج میشه یعنی چی چون پدره بچشو تیکه تیکه هم کنه مجازات نمیشه حداقل اعدامم نمیکنید حبس ابدبزنید

    • بدون نام

      این دوتا میخواستن با هم ازدواج کنند خواسته غیرشرعی نداشتن. اجازه میدادن ضرر و زیانش با خودشون بود این بچه ها...
      اونوقت باید بیاد جگرگوششو گردن بزنه.
      چرا تحویل پدرش دادن وقتی جونش در خطر بود.
      اون طفل معصوم بچه بوده باید یه مشاور مهربون و کاربلد اونو راهنمایی میکرد.
      خدا لعنت کنه این پدرو و اشخاصی که کامنت میذارن برای تشکر از این پدر موجودات کثیفی هستن. یه جماعت مریض که حضورتون تو اجتماع خطرناکه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما که میگید پدر معتاد بوده دیوانه یا وحشی بوده شما از دل پدر چه خبر دارید ...

    • محمدمهدی زارعی

      هم باید برای پدر متاسف بود هم دختر.در روابط خود دقت کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دختر ۱۴ ساله قدرت تشخیص خوب و بدو نداره حتی تو فرار دختر هم پدر مقصره با این پدر هر دختری از خونه فرار میکنه

      • بدون نام

        یه دختر بچه به فجیع ترین شکل ممکن کشته شده. بعد میای با سانتی مانتالیزم بیش از حد و احمقانه میگی هر دو طرف مقصر بودن. در روابط خود دقت کنید؟؟؟؟ واقعا با کمال پرروی اسم کاملتم نوشتی . من اگه جای تو بودم و همچین نظری داشتم میرفتم تو صد تا پستو خودمو قایم میکردم نه با اسم کامل. مایه ننگ بشریت هستید.

      • محمدمهدی

        اها پس چطور قدرت رفیق شدن داره یا از چیزای دیگه میدونه اما فرار رو نه

      • بدون نام

        حماقت و جهالت زیادی می خواد اینکه یه دختر نوجوان و نابابغ و بی تجربه رو مقصر بدونی

    • بدون نام

      به جرم عاشقی ....

      پاسخ ها

      • ناشنوا

        اقاقاضی‌لطفا‌سوره‌قصاص‌خوب‌بخون‌‌بعدفکرکن.شریک‌نشو..عدالت‌باش.الکی‌صحبت‌نکن‌که‌پدرقاتل‌بخندد...

      • بدون نام

        خدا لعنت کنه این پدر سنگدل وقاتل را

    • بدون نام

      سطح سواد پایین و مشکلات روحی روانی و عدم ارتباط مناسب والدین با فرزندان خود، زندگی یک خانواده را به کل نابود کرد و چند خانواده دیگر را تحت تاثیر منفی قرار داد
      خسته نباشید به متولیان امر که این قتل علاوه بر پدر این دختر،به گردن اونا هم هست

    • بی نام

      خدا لعنتت کند شمر

    • بدون نام

      در این طور موارد بهتره اظهار نظر نشود. شرایط و اوضاع زندگی و اجتماع محل زیست و خانواده ایشان را کسی نمی داند. والله اعلم
      مطمئنا ما از پدر این دختر به او مهربانتر نیستیم.

      پاسخ ها

      • بی نام

        اشتباها مثبت دادم

      • بدون نام

        چی میگی؟ آره اگه مهربون نبود دست و پاشم میبرید.
        بچه رو به وحشتناک‌ترین شکل ممکن کشته میگی مهربون بوده؟؟؟ ...

      • بدون نام

        خیلی مهربون بوده
        حیف نام پدر که روی همچین خبیثی گذاشته بشه

      • بدون نام

        طبق نظر شما لابد هیچ کس از اعراب دوره جاهلیت نسبت به دختراشون مهربانتر نبوده که بچه رو زنده به گور میکردن
        اتفاقا در این موارد باید اظهار نظر بشه ، آموزش داده بشه و قانون جلوی این اتفاقات رو بگیره.

      • بدون نام

        می گن سیب زمینی.
        افرادی که براشون مهم نیست جرم و جنایتی بشه و حق انسانها پایمال شه شرافت انسانی ندارن. حیف اسم "انسان"

    • متحیر

      خدا لعنتت کنه شیطان صفت. تو مردی؟ تو تعصب داشتی؟ تو شرف نداشتی . این دختر ناز رو چطور سر بریدی. سرت کنده بشه. ... با 09:33 بسیار موافقم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جگرم کباب شد

    • بدون نام

      بچه گوسفند نیست که پدر بهش غذا بده وهر وقت دلش خواست سرشو ببره و قانون هم این حقو به پدر بده

    • mahsa

      یعنی چی گردنشو جدا کرد؟؟ یعنی سرشو کند؟؟ وحشتناکه

      پاسخ ها

      • بی نام

        جناب قلی اگر پسر فرار کنه یا هر خطای دیگری باز هم همین فتوا رو میدید این چ طرز تفکریه که به شما جماعت ذکور اجازه هر نوع رفتا یو میده شرم بر شما

    • بدون نام

      ... پدری که اینهمه سنگدل بوده معلومه که تربیتش خوب نبوده کیفر فرار کشتن نیست حداقل یه فرصت دیگه می داد

    • بدون نام

      اشکال در قوانین هست باید اصلاح بشه یعنی چی و این پدر نیست ..این دختر نیاز جنسی داره نیاز عاطفی داره

    • س قلی

      یک طرفه قضاوت نکنین هیچ کس نمیتونه سرمرغ روببره همسایشونم بقیه ماجرابماند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا به بچه های تو رحم کنه نمی تونی درست تربیت کنی بزار سر راه بهزیستی مجبوره برداره

      • بدون نام

        جالبه همسایه شما سر یه دختر رو بریده به نظر تو اون دختر از مرغ کمتر بود ؟
        باقی ماجرا بماند

      • بدون نام

        شرافت انسانی شما کجاست؟

    • دختر محمود نقاش

      اونایی که کار این پدر جنایتکار رو تایید کردن خودشون جانی های خطرناکی هستند که باید شناسایی بشن......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • دونالد ترامپ

        من جدا پيشنهاد ميکنم بعضيا تا ابد ازدواج نکنن

      • بدون نام

        شناسایی بشن که چی بشه؟
        تا از استعدادها و قابلیتهاشون در نهادهای خاص استفاده بشه؟

    • فرشاد

      خواهشا آن کسایی که قاضی شدن و هی رای میدن این و آن ..اول خودشونو جایی پدر و دختر بزارن بعد قضاوت کنن ..اینقدر شعار الکی و حرف مفت نزنید...مرسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازین حرفتون معلومه شما هم دست کمی ازون پدر ندارید من خودمو جای اون پدر بزارم بابت فرار دخترم خودمو سرزنش میکنم میرم مشاوره رفتارخودمو اصلاح میکنم تا دخترم عاشق خانوادش بشه

      • fkh

        آقای محترم قاضی نشدیم اما یه کم هم عقلانی و منطقی بخوای فکر کنی .میفهمی که این کار پور انسانی نبوده و او در جایگاه یک انسان نبوده .
        ببخشید شما منظورتون چیه دقیقا .احتمالا منظورتون اینه که شما هم جای اون به اصطلاح پدر بودی سر بچت تو میزدی با داااااس؟؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        اشتباه مثبت دادم
        خدا منو ببخشه

    • دایی عباس راننده اتبوس

      امان از حرف مردم که پدر تحت تعثیر قرار گرفته واین کار را کرده همش سره حرف مردم هست الان باورتون بشد خودش نارحت هست اما دیگه فایده ندارد اون لحضه خون جلو چشمش را گرفته بوده وکارخودش را کرده اگه این همسایهای پدرسوخته واون مردم اطراف این مرد باهاش حرف میزدند وکسی تحریکش نمیکرد اینطوری نمیشد قبول کنید امان از حرف مردم که همه رابیچاره کرده الانم خودش روانی شده از کرده خودش پشیمان هست خدا به داد اون مادرش برسد بیچاره را

    • بدون نام

      دختر همسایه ما،که بسیار هم زیبا بود،همینکارو کرد،2روز با دوست پسرش توخونه فامیل پسره،تو ی شهر دیگه ،قایم شدن،والبته هیچگونه رابطه یی هم باهم نداشتن،وقت برگشتن،بازم پدرش اجازه نداد باهاش ازدواج کنه،چند مدت تو زیر زمین خونشون زندانیش کردتا آبها از آسیاب افتاد،هوا که از سرش افتاد ودیپملشو گرفت رفت سرکار،هنوزم با 30سال سن ازدواج نکرده،مردم هم قضیه رو یادشون رفته
      قطعا اگه این دختر بچه هم زنده میموند بعدها عاقل میشد و پشیمون،اما حیف که پدر سنگدلش اجازه نداد

      پاسخ ها

      • دونالد ترامپ

        دختر عمه من هم همين کار رو کرد ولي وقتي رفتن شکايت کردن و اوردنش خونه تمام خونواده ازش حمايت کردن هنوز هم بعد دوسال اگه بشنويم کسي درموردش بد گفته ميزنيم توي دهن اون ادمها . خوب بچه بوده يه اشتباهي کرده بايد ازش حمايت بشه

      • دونالد ترامپ

        دختر عمه من هم همين کار رو کرد ولي وقتي رفتن شکايت کردن و اوردنش خونه تمام خونواده ازش حمايت کردن هنوز هم بعد دوسال اگه بشنويم کسي درموردش بد گفته ميزنيم توي دهن اون ادمها . خوب بچه بوده يه اشتباهي کرده بايد ازش حمايت بشه

    • بدون نام

      مادر قصاص میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله مادر قصاص میشه چون این مرد هست که صاحب همه چی هست
        و غلطی بخواد میتونه بکنه

    • بدون نام

      اونایی که میگن پدر حق داشته یا کار دختر هم بد بوده باید بدونن کار دختر نتیجه رفتار پدر و خانواده بوده و اینکه کار دختر اگه غیر قانونیه باید قانون باهاش برخورد کنه هیچ انسانی مالک انسان دیگری نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله مالک نیست.ولی اگه قراره همچی مثل غرب باشه باید پسر و دختر تا هیجده سالگی نون و آبشون با پدر و مادر باشه و باید قانون عدم استفاده از وسیله هوشمند برا بچه ها اعمال بشه

    • بدون نام

      قابل توجه اون احمقایی که هی میان علیه کودک همسری جبهه میگیرن. دختر 14 ساله نیاز داره میفهمین نیاز!! به جای این که بره دوست پسر بازی کنه باید ازدواج کنه. به جای اینکه بره نیازاشو خفه کنه باید ازدواج کنه.

      پاسخ ها

      • بی نام

        هر نیازی باید آگاهانه برآورده بشه جاهل نباشید مسائل رو هم با هم قاطی نکنید

      • شبنم

        این بچه نیاز عاطفی داشت نه جنسییی بفهمین
        همه چی رو براساس نیاز جنسی نسنجین

      • بدون نام

        چه فرقی میکنه نیاز عاطفی و جنسی هر دو با ازدواج برآورده میشه البته با کمک بزرگترها و جامعه

      • بدون نام

        نیاز کودک چهارده ساله جنسی نیست بلکه نیاز به محبت و آرامش تو خونه داره دخترا تو سن بلوغ سر به هوا می شون و مثل پسرا یکم پرخاشگر اگر بفهمیم اینا به خاطر بلوغ هست و بدانیم موقتی هست بهتر او را درک می کنیم باید جو خانواده طوری باشد که کودکان از اشتباهاتشون درس بگیرن نه فرار کنن و والدین باید برای کودکان نوجوان که دچار بحران بلوغ و هویتن بیشتر وقت بزارن

      • بدون نام

        این بچه نیاز به محبت داشته اگر خانواده درستی داشت پدرش آدم بود نیاز به رابطه بیرون خونه و ازدواج نداشت با چنین پدر وحشی نمیخواد کودک همسری را توجیه کنید!

      • بدون نام

        اولا توی قانون هم اجازه ازدواج به دختر 14 ساله داده شده پس حرف مفت نزن و دوما این دختر میخواسته ازدواج کنه و همین پدر با فرهنگش مخالفت کرده
        فقط یاد گرفتین از آب گل آلود ماهی بگیرین ...

      • بدون نام

        اینکه نمیفهمید علاقه های بچه ها تو این سنین زود گذر و هیجانی اند و خیلی سریع تموم می شن خیلی حماقت می خواد عزیز. ازدواج برای بچه ها سمه ، چون به چند ماه نکشیده علاقشون تموم میشه و به شخص دیگه ای علاقمند میشن. اقتضای سنشونه

      • بدون نام

        دختر 14 ساله اتفاقا نیاز جنسی هم داره خوبشم داره، دخترا کلا عادت دارن تحت نیاز عاطفی همه چیز رو پنهان کنند انگار توهین میشه بهشون

    • بدون نام

      این باید میرفته تو داعش استخدام میشده وحوش قرن۲۱

      اگه با ازدواج شون موافقت میکرد بهتر نبود این مصیبت هم پیش نمیومد...

    • sptspt

      وای خدای من ببین دختر طفل معصوم رو چکار کرد

    • بدون نام

      اگردختر وپسر واقعا ب هم علاقه داشتن چراپدر اجازه ازدواج رونداد حالا یعنی بهترشد اصل اینه که همدیگه رومیخاستن وباهم زندگی می کردن .مگه سن بلوغ دختر 9نیست این نشوندهنده بی فرهنگی پدرشه فعلا که قانون وپدر دست ب یگی کردن دخترروب کشتن دادن .

    • بدون نام

      بازهم سلام قابل توجه مخالفین ازدواج درسن پایین، حالابیاییدجلوشون روبگیرید نظرات درمورد اصلاح ساختاراقتصادی وفرهنگی کاملا پذیرفتنیست

      پاسخ ها

      • بی نام

        جناب تو کشورهای پیشرفته کودک همسری جرمه کسی هم سر کسیو نمیبره هر چیزی روش عاقلانه برای برخورد داره و غیر عاقلانه دنبال بدبخت کردن بچه های کم سن هستید که به دست پدر معتاد سر بریده نشن

      • بدون نام

        از ربط دادن مسائل بی ربط خسته نشدین؟؟
        پدری که سر بچشو میبره با کودک همسری مشکلی نداره. فعلا هم که قانونی در این مورد نیست.
        این بچه اگه خونوادش میخواستن میتونست بدون هیچ منع قانونی ازدواج کنه.
        اونجا هم که این منع هست کسی واسه این منع سر بچشو نمیبره.
        خدا شفاتون بده فقط که به دری وری گفتن افتادید.

      • بدون نام

        جناب هنوز هم با کودک همسری به شدت مخالفیم.. و همینطور با تبعیض و قتل و نامردی و قانون هردمبیل

      • بدون نام

        یه ذره عقلانیت داشته باشید.
        در روانشناسی ثابت شدست که بچه ها در نوجوانی به صورت کوتاه مدت عاشق آدمهای زیادی میشن ،والدین باید کمکشون کنن که این دوره رو راحت و کم هزینه بگذرونن. نه اینکه بچه ها رو از چاله دربیارن بندازن تو چاه ! ازدواج چاهه برای بچه ها. به چند ماه نکشیده علاقشون به نفر قبلی تموم میشه و عاشق نفر بعدی میشن. بلوغ عقلی ندارن در این سنین ،تحت فرمان هورمونها و احساساتند

    • بدون نام

      انشالله خدالعنتش کنه این پدرا وبایدبه قصاص محکوم بشه خداازش نگذره

    • بدون نام

      ببین وضع مملکتو
      دختر چهارده ساله عشق فرار
      پدر وحشی بی فرهنگ
      قانون معیوب
      هرطرف این قضیه رو دست بذاری فرو میری تو لجن

    • ج.زی

      تف بر شرف همچین پدرایی..اخه بی همه چیز اون همش سیزده سالش بوده،از سر بی عقلی ی اشتباهی کرده،تو پدرشی باید درست زندگی کردن رو یادش بدی ن اینکه سرشو از تنش جدا کنی..انشالله تا اخر عمرت عذاب میکشی و زجرکش میشی

    • بدون نام

      تا وقتی یک مشت تهی مغز تو این مملکت افسار قدرت رو در جامعه در اختیار دارن این موارد کاملا طبیعیه حالا همین باباهه اگه پاش برسه ده تا دختر هم سن دختر خودش رو صیعه میکنه

    • مهدی جوکار

      کار اشتباهی کرده این دختر.... حرفی نیست،ولی راه داشت. دختر ۱۵ ساله میتونه اشتباه کنه.
      ولی مگه میشه دختر خودتو سر همچین کاری بکشی؟؟؟؟
      سرشو با داس ببری؟؟؟؟؟
      پلیس باید جوابگو باشه.... مگه میشه به همین راحتی بچه ی ۱۵ ساله رو تحویل این پدر سنگدل داد.
      منکر خدمات پلیس نیستم ،دمه خیلیاشون گرم ولی این اشتباه بخشیدنی نیست.
      واقعا حالم بد شد. کی تموم میشه این اتفاقای بد.......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو تهران هستی که همسایه همسایه رو نمیشناسه.تو جامعه کوچیک همه همو میشناسن.
        همه هر ثانیه به خاطر دخترت به زن و بچت و خودت نیش میزنن.طوریکه آرزوی مرگ میکنی.
        مشکل نبودن قانون فضای مجازی برا بچه های زیر سن قانونیه.تو آمریکا که قانون و آموزش برا بچه های کوچیک هست .چرا کسی مثل بیل گیتس با اون ثروتش میگه به بچه زیر سن قانونی گوشی هوشمند نمیدم؟

      • بدون نام

        چون بهت نیش میزنن بچتو میکشی؟
        بیچاره خونوادت
        کاش اگه بچه داری زودتر از دستت خلاص شن.
        کاش حداقل قصاص میشدین که اگه به خاطر آبرو جون یه بچه رو میگیرین خودتونم نابود شین و بهای حفظ آبروتونو بدین نه اینکه راست راست بچرخین تو جامعه.
        تازه بیا ببین چه قدر منحطی که قاتل و جانی بودن آبرومند تر از دختر فراری داشتنه

    • بدون نام

      هر چی فکر میکنم نمیتوانم چیزی بنویسم مگر چنین چیزی ممکن

    • بدون نام

      پلیس مقصره وبایدعلائمی در خشم این قاتل تکفیری پیدا بوده ومراقبت و نگهداری تا یه دکتر تایید کنه یارو ناپدر ارام وخطر ندارد.مسئولان اگر قران رو قبول دارن! سوره تکفیر را بخونن درخصوص زنده به گور کردن دختران " وبه کدامین گناه کشته شدن" ؛ من موندم پلیس جز رعد اسا ومانور دادن تو اخبار چی درس خوندن و تدبیر و خلاقیت و رو یه بار مشاوره هم بعنوان اموزش در دستور کار فرماندهی ناجا قرار گرفته یا همچنان سبک چهل سال پیش کار میکنن ! ؟

    • بدون نام

      مردک روانی اگر ادم بودی خونت جای امنی بود برا زندگی دخترت مگر نه تو را به پسر غریبه در این سن نمی فروخت خودت میدانستی گناهکاری و دخترت را کشتی تا دو نفر را مجازات کنی دخترت را و خودت را .....خدا لعنتت کنه با دعای مادرش چی میکنی

      پاسخ ها

      • حقیقت

        در کجای قرآن چنین حکمی اومده که پدر میتونه فرزندش رو بکشه و قصاص نشه؟!! ....

    • بدون نام

      آخه چرا مخالفت میکنین همیشه این مخالفتا باعث بدبختی میشه

    • بدون نام

      پدرشم باید اعدام بشه .اون فقط یه بچه بود

    • فرامرز

      کار پدر وحشت ناک بود.

    • بدون نام

      از قوه قضائیه خواهشمندیم این داعشی وطنی را از جنبه عمومی جرم به اشد مجازات محکوم نماید و تخفیفی در مجازاتش داده نشود

    • من

      حیف نام پدر که روی این حیوان گذاشتن.

    • بدون نام

      حیف این دسته گل نبود پر پرش کردی مردک نر

    • فرامرز

      کار پدر وحشت ناک بود.

    • بدون نام

      جناب موحد بخش اول نظرت با بخش دوم واعتقادی همخوانی ندارد یا شاید درست مطرح نکردی؛خداوند در قران اطاعت از والدین را به توصیه کرده اما همان خداوند حکیم به پدرومادرانی که دختران را به جرم دختر بودن زنده به گور میکردن به صراحت وعده مجازات داده و فرموده به کدامین گناه ....." یکم با دید بیشتر قران را مطالعه کنیم بهتر نیست ؟بالا گفتم ...مجدد میگم برا محاکمه این قاتل سوره تکفیر وایه شریفه جلو چشم قاتل بگذارند تا خواست بزنه کانال خودفریبی چشمش بخوره به این دستور خداوند

    • بدون نام

      بنظر من وحشتناکتر ازاین روانی افرادین که تاییدش میکنن این طرز فکر برای هر جامعه ای بزرگترین سمه

    • بدون نام

      اعدام بشه بقیه از این غلط ها نکنن

    • بدون نام

      قصاص نمیشه دیه هم از بیتالمال بهش میدن لابد ...

    • بدون نام

      بزار خیالتونو راحت کنم اینهمه بحث میکنید کاری که این پدر کرد از نظر شرعی و عقلی و وجدانی و قانونی شدیدا محکوم است پایین ترین ای کیو هم متوجه میشه که این عمل محکوم است اونهایی که طرف این پدر را می‌گیرند خودانها لنگه آن پدر بی وجدان هستند

    • بدون نام

      اگر در اسلام پدر میتواند دخترش را بکشد بدون هیچ قصاصی ،چرا حضرت محمد ص سالها اعراب جاهل را با ایات قران دعوت کرد دست از دخترکشی و زنده بگور کردن بردارند ،؟!.؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سواد نداری در مورد اسلام ننویس
        یه ذره مطالعه خوبه برا شما

    • بدون نام

      این قوانین قرون وسطایی را اگه درست نکنید هی پدرهای روانی دخترهاشونو میکشن و اعدام نمیشن.

    • رضا

      خطاب به اون داعشی هایی که میگن پدره کار خوبی کرده:
      بزرگی میگفت آدم از جایی که خوب باشه فرار نمیکنه
      ببین چه جهنمی دزست کرده که دختره از اونجا فرار کرده
      لعنت به هر قانونی که اجزه ریختن خون بده

    • خوزستان

      درود بر شرفت به این میگن غیرت

    • شریف

      اآخه دختر چهارده ساله اهل شهرستان وقتی تفریح آسایش نداره معلومه فکر و ذکرش عاشقی میشه این آقا سر بچه رو بریده

    • بدون نام

      عاشق شدن جرم نیست.قانون ما معیوب.به نظرم پدرش از لحاظ روحی ی ادم روانی دیوانه بوده.باید قصاص بشه

    • بدون نام

      حالا اگه شوهرش هم میداد یکسری فریاد میزدن ای وای کودک همسری

    • شریف

      لعنت اول روز کاری اعصابمونو ریختی بهم

    • بی نام

      هیچ کس صدای ما رو نمیشونه

    • بدون نام

      لعنت به این قانون ها

    • اریلیا

      مگر داستانهای عاشقانه لیلی و مجنون و شیرین و فرهاد ... از نظر فرهنگی و نیازهای فیزیولوژیک جسمی منافات داشتن که در کتب تاریخی امروز و دیروز ایران ثبت و افتخار شدن ؟؟؟ اگر پدر بودی حرف دل دخترت میشنیدی و نیازشو براورده میکردی نه اینکه فرار کنه ازت ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لیلی و مجنون سیزده ساله بودن؟فرهاد اگه سیزده ساله بود چجوری کوه میکند؟

    • بدون نام

      چطور می خواد بعد از این زندگی کنه. شاید تو این دنیا جون سالم به در ببره ولی تو اون دنیا پستش کنده است. شک نکنید.

    • عباس بختیاری

      کسانی که کار این رو تایید میکنن خودشون حتما وحشی تر هستن

    • بدون نام

      خواهشا کار این مرد روان پریشو به پای دین نزارید

    • بدون نام

      همش باعث اینجور اتفاق ها شبکه های مجازی از جمله اینستاگرام تلگرام فیسبوک میباشد
      لطفا دسترسی به این شبکه ها به طور جدی محدود شود چون هیچ گونه نظارتی ندارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پسر نوح هم بد بود تقصیر باباش بود؟من کار این مرد رو توجیح نمیکنم ولی مردم جوری حرف میزنن‌که همه چی‌تقصیر پدر و مادره.بیشتر از پدر و مادر روابط ولنگار و آزادی فضای مجازی برای بچه های زیر هجده ساله.

    • sali

      درود بر نقد زیبای حسام عالی بود وهم عقیده.ولی در کل حکم اعدام در هر صورتی نباید باشه

    • sali

      دوستان مخالف و موافق باور کنید سیستم اموزش و پرورش ما به طرز فجیعی فاسد،غلط و بی هدفه...

    • بدون نام

      امان از دست قانون

    • بدون نام

      پدر دختر اعدام کنید

    • بدون نام

      این چه قانونیه این چه عدالتیه اخه!

    • اکبر

      به نطر من باید قانون دراین مورددرموردمجازات قتل توسط پدر حداکثر مجازات درنظر بگیرند

    • بدون نام

      روی برگه ترحیم نوشتن؛ فرزند "کربلایی" ؟ امام حسین لعنت کنه همچین پدری رو....

    • بدون نام

      فاتحه خواندم به قانونی که به پدر اجازه می‌دهد فرزندش را بکشد.

    • بدون نام

      دادستان اونو کشته چون دادستان دختره تحول قاتل داده با وجود اینکه میدونست میخواد دختر بکشه

    • بدون نام

      تمام این اتفاقات تو دل خانواده و مقصرش پدر و مادرا هستن

    • نصیب پ

      عشق و عشق ورزیدن سالهاست تو این مملکت نابود شده ...

    • بدون نام

      خدا از آتش جهنم نجاتت نده ان شاالله

    • بدون نام

      سوز داره

    • شاکری

      نیاز جنسی سن و سال نمی‌شناسه دخترک به حد جنون رسیده و فریب خورده و بیچاره گفته اگه خونه برم زنده نمیمونم

    • جانی دیپز

      حالم از رشته ای که توش درس خوندمو به خاطرش دارم وکیل میشم به هم میخوره،
      لعنت به این قوانینه مریضه پر از کثافت

    • بدون نام

      متاسفانه هم دختر و هم پدر کارشون اشتباه بوده امیدوارم روح این دختر معصوم در آرامش باشه خدا بیامرزدش واقعا آدم میمونه چی بگه؟؟؟

    • بدون نام

      باید به اشد مجازت باهاش برخورد بشه "این چه قانون مسخره ای است ک جان انسان رو بگيرن فقط ديه باید هه

    • اکبر سلامی

      درود .همشهری ایران تو ترکیه مشکلی ندارند ولی ایران اینو بی غیرتی می دانند و نه اون درسته نه این اینجا

    • محدث رج

      حالا همه این اتفاقات ناگوار به یک طرف این که این جانی اعدام نمیشه به یک طرف وای بر جهل ادم که پایان ندارد

    • مصطفی جعفری

      واویلا

    • مجتبی

      چطور شد روغنفکرانی که میگفتن قانون اعدام و قصاص غلطه و با اسلام مخالف بودند الان میگن باید اعدام بشه
      تکلیف خود رو روشن کنید

    • بدون نام

      به نظر من پلیس باید احتمال همچین خشونتی بعد از تحویل میداد.بنابراین باید مشاوره میذاشت برای این خانواده..البته که پدر دختر یه روانیه..همه ما میدونیم نوجوانی سن بحرانه و بچه ها کله شقی دارند اما راهش که قتل نباید باشه.

    • احمدو

      جالبه اسم قاتل اول اعلامیه مقتول نوشته شده چه باافتخارم نوشته کربلایی ای امام حسین بزنه کمرت

    • Mohammad

      چه دنیا عجبی شده...
      دنیا نامردیه پدر به بچه ش رحم نمیکنه خدا خودش عاقبت به خیر مون کنه...

    • بدون نام

      این دیگه چه قانون مزخرفی هست که نباید قصاص بشه

    • بدون نام

      چه اخلاق بدی داریم ما ایرانی ها که همه رو قضاوت میکنیم !!!!

    • _

      اقای خرمشهر عاشق کسی شدن ابرو بردنه وقاتل بودن جرمش چیه چرا شما متحجر قرون وسطایی هستی مگه خالقش بوده خودش مگه میل به مادر رومینا نداشته حالا برا دخترش بدبوده باید تکه تکه ش کنند بدتراز قاتل ها که غیر جگر گوشه خودشون را میکشند

    • بدون نام

      چرا پلیس اون موقع دختر بهشون گفت پدرش خلقیات خوبی نداره باز تحویل پدرش داد

    • مهسا

      الهی به زمین گرم بخوره همچنین آدمی فرارمیکرد دختره بهتر بود تا اینکه بمیره بدبخت

    • بدون نام

      درایران ما از این پدرها زیاد هستن .کاش میشد فرهنگ مردم عوض بشه وباور کنند هرکسی زندگیش بخودش مربوطه .چه پدر حیوان صفتی واقعا.چی فکر کرده ؟ فکر کرده بهش آفرین میگن؟؟؟؟

    • بدون نام

      الهی این پدر با زجر زیاد بمیره
      خدالعنتش کنه
      حیف بچه که خدا به این داد ...

    • علی

      چون بچه خودش نبوده دلش اومده اینکارا بکون وگرنه هیچ پدری دلش نمیاد بچش را اینجوری بکوشه ...

    • امانی

      به نظر میرسه قانون جدیدی باید تصویب بشه و بازم فاصله ما از دین و احکام اسلام باعث این اتفاقات میشه

    • لیلا حسنی

      خدایا انسانم آرزوست....این پدر نیست ....

    • مهدی

      یعنی واقعن اگه به ازدواجشون رضایت می‌داد بدتر از الان می‌شد؟

    • شهرام‌

      هر‌جا تعصب بی ربط باشد مغز ناک اوت میشود ‌‌خوب این پدر وقتی به بچش‌محبت نکرده وقتی دختر بچه بجای اینکه‌حرف دلش و بیاد و با پدر مادرش مطرح کنه میره و حرف دلش و به یک جوان نا آشنا یا حتی اَنا ولی از جنس مخالف مطرح میکنه پس‌مشگلی توی این خونه بوده ..پس پدر و مادر مقصر اصلی بودن ..من‌خودم دو تا دختر دوقلو دارم تمام حرفاشون و میان به من میزنن و تو هر کاری از من کمک میخوان ..چه اشکالی داره مدر با بچش انقدر راحت باشه که بچه حرف دلش و بیاد و به پدرش بگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی اونی که پدر و مادر خوب داره عاشق نمیشه؟ بابا این دختر عاشق شده به همین سادگی و اون پسر هم مثل یه آقا اومده خواستگاری و همین به اصطلاح پدر بیوجدان مخالفت کرده به خاطر تفاوت فرهنگی این ناکس فرهنگش کشتن یه دختر اونم دختر خودش و توی خواب بوده
        لطفا مسائل رو با هم قاطی نکنین یه دختر و پسر اگر تو پر قو هم بزرگ بشن یه روزی میرسه که عاشق بشن و عشق هم گوشه از ذات اقدس خود خداوند هست و هر کس باهاش مخالفت کنه پیرو نفرت و شیطان درونش هست
        تمام

    • علی محمدپور هستم از تبریز

      مناسف
      فقط من گریه کردم
      خدا دختره رو رحمت کنه؟
      اخ چرا ما عقب مانده هستیم

    • هادی

      فرزند گرامی؟؟؟؟؟
      مگه ی آدم گرامی سر بچه شو میبره که نوشتن گرامی.

    • بدون نام

      این قاتل دخترش را نکشته بدبخت خودش را کشت

    • احمدی

      قابل توجه اون آدمای کم عقلی که میگن پدرحق داشته،روچه حسابی این حرف مسخره رومیزنیددختروقتی توخونه آرامش نداشته ومحبت ندیده وپدرش هم معتادوالکلی بوده به یه پسرغریبه پناه برده پس ازلحاظ روحی حق داشته شماچرافقط جنبه منفیش رومیبینید،بایداین پدرنامردروهمینجورکه دخترهم خونش روکشت همونجوروحتی بدتربکشنش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از کجا غهمیدی معتاد و الکلی بوده.یعنی بچه های ماکه اشتباه میکنن ما معتاد و الکلی هستیم.خود من که نه معتادم نه الکلی

    • Zabi

      وااااای اون سگ پدر چه بی رحم بوده، خب میزاشتی گور ب گور شده ازدواج کنه یا خوشبخت میشد یا نمیشد بهتر از این بود که سررر از تن جدا کنی اخه این چه وحشی گریه اصلا قابل درک نیست، چطور این میخواد زندگی کنه دیگه تو جامعه اوه اوه اعصابم داغون شد

    • مهر

      هر جا تعصب حاکم شد عقل و منطق نابود میشه

    • da-pa

      خدا لعنتت کنه مرد

    • معروفی

      ما ملت به کجا داریم میرین هر روز پست رفت هر روز بی رحم تر چرا

    • شیدا

      اهل قضاوت نیستم چون در جایگاه قضاوت نیستم ولی اگر با ازدواج موافقت میکرد بهتر بود یا زندگی میکردند یا جدا میشدند

    • ع س

      کمتر فیلمهای ماهوارهای وهالیودی را تماشا کنن فرهنگها ی مسخره دنیا

    • احمد

      ....
      چطور تونست سر بچه شو ببره
      این کارا از داعشی ها فقط سر میزنه نه از یک پدر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به خدا داعش به اینا شرف داره

    • .

      ...، اقلا دخترتو میدادی به پسره . امیدوارم تقاص کارتو پس بدی . یه فرشته رو پرپرکردی
      اشتباه دختره به این بزرگی نبوده

    • بدون نام

      صددرصد توخونه بهش محبت نکرده که مجبور شده از خانه فرار کنه اگه محبت پدری میدیداین کارو نمیکرد خدا لعنت کنه اینطور پدری

    • قاسم

      به نظر اینجانب مقصر اصلی ما والدین هستیم زمانی که برای هریک از فرزکدانمان یک گوشی اندرویدی با قرض و وام خریداری کردیم و اجازه میدهیم پایشان به فضای مجازی باز شود باید منتظر این مصائب هم باشیم.

    • ۰

      خیلی نامرد خیلی نامردی خیلی ... واقعا قلبم درد گرفت الهی به مجازاتی محکوم بشی که هر ثانیه آرزوی مرگ کنی

    • بدون نام

      من نمیدونم چرا تا یه زن یا دختر می میره و قدرت دفاع نداره دیگه، بهش تهمت ناموسی میزنن،کدوم قانونی میگه پدر حق داره فرزندش رو بکشه..اگر هم به فرض دخترش کسی رو دوست داشته احتمالا کمبود محبت داشته که به دنبالش بیرون خونه بوده،قانون عصر حجر باید اصلاح بشه...

    • قاصدک

      واقعا متاسفم برای افرادی که طرفداری پدر بچه کش رو کردن...شماها از داعشیا هم بدترید...اون یه نوجوان14ساله بود..لطفا بفهمیدو درک کنید..چرا باید یه دختر معصوم و بیگناه به دست یه پدر سفاک و بی رحم کشته بشه...باید این بیرحم رو مثل دخترش گردنشو بزنن تا سرمشق پدرهای بی رحم جامعه بشه نه اینکه به راحتی سرپوش براش بزارن....لطفا کمی شعورو تفکر..............

    • مهدی

      برترین ازاینکه اکثر کامنت هارو منتشر کردید تشکر میکنم عقیده دارم همین نظرات وافکار که از همه قشرها هست میشود یه طرح به مسئولین داد که تا بیشتر نشدن این قبیل جنایات کاری بکنن وسکوت نکنند!!!؟

    • بدون نام

      همان کار داعش و طالبان کرده چرا دختر التماس کرده خانه برنگرده مشاوره به پدر ندادن که خطری دختر تحدید نکنه همه ای ما زیر سوالیم چه بسا از این اتفاقها مجدد بیوفته البته اکثر مردم خوشبختانه ردشنفکر شدند وگرنه با این فساد مثل پاکستان روزی چندتا سر بریدن شاهد بودیم.

    • بدون نام

      چرا نباید قصاص بشه..؟ تا چه حد تبعیض

    • بدون نام

      دختر سنش برا ازدواج درسته کم بوده اما حق انتخاب داشته...پدر دختر روشن فکرنبوده...امروز دیگه کم پیدامیشه ازدواج سنتی باشه...الان بیشتردخترپسرعاشق هم میشن بعدباکلی سختی ازدواج میکنن...پدردخترمشکل روحی روانی داشته...ابروی که بخادبا عاشق شدن بره بدردنمیخوره...جرم ک نکرده عاشق شده انتخاب کرده...کشورما ازاین لحاظ خیلی فرهنگش پایینه...حتی علما هم میگن وقتی دخترپسری همدیگه رومیخان هیچ ممانعتی سرراهشون نیس...نبایدسخت بگیرن...خدالعنت کنه همچین پدری که جهنم رو برا خودش خرید...

    • رضا زیدان

      حالا چرا تو اعلامیش به اون بدتر از حیوان کربلایی نوشتند.؟بدون احساسات و با کمک عقل دارم میگم یه همچین افرادیو باید در حضور جمع و زنده زنده سرشو با بی رحمی تمام و ذره ذره در حالیکه عذاب می کشه باید از تنش جدا کرد.

    • مهر اول

      همه حمله به پدر میکنید اصلا کارش درست نبوده وباید مجازات بشه ولی دراین بین یک نفر دیگر هم باید به شدید ترین وجه مجازات بشه تا درس عبرت دیگران بشه اون پسری که باعث شد این اتفاق ناگوار واقع بشه اون پسر اگه رو مخ اون دختر کار نمی کرد روبینا زنده بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما ها فقط دنبال شکنجه کردن و عذاب دادن دیگران هستین فقط دنبال این هستین که چطور میتونین عقده هاتون سر دیگران خالی کنین چه گناهی کرده که نابخشودنیه و امثال تو باید مجازاتش کنن عاشق شده بفهمید تا کی جهل و تا کی نادانی
        مجازات مال اون بی وجدانی هست که یه دختر بیگناه رو توی خواب کشته ....

    • آگاه

      اون هایی که مثلا روانکاوی میکنن و افاضات احمقانه میکنن عمدتا میگن اون پدر رو باید تیکه تیکه کرد واقعا خودشون از گرگ کمتر نیست بعد این گرگ های هار میشینن و متلا قضاوت میکنن واقعا که ایران به کجا رفته و وای به بعد از این.

    • مریم

      دیگه چی باید ببینیم ؟!
      این دنیا دیگه جای موندن نیست...

    • یلدا

      اونایی که میگن دختره سیزده سالش بوده فازشون چیه؟!

    • بدون نام

      این قانون اسلام است

    • مرگ بر جهل

      متاسفم برای خرمشهر ویک کاربر بی نام دیگر که از این کار پدر حمایت کرده اند
      به لحاظ حقوقی افراد زیر ۱۸ سال افراد نابالغ محسوب میشوند و اگر خطایی هم کرده باشند باید والدین آن شخص پاسخگو باشند در این مورد هم پدر این دختر نوجوان باید به جای قتل باید خودش را سرزنش میکرد که چه کوتاهی در تربیت فرزند خود انجام داده است و باید به فکر جبران کوتاهی خود میبود چرا که مقصر اصلی این ماجرا خود والدین بوده اند که فرزند خود را درست تربیت نکرده اند به احتمال زیاد پدر خانواده به لحاظ روحی روانی آدم سالمی نبوده

    • حسین

      این جورافراد اینقدر پشت سرناموس مردم حرف میزنند واتهام به زن هاودخترای مردم میزنند که وقتی دخترخودشون توسن بلوغ قرارمیگیره نمیتونن رابطه شو بایه پسردرک کنند

    • paa

      قطعا یکی از دلایلی پدرش اینکارو کرده حرف مردم شهر بوده مردم عوضی که نمیدونن این حرفاشون و سرک کشیدناشون خونه خراب کنه

    • حسس

      چرا با این وضع بد خانوادگی دوباره حکم به برگشت دختر پیش پدرش را دادند اول باید مشکل خانواده حل بشه .حالا بیایید مقصر پیدا کنید!؟؟؟

    • بدون نام

      الا ماشالله چقدر متخصص و کارشناس تو مملکت داریم که حتی میشه بهشون لقب پروفسور وابرروانشناس داد..احسنت. .مرحبا..بارک الله. .

    • بدون نام

      سلام.خدا ان شاءالله همه مردم ما رو از بی فرهنگی نجات بده. همه اینها به خاطر افکار پوسیده و عقب افتادگی فرهنگیه. پدر سنگدلش عوض اینکه بچه معصوم رو خوب تربیت کنه سرش رو از بدن جدا کرده بِاَیِّ ذَنب قُتِلَت؟

    • یه مردم عادی

      اعلامیه چه مسخره است.. چطور روشون شده نوشتن فرزند گرامی قاتل عزیز... کاملا گرامی و الفاظ دیگه مسخره است.. خانواده نبوده که جنگل بوده.. یکی بی محبتی دیده یکی بی محبتی کرده.. یکی با داس سر دخترش رو بریده...

    • بدون نام

      انسان نیست اشد مجازات

    • بینشان

      واقعا چه مملکتی داریم قصاصم نمیشه مردیکه قاتل احمق اینو باید صد بار. اعدام کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه تو آمریکا زنه بچشو خورد و کشت اعدامش کردن؟

    • بدون نام

      نهایت ده سال زندان دیه و بعد آزاد بقیه محاکمه هم در پیشگاه خداوند .....

    • بدون نام

      همه این خرابیها بخاطر اینه که از فرهنگ اصیل خودمون دور شدیم و دنبال تقلید کورکورانه از فرهنگ غربی هستیم و نمیتونیم بفهمیم که اون فرهنگ با زندگی ما سازگار نیست
      در فرهنگ ما از قدیم رسم بوده که مردم از عنفوان شباب عشق و نیازهای عاطفی (و غیره) خودشون رو در وجود جنس موافقشون جستجو میکردند و ازدواج فقط برای تولید مثل بوده
      فقط کافیه هم بکشید و نیم نگاهی به اشعار بزرگان ادب و فرهنگمون بخصوص شیخ سعدی بندازید تا حساب دستتون بیاد

    • ...

      این چه قانون مسخره ایه که پدرگردن دخترش رومیبره وبخاطرپدربودن واولیای دم بودن قصاص نمیشه!داریم در1450سال پیش مریریم جلوواحکام ازمن درآوردی اسلام رادرقرن 21پیاده میکنیم!!!

    • بدون نام

      خداوندرحمتش کند.وپدرش رالعنت کند

    • A.r

      ادم نبايد اولاد يا بچه ي خودش رو بکشه اما بچه هم بايد رعايت حال خانوادش رو بکنه و باعث بي ابرويي خانوادش بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی هرکی بی آبرویی کرد باید بمیره

    • بدون نام

      والا وحشی گری و رذالت هم حدی دارد...این چه قانونی هست..؟ محازاتش کنید ، سنگین

    • نوروزی

      افکار قدیمی پدر،واقعا که
      فرار دختر تنبیه داشت ولی نه مرگ
      نباید سرو ته این قضیه با دیه بسته شود
      مجازاتی در خور این پدر بیرحم تا افکار عمومی هم شاهد باشند

    • عزیزی

      حرفم با اون شخصی که میگه اسلام همچین کاری رو جایز دانسته، بهیچوجه اینطور نیس ودین اسلام که کاملترین برنامه الهی برای سعادت انسان بوده این جنایت روجایز ندانسته است ، دین اسلام گفته اگرخلاف زن برای مرد با شهادت ۴ نفر شاهدعادل مسلم باشه ، اونو در خانه نگهدارید. نگفته سرش رو ببرید. دین اسلام رو تخریب نکن برادر

    • بدون نام

      حس میکنم بیشتر از کپنمون زندگی کردیم
      بشریت بخواد به این شیوه حیات ادامه بده ، نسلش منقرض بشه بهتره!!!

    • بی نام

      مادر چیکار کرد وقتی اومد خونه .
      مادر چراتنها گذاشت بچه رو .

    • بدون نام

      خدا لعنتش کنه ایشون ننگ بهش بگن پدر جانی روانی لعنت به قوانینه مسخره ی ضد انسانیت انگار دنیا رو سرم خراب شد میخام بنویسم روحش شاد ولی روح اون مرحوم هیچوقت به آرامش نمی‌رسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر خوب است فکورانه اوضاع رابسنجیم هیچکس بهتر از پدر ومادر خیر خواه فرزند نیستند اگر این ازواج عملی وبعد با بچه های قدونیم قد مطلقه میشدند مشکلی روی مشکلات وسرنوشت بچه های طلاق که دیگر همه می دانند وصد البته قتل نیز کار درستی نبوده شاید مشاوره اوضاع را بهتر می کرد

    • بدون نام

      کربلایی هم بوده این به اصطلاح پدر خدا لعنتش کنه خودش از شمر که بدتر کرد

    • مسلم

      افایی که از این عمل زشت ݝیر انسانی داری دفاع میکنی ووتومار نوشتی،،،،،تو هم مثل اون قاتل ،،، مجرمی ،،گند بزنه افکارت و ،،،لعنت برتو ،،،حیوونم بابچه اش اینکارو نمیکته ،،، حیـــووون

    • بدون نام

      هر کس از این روانی حمایت کنه از اون بدتره

    • محمد ابراهیم

      از نظر روانشناسان ، دختری که با این سن کم شروع به رابطه با جنس مخالف میکنه ایپ پیام رو میرسونه که در زندگیش مشکلات خانوادگی یا ضعف عاطفی یا کمبود محبت یا و... داره
      پدر خانواده هم با این کارش این موضوع رو ثابت میکنه
      به نظر من اگه جامعه و دولت حمایت های بیشتری از این خانواده ها انجام میدادن
      اگه به بیماری های روان نه بیشتر از بیماری های جسمانی بلکه به همان اندازه توجه میکردن
      الان وضع بهتر بود
      با این که از این واقعه خیلی خیلی ناراحت شدیم ولی با ناراحتی جلوی این اتفاقات گرفته نمیشه

    • بینام

      اینا همش هاکی از اینکه این کشور عقب افتاده نتونسته خودشو برای نسلای جدید اماده کنه. اگه بخدا مدارسو مختلط کنن و مسئله ی حجابو ازاد دیگه این تعصبای بیخود ب وجود نمیاد......دخترا منبع عاطفن و انساناهم عاشق میشن چون یه چیزه خداییه و توف تو روی کسی ک این جوانای نارو عقده ای کرده و همشونو گذاشته زیر منگنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا تو آمریکا زنه بچشو میکشه یا مرده؟
        چنتا اتفاق اینجوری درسال تو ایران هست چنتا قتل بچه تو آمریکا.
        یعنی رابطه خانواده با ولنگاری و دور شدن خانواده درست میشه.حتما تو جلو افتاده ای و ما عقب اقتاده؟

    • بدون نام

      این اگر پدر بود رو تربیت بچه بیشتر کار می‌کرد تا از جو محله زندگی و حرفه‌ای مردم این کار با بچه بی گناه نمی‌کرد. این پدرت اگر غیرت داشت تصمیم آنی نمی‌گرفت وبا جان یک انسان به راحتی بازی نمی‌کرد. دچار جنون آنی شده مردک بیشعور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عجب روزگاری شده واقعا این دختر بدبخت در زندگی خود کم محبتی دیده با این سن کم راه های دیگر هم بود که این دختر بدبخت را از این کار که دارد می کند دور کند واقعا نمی دانم اسم این را می شود بگی پدر واقعا این دختر در خانواده کم محبتی دیده کار پدر قیر انسانی بوده

    • بدون نام

      اینکه این پدر کار اشتباهی انجام داده هیچ شکی نیست،اما شماهایی ک از دور به این قضیه نگاه میکنید،آیا خواهر خودتونم بود این حرفو میزدید؟اون شخصی ک میگه زن شوهردار تو ترکیه میره حامله برمیگرده اگه زن خودشم بره حامله بیاد همین حرفو میزنه؟یه پدر و مادر تا میان یه بچه رو بزرگ کنن پیر میشن از شکم ولباس و همه چیزشون میزنن ک بچشون آسایش داشته باشه اونوقت دختر بیاد با آبروی پدرش بازی بکنه؟من نمیخوام بگم پدرش کار درستی کرده اما دختر هم بدترین کار ممکن رو انجام داده،خواهرو ناموس و آبروی خانواده خودتونم در نظر بگیرید بعد نظر بدید،هر کسی معترض به حرف منه لطف بکنه به خواهرو ناموسش بگه با یه پسر فرار بکنه یا بگه با پسر همسایه ارتباط بذاره بدون اجازه پدرومادرش،تو چنان ک مینمایی هستی؟!

    • هموطن

      ای خدای من چطور دلش اومده

    • بیات

      کمی انصاف داشته باشید کار این پدر خیلی خیلی بد بود..ولی ببینید این دختر چه به روزگار این پدر آورده این دست به این کار زده. دختر تو سن 13سالگی کجا داریم میریم.

    • زیر صفر

      دختر آبرو پدرش رو برده و مثل سریالهای ماهواره ای توی روی پدرش هم وایساده
      اینا همش تاثیرات فیلمهای ماهواره هست

    • بدون نام

      مقصراصلی رئیس کلانتری یا دادستانی هست که منطقه در حیطه وظایف اوست زمانی که همسایه و دختر خودش اعلان خطر جانی میکند باید مسئول متوجه شود نمیدونم. فقط نشستند به هیچ وپوچ ساعت کاری را پر کنند جان مردم ارزش نداره براشون دادستان منطقه باید دستور میداد چندروز به پدر مشاوره میدادند و چند روز دختر را نگه میداشتند تا پدر از عصبانیت بیافتند متاسفانه. ...

    • بدون نام

      اصلا این موضوع قصاص خودش ایراد داره یکی آدم میکشه پول میده و خلاص میشه یکی آدم میکشه یک عده کاسه داغ تر از آش میشن میرن اون به اصطلاح ولی دم رو دوره میکنن و رضایت میگیرن یکی آدم میکشه ولی دم کنار نمیاد و قصاص می کنه بین مردم میشه یه آدم سنگ دل و انگ قاتل بودن بهش میزنن و یا خودش یک عمر عذاب وجدان میگیره که چرا عفو نکرده این چه قانونیه که روی جون انسان قیمت گذاشته میشه و معامله اش میکنن این قانون از بیخ و بن غلطه

    • از اول انقلاب همه چی دیدم چون بودم

      پسر خاله ماهم باباش با اسلحه به قتل رساندنش. پس فردا چهلم آن مرحوم ..چرا از اون خبر ننوشتید

    • مسعود. الف

      خدا رحمتش کنه، ولی چرا آگهی ترحیمش رو اینجوری نوشتن؟ حتما باید اسم تمام فامیلش تو آگهی نوشته می‌شد؟

    • بدون نام

      ....

      اورژانس اجتماعی خواب بود

      پول مفت بگیرین فقط

    • پرسپولیس کبیر

      مقصر اصلی تربیت خانوادگی اون پدر و فشار وارده از سمت جامعه روی اون پدر هستش، اصلا هر اتفاقی هم افتاده باشه، اگه اجازه میداد با عشقش ازدواج کنه چه پیش میومد؟

      پاسخ ها

      • صالح

        عشقش ؟؟کدوم عشق مرد حسابی؟یارو رو گرفتن گفته من این دخترو نمیخوام این چه عشقیه که یک طرفه بوده..از نظر من دختره یک درصدم مقصر نبوده مقصر اون .... بوده که صرفا واسه هوسش اینکارو کرده و همچنین پدره نادونش که از یه طرف خجالت نمیکشه که کل شهر رو خبر کرده تا دخترشو پیدا کنن و از طرفی دگه این طفل معصوم رو مایه خجالت وننگ خودش میدونه و حاضر میشه به اون طرز فجیع به قتلش برسونه این دختر معصوم تو سن بدی قرار داشته و باید فقط ارشاد میشد و از این برهه حساس سنی که عبور میکرد بدون شک ادم متفاوتی میشد

    • بدون نام

      یه پدر چه طوری میتونه باتن خودش با دخترش همچین کاری رو بکنه...
      لعنت به تعصب بی جا لعنت به اعتیاد و الکل لعنت به دنیایی که پرشده ازمغزهای کوچیک زنگ زده
      خداجونم میبینی چه دنیایی داریم ای مهربان ترین مهربانان خودت برای تمام این زخم ها مرحم شو

    • بدون نام

      بدن نام ۱۲:۵۴
      نتونستم پاسخ بفرستم اینجا جوابتو دادم.
      من کی گفتم کار خوبی کرده کشته؟گفتم تا خودتو جای اون نزاشتی قضاوت نکن.
      همه شما عشق و عاشقیای الکی تو نوجوانی و جوانی داشتین.و اونا هیچ ربطی به پدرو مادرتون نداشته.و اگه بچه خودتون همچی کاری که این خانم کرد بکنه قطعا ذهن و رابطه شما با اون دختر تا مدت زیادی عوض میشه.فک کن با اینهمه رنج دختر بزرگ کنی بعد گند بزنه به آینده خودش و آرزوهای شما

    • بدون نام

      يقيين بدونيد اشکال ازپدراست نه از دختر چونکه پدری سرميبره ینی این پدر ازهمون اول تربیت درست نداشته ینی مهر نداشته ینی عاطفه نداشته به دخترش محبت نکرده بنده بعنوان مشاور بگم اول پدر مشکل داشته بعد دختر بعدم راه اصلاح کشتن بود?مثل اعراب زمان جاهلیت اینا انسانن مسلمان هیچی? اونم با اره اونم تو خواب ?

    • فرشید

      فرهنگ خیلی بدی داریم .خوب هم دیگرو میخواستن

    • همشهری خاکی

      "چقدر خوب دختر و پدرش رو میشناسید"

      متحیر شدم از نظرات خوانندگان محترم !
      در مقابل تمام حرفها و قضاوت هایمان در پیشگاه خدا باید پاسخگو باشیم!
      نمیشه نظر ندیم؟ ما که نمی دونیم

    • سپیده محمدی

      واقعا دیگه چه فایده ای دارد جرم این بچه چی بود عشق پدری که آنقدر قسیل قلب است باید به دار آویخته شود که دیگر والدین حساب کار خود را بدانند

    • سیروس

      چرا هیشکی نمیگه که که پسره که عاشق دختره بوده با چه رویی عکس پخش کرده بوده ! چرا هیشکی خانواده پسره چجوری هستش ! چون اطلاعات ندارید در واقع مقصر اصلی پسر هستش ....... تمام.

    • بدون نام

      ... سرشو میبرین بعد اگهی میدن فرزند گرامی نوه گرامی عجب ...

    • ناشناس

      چاقو نداشته ک با داس کشته

    • پرویز

      هر کس این قتل فجیع را تایید می کند متاسفانه متعصب کور است . هرچند دختر احتمالا کار اشتباهی کرده است که اونهم باید بررسی شود ولی حقش چنین مجازاتی نبوده است ریشه اینگونه مسائل به تعصبات دینی فرهنگی و احتمال بسیار مشکلات اقتصادی بر می گردد که پدر خانواده را روانی کرده است . بهترین مجازات حبس ابد برای این پدر است که تا اخر عمر عذاب وجدان داشته باشد مگر می شود یک دختربچه ۱۴ ساله را این چنین به قتل رساند

    • بدون نام

      خجالت نمیکشه تو اعلامیه جلوی اسمش کربلائی هم نوشته!اونی که کربلارفته همچین بلائی سربچه اش میاره ؟!همین به ناچاروطبق قوانین که بایدبه خانواده اش تحویل داده میشده این بلا روسر طفل معصوم آورده واقعاً حالم به هم خورد!مگه پدرمالک بچه اش هست؟مگه بچه اشیاء منزله که پدر بکشدش و همین طور سلانه سلانه بدون هیچ مشکلی آزادبشه؟یک قاتل روانی که خیلی راحت به لطف پشتیبانی قانون میتونه آزاد باشه و توی جامعه بچرخه کسی که با بچه اش اینکاررو کرده بادیگران چه میکنه

    • محمود

      سر و کله دایه های مهربانتر از مادر پیدا شد ...

    • سلام

      چه پدره .. چطوردلت اومد!! اگه برات افت داشت چرا ازهمون اول دخترت روندادی !!؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاید پسره مشکلات اخلاقی و فسادهای بزرگی داشته که نمیتونسته بده.چرا وقتی هیچی نمیدونی قضاوت میکنی؟

      • بدون نام

        یعنی فسادی بلا تر از کشتن و قتل و سر بریدن ؟

    • سعید

      به کی دیه میده

    • عرفان

      من موندم تو کار خدا که چرا این جور آدما کرونا نمیگیرن همه از شرشون خلاص شن

    • بدون نام

      اصلاچیزی نمیتوانم بگم درموردش فقط سردردگرفتم حالم خراب شد....

    • محمد خاکی

      خدا دختره رو رحمت کنه . عشق باعث شد دختره فرار کنه و پدره هم شاید بخاطر غیرت داغ کرده و خون به مغز نرسیده قتل کرده و قطعا پشیمان شده ، خدا چنین حالات برای هیچکس نیاره.

    • بدون نام

      فقط میتونم بگم واست متاسفم اقای به اصطلاح پدر

    • بدون نام

      هنوز بعد از هزاران سال عقبیم

    • حسین

      واقعا خیلی حادثه دلهره آور و ترسناکیه
      امیدوارم هیچ وقت اتفاق نیفته
      ....

    • بدون نام

      هیچ کسی مقصر نیست هیچ پدری دلش نیست یه خار به پای بچه اش بره چه اینکه گردن دخترش را ببرد من عقیده دارم زنده بودن این پدر دست کم از مرگ نیست این پدر تو یک آن یک لحظه دیوانه شده و مطمان هستم الان پشیمان است اما چه فایده ایکاش قبل از اینکه این دختر نازنین را تحویل پدرش بدن قبلش پدرش را قانع میکردند که دست به چنین جنایتی نزند خدا شاهده این پدر الان اگر آزادش کنند بعد از چند روز حتما خودش را میکشد حتم دارم عذاب وجدان اون را دیوانه میکند

    • بدون نام

      همه‌ی ما تا اومدیم شریک زندگی مورد علاقمونو پیدا کنیم چندین بار عاشق شدیم. چندین بار شکست عشقی خوردیم.. همه اینا تجربه میشه که بتونیم آدم درست رو پیدا کنیم. چه بسا که شاید هنوزم نتونسته باشیم! قتل دلیل درستی برای این کار نبود. هم پدر و هم بچه باید مشاوره میشدن.. ولی امان از به قاضی رفتنای یه طرفه......

    • ذوالفقاری

      امیدواریم هر چه زودتر این قانون تجدید نظر و اصلاح بشه، آخه مگه عصر حجر؟

    • بدون نام

      بچه ها امروزی حرف پدر ومادر را گوش نمی گند
      پدر مادر حق دارن پس چرا هر کاری باید باهم کاری پدر ومادر باش حقش بود
      پدر آزاد کنید

    • علیرضا

      واقعاافت برهمچین پدری

    • بدون نام

      در چهار چوپ خانواده نظر دادن خوب نیست ۰خدا میداند که چی شده ۰پس لطفا مراقب حرفاتون باشید بله دختری که در این سن و سال بدون اجازه بیرون بره ۰ عاقبتش همین که هست

    • امیر

      واقعا باید تاسف خورد به این تفاوت فرهنگی میان ایران و سایر کشورها که متاسفانه درستم نمیشه

    • بدون نام

      من فکر کنم پلیس هم اینجا مقصر است که دختر را تحویل پدر عصبانی میدهد

    • بدون نام

      تازه لقب کربلايي هم داشته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عجیبه؟

    • بدون نام

      به اونایی که حرف از عشق یه دختر نوجوون رو میزنن باید بگم تا سی سالگی درگیر این احساسات احمقانه میشین و شاید ازدواج هم بکنین.اما حتما بعدش به اون حالتتون میخندین.
      تو فیلم زنان کوچک بعد مراسم ازدواج دختر بزرگ عمه مارچ بهش میگه حالا میتونی بری تو کلبه عاشقانت و شکمتو با نون و عشق پر کنی.(تیکه میندازه)

    • بدون نام

      ... پلیس چرا تحویل پدر دادند عقد میکردند

    • mis

      خیلی بدجور نارحت شدم برا دختر بچه ولی بعضیا بیش از حد تز روشنفکری میدن وجدانا ببخشید دور از جون دختر۱۴سالتو با ۱پسر که از هیچ لحاظ سنخیتی ندارن فرار کنند چی میکشه ادم پس باید پدرم درک کنیم چی کشیده که۰به

    • صغرا

      با سلام به همه هموطنان عزیزم،، بنظر بنده حقیر،، دیدن کانالهای ماهواره یکی از دلایل قوی این رفتار میتونه باشه،،، دختران وپسران جوان ما تحت تاثیر برخی کانالهای، فوق مدرن ماهواره دچار بلوغ احساسات میشن، البته زودتر از موعد خودش، خانواده باید روی این موضوعات نظارت داشته باشند، کنترل شده عمل کنند، وگرنه عشق وتنفر درنهاد هرانسانی وجودداره باید مراقب، جوانانمون، خصوصا دخترکان معصوم خودمون باشیم،،،،

    • ali

      پرودگارا عقل مارا بر نفس ما غالب بفرما مارا یک دم به حال خویش وامدار

      پاسخ ها

      • پرودگار

        ok

    • ابوالفضل حوازاده

      سلام
      حتما بخونین
      این دختر با فرارش آینده زندگی خودشو به لجن کشیده بود و ۹۹ ٪ از ازدواج هایی که به این طریق انجام میشه با شکست مواجهه چون بعد از اینکه عشق و عاشقی از سرشون پرید رگ غیرت آقا پسر گل میکنه و میگه تو که به این راحتی خانوادتو کنار گذاشتی بگو ببینم قبل از من با کیا بودی و اینجاست که دیگه این زندگی زندگی نمیشه و دختر مجبوره با روی سیاه به خانوادش برگرده که دیگه سر بالا نمیتونه بکنه
      پس درنتیجه زندگیش از موقع فرار نابود شده بود و حالا که توی این دنیا نیست با قبلش خیلی فرق نکرده

      پاسخ ها

      • فریبا

        ولی اون آدم سنگ دل به اصطلاح پدر حق نداشت دخترشو با بی رحمی به قتل برسونه

    • بدون نام

      دستگاه قضایی طوری رفتار کند که از این اتفاقات جلوگیری شود ...

    • صالح

      این اگه از آبروی خودش هراس داشت که نمیرفت مملکت رو بسیج کنه تا دخترش رو با اون طرفش رو پلیس بگیره پس او از بی آبرویی هراسی نداره و یک بیمار روانی بوده که تا اخره عمرش زندان باشه هرچند که از نظر من حقش قصاص هست وبس

    • رادان

      گناه که نکرده عاشق شده ...

    • بدون نام

      خوب کشته دستگیر هم شده حالا دیه رو کی میخواد بگیره طبق قققققااااااانننننونننننن

    • بدون نام

      فقط میتونم بگم بیچاره دختره‌..اون از زندگیش اونم از مرگش

    • شریف

      فرزند گرامی نه پدر جانی

    • بدون نام

      طفل معصوم عشق ومحبت را خدا در درون دخترک قرار داده و با بی محبتی وکمبود از پدر بطور غریزی به یمت جنس مخالف کشیده شده و این سرنوشت شوم دلم خیلی سوخت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیجا کرد
        چرا به سمت جنس موافق کشیده نشد؟
        اینا چه توجیهات زشتیه که مطرح میکنید

    • خنید موذن

      نیروی انتظامی مسئول با وجود آگاه بودن از شرایط پدر باید دخترش رو بهزیستی تحویل میداد کار اورژانسی اجتماعی همین دیگه

      پاسخ ها

      • صالح

        دقیقا اگه اینکارو میکردن شاید با گذشت زمان خشم پدرشم کم میشد و این اتفاق نمی افتاد

    • علی رضا

      گاهی اوقات عوامل تنبیهی برای سالم ماندن بقیه خانواده هادرجامعه ضروری است حالا یک دخترخودخوانده کمتر

    • m.kekha

      دختر مقصر نیست مقصر خانواده دختره چون درست تربیتش نکردن.باباش باید خودشو میکشته

    • بدون نام

      قاتل .خودت تا حالا هیچ خطایی نکردی ؟

    • بدون نام

      یه ماه نمیکشه خودکشی میکنه

    • بدون نام

      این چه ابرویی بوده برای خودش حفظ کرده اگه می گذاشت ازدواج کنند که ابرو ریزیش کمتر بود تا یه قاتل دیونه اصلا شاید تو ان روستا دیگه راش ندهند

    • بدون نام

      واقعا ناراحت کننده بود اینکه قتل به دست پدر نا پدری بد جنس هم از این کارا نمیکنه چجوری دلت اومد هم خون هم نفستو سر ببری شرم بر تو

    • میلاد

      این نباید مجازات بشه اتفاقا باید با تمام احترام فرصت زنده بودن بهش داده بشه که تا اخر عمر کثیفش با وجدانش و تصویر قتل دخترش زجر بکشه

    • بدون نام

      واقعا مقصر کیه این وسط .؟؟؟
      این بچه حتما مشکلاتی داشته که رو به همین کاری آورده..مقصر اصلی قانون ماست که بدون تحقیق بچه رو سپردن به خانواده..

    • علی

      فقط یک کودک بود که زیر دست پدری بی مروت وبیرحم که چهاردهمین بهار زندگیشو ندید. پدری که فقط تعصب ومسخرشو دید ولی چشمای در خواب و جسم بی دفاع دخترشو ندید .دختری که بیرون از خونه گرفتار لاشخور شده بود این پدر چقدر خوب ومثل کوه پشت دخترش ایستاد وکمکش کرد که دوباره گول نخوره.... از هزاران راه پیشرو بدترین وبیرحمترین راه و انتخاب کرد

    • بدون نام

      ... چطور دلش امد بچه اش را بکشد ...

    • بدون نام

      دختر از لحاظ چهره معمولی متوسط بوده
      لطفا در صورت امکان از سر بریده اش هم عکس بگذارید
      مرسی

    • ....

      ما از این پدرا کم نداریم تو جامعه مون که بچه هاشونو میکشن بعدم دیه میدن و راحت میشن اگر از اول قانون اینو نمی گفت کسی همچین جرئتی نداشت حالا اگه دختره یا پسره هر خطایی کرده باشه مطمئنا ما جای خدا نیستیم که صلاح بود یا نبود کسی رو بدونیم

    • بدون نام

      درسته پدر این دختر دست به کار غیر انسانی زده،اما در زمینه مخالفت با ازدواج یک مرد سی وپنج ساله با یک دختر سیزده ساله باید حق رو به پدر داد

    • بدون نام

      کربلا هم رفته ... تو از شمر هم بدتری.

    • بدون نام

      یه بچه چهارده ساله چه درکی از واقعیت های زندگی داره همچین قانونی اصلا قابل قبول نیست

    • بدون نام

      مشکل فقط تربیت درون خانواده نیست وقتی مادریک جامعه زندگی میکنیم که هزاران گرگ تربیت کرده هیچ قانون درستی نداردوفقط همه امورات کشورراواگذارکرده به مراقبتی خودداری ومعزه اسلام باید منتظر حوادثی بدتر از این باشیم.

    • بدون نام

      جالبه اعلامیه هم چاپ کرده،اسم خودشم زده به عنوان پدر

    • بدون نام

      بی شک بی محبتی از ناحیه ی پدر باعث شده دخترش به سمت جنس مخالف کشیده بشه
      این پدر رو باید دوبار دار زد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا همش بهانه است
        چرا به سمت جنس موافق کشیده نشده؟
        پس نتیجه میگیریم کرم از خود درخت بوده

    • بدون نام

      خدا لعنتت کنه اشکمو در اوردی چرا کشتی قاتل

    • ساناز

      هنوز یک هفته از خبر پدری که دختر و خانم و مادرزنش رو کشته بوده نگذشته بود الان باز این خبر خدا لعنت کنه همچین پدرایی رو ...الان دیگه حتی زنان سرزمینمون تو خونه هاشونم امنیت ندارن

    • علیرضا

      همین پدر مادرای ... هستند که میخان دخترشونو به بهترین پسر بدهن..انگار خودشان گل سرسبد بودند

    • بدون نام

      اگه اون دختر رو تو این سال شوهرش میدادن میگفتین که چقدر خانوادش جنایتکارن که تو این سن‌کم شوهرش دادن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی دختر خودش دلش میخواست ازدواج کنه هیچکس همچین بحثی نمیکرد پس این جور از آب گل آود ماهی گرفتن خیلی خیلی خز شده خریدار نداره بیخود دارین تلاش می کنین

    • بدون نام

      خیلی نامردی، الان راحت شدی ؟

    • Ali hosaini

      یک بار دیگه ماجرای فیلم خانه پدری تکرار شد،چندبار دیگه باید ای ماجرا تکرار بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      گردن اون بی ناموس رو هم باید ببره

    • من

      بزرگترین ننگ و بی آبرویی برای من اینه که زیر آسمونی زندگی میکنم که اون هواشو از نفس کثیفش پر میکنه... خدا لعنتت کنه. خدا با یزید و شمر و خولی محشورت کنه.بچه کش....

    • لاکپشت سبز

      رومینای عزیز خدا رحمتت کنه مگر تو مادر نداشتی که حواسش بهت باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بازم یک عده زن ستیز یه نوع دیگه وارد عمل شدن
        نه بالا سر مادرش هم یه شمر ذالجوشن بوده که هیچ حقی بهش نده و اون اسمش پدر بوده
        فهمیدی یا سخته فهمش

    • سایه

      چی بگم همین که رفتی به قتل اعتراف کردی نشون میده عذاب وجدان گرفتی همین برای من بسه مطمنم تا روزی که زنده ای آرزوی مرگ میکنی چی از این بدتر؟
      حق تو اعدام نی تو باید عذاب بکشی حبس ابد لایق توعه

    • بدون نام

      قانون رو نگاه. خود بچه می دونه که اگه به خونه برگرده، ممکن است اتفاقی بیفتد. اون وقت قانون می گه حتما باید بره.
      در همون آمریکای لعنتی که همش فریاد مرگ بهش سر می دیم، صلاحیت پدر و مادر چه از لحاظ جسمی و چه از لحاظ روحی بررسی میشه تا بچه ها آسیب نبینند. اما اینجا فقط تاسف

    • ایرانی

      فقط اول اسم پدرشو دقت کنید
      کربلایی رضا کربلایی

    • بدون نام

      متاسفانه هر۴نفر۱نفرروانین توایران ازبیکاری وفقروطبق گفته کارشناسان ونصف بیشترایرانیا بیکارن وفقیر ...وقتی بودجه منابع شغلامون خرج ملیون ملیون افغانی وصدهامیلیارد دلارهزینه وضررشون عواقبش این میش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عععع تو هنوز هستی

    • Ebi Habibi

      باید چنین افراد بی وجدان وفاقد عقل وشعور اعدام بشوند تا بار دیگر شاهد اینگونه جنایات نشویم. و ضمنا باید قانون نیز با اینگونه افراد که مشکل روانی دارنند به شدت برخورد نماید
      واقعا جای تاسف وتاثر است که به اینگونه افراد بعد از ارتکاب چنین جرم سنگینی. حق زندگی داد

    • سارا

      دست عبدالمالک ریگی و از پشت بسته پدره مرتیکه احمق

    • علیرضا

      آفرین دستت درد نکنه...تو یه سور زدی به عرب عصر جاهلیت

    • بدون نام

      چه اعلامیه ترحیمی نفرت انگیزی

    • بدون نام

      چه دل سنگ قلبم درد گرفت

    • ام اس

      اون مرد۳۵ ساله هم که این بچه ۱۴ساله رو اغفال کرده قاتله،آخه مرد۳۵ ساله عاشق بچه ۱۴ ساله میشه وبا این طفل معصوم فرار میکنه؟

    • حقوق بشر

      این جور قتلها فقط در کشورهای مذهبی متعصب اتفاق می افته جاییکه انسانیت و عواطف انسانی کم رنگه و ارزشهای طالبانی گسترش داده میشه...

    • بدون نام

      اه اون دختره اینایی رو که تو این صفحه از پدرش حمایت کردن
      میگیره
      بشینید ببینید روزگارتونو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو کشکتو بساب

    • رحیمی

      وقتی مامسلمانان ازدین نمازخواندن وروزه گرفتن و...ونداشتن فهم تحقیق دردین رابه تقلیدکردن بسنده می کنیم وآموخته های دینی خودرابدون باورداشتن سرلوله زندگی قرارمی دهیم بایدانتظارخشونتهای لحظه ای راداشته باشیم وفرهنگ خانواده را باندانم کاریهای خود به چالشهای بزرگ درمحیط خانواده تبدیل به این نوع وحشی گریهای تندوری کنیم ایکاش مردم ازاسلام درس مهربانی ومحبت واخلاق نیک وازخداشناسی رئوف بودن رحمانیت خدارایادمی گرفتیم ..خداورسول الله ص بااین خشونت های وحشی گری مخالف هستند واین غیرت های دینی دراسلام وجودندارد واین جز دستورشیطان کثیف درون خودفرداست ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایکاش مردم از اسلام درس مهربانی و محبت و اخلاق نیک و از خداشناسی رئوف بودن رحمانیت خدا را یاد می گرفتیم ..
        مرسی
        جوک بامزه ای گفتی
        لبخندی بر لبمان نشست
        همیشه لبت خندون باشه

      • بدون نام

        اگه همون نماز و روزه رو میگرفتن من بهت قول میدم نصف جنایت ها کم میشد.خیلیا فقط ظاهرا مسلمونا و یه وعده تو مسجد نماز میخونن درواقع نه نماز دارن نه روزه میگیرن

    • بدون نام

      اقا؟پلیس چیکاره است .قاضی دستور تحویل دختر به خانواده را داده .پلیس فقط میتونه ۲۴ ساعت متهم و یا ...نگه داره .

    • داودهمتی پور

      اقایا وخانمها اگر پدر با دوخترش دوست باشد تمام راهای خطر به او گوش زد کند باز دختر دنبال این کار برود حالا چه

    • بدون نام

      زود قضاوت نکنین . باید پدر هم صحبتهای خودشو بکنه بعد حکم صادر کنین . تو محل ما یه خانواده بودن که سه تا فرزند دختر داشت و فقط یکی دو سال با هم فرق داشتن همشون بالای 15 سال سن داشتن . این دختر خانمها جوری آبروی پدرشو برده بودن که پدره با زنجیر دخترهاشو میبست بیرون نرن ولی باز یه جوری فرار میکردن و .... یه روز یکی از دخترها با 13 تا پسر گرفتن که معلوم نبود بچه که تو شکم دختره هست از کدوم یکی از پسرهاست

    • آرزوی شهادت

      مقصر هم باید پدر رو دونست هم دختر را.دختری که تو مجازی عاشق میشه بعد تبدیل میشه به واقعیت چیزی نمیدونه بعد کورکورانه میره جلو.باید با منطق و درست عاشق شد تو ایران متاسفانه خیلی اینجور هست اما کسی متوجه نمیشه...

    • محمد علی

      پدرش خیلی عمل فجیعی مرتکب شده و باید باهاش برخورد جدی بشه. ولی اون پسره ۳۵ سال سنش بوده چطور به خودش اجازه داده با دختری که ۲۱ سال از خودش کوچک تره وارد رابطه شده، خیلی ادم کثیفی بوده.
      در دیزی بازه حیای گربه کجا رفته

    • بوعلی

      13:25واقعاحرف خوبی زدی. مشکل اساسی روگفتی

    • ارش

      را از اون بیشرفی که این بچه رو فراری داده خبری نیست؟؟
      چرا به این راحتی با زندگی یک نفر و ابروی یک خانواده بازی میکنید؟؟
      چرا شبکه های اجتماعی ما اینجوریه...زن های شوهر دار فراری_بچه های فراری؟؟
      بخدا دلم اتیش گرفت

    • بدون نام

      به کی باید دیه بده اسمی از مادر نیست

    • بدون نام

      اه اون دختره اینایی رو که تو این صفحه از پدرش حمایت کردن
      میگیره
      بشینید ببینید روزگارتونو

    • ارش

      اگر میخواهید همچین اتفاقی برای یک بچه دیگه نیفته از دولت بخواهید اغفال کننده رو به شدید ترین وجه محوم بکنه تا این شبکه های اجتماعی خانه و خانواده ی تک تک ما رو از بین نبرده
      لطفا بخواهید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جالبه. عجب خانه و خانواده سست و بی ریشه و بی بنیادی داری که شبکه اجتماعی میتونه نابودش کنه

    • بدون نام

      این دختر پیشبینی اتفاق تلخ کرده بود و به ماموران اصرار میکرد که هرگز به پدرش تحویلش ندن ولی متاسفانه ماموران بدون توجه به اصرار دختر اون رو تحویل پدرش دادن

    • بدون نام

      مقصر نیروی انتظامی هست که تحویل پدرش دادن

    • hamidjamali

      دخترک بد بخت تو خواب سرشو بریده عجب پدر بیرحمی تو اگه غیرت داشتی اول باید تربیتش میکردی تو دیگه دست داعشو از پشت بستی . توف به تو آشغال ، روانی ، پوستتو باید بزنند. تفلکی هنوز ی بچه خام بوده

    • مسعود

      درجواب دوستمون اقاحسام بایدبگم که دخترتونه سال ازنظراسلام به بلوغ میرسه وایشونم ۱۴سالشون بودن وبالغ محسوب میشن بعدخیلی ازازدواجهای کنونی ماهم دیگه به شکل سنتی شکل نمیگیره وبیش از۵۰درصدازطریق دوست بودن باهم شکل میگیره بعدایشون مرتکب خلافی نشده بودن فقط ازطریق دوستی به فکرازدواج بودن پدرمرحومه هم خیرسرش کربلایی بوده ولی متاسفانه مثل داعشیهاوعربهای زمان پیغمبر بادخترش برخورد کرد

    • me

      امکان رابطه شرعی بین این دختر و پسر وجود نداشت ؟؟
      ای کاش پدر و مادر ها یکم روشنفکرانه برخورد کنند
      شرع هم در این موارد خط قرمز خاصی نذاشته
      دو نفر که همدیگر رو میخوان خب اجازه بدید حداقل به اسم که شده رسمی باشه
      اینا بلایی هایی است که خودمون به سر خودمون میاریم

    • فرقان

      والدین و فرزندان به غیر از رابطه نسبی و حقیقی یک رابطه حقوقی دارند که این رابطه حقوقی با صدر اسلام تفاوتهای فراوان دارد ضامن اجرای این رابطه قانون مدون مدنی یا حتی قانون اساسی است که نباید از اهمیت آنها در تامین جان ومال انسانها غافل شد بنا بر این میتوان بهترین و سخت ترین اقدامات پیشگیرانه را درجهت تکرار اینگونه موارد انجام داد که فقط کافیست نمایندگان محترم دو یا سه جلسه وقت بگذارند تا هر بی ناموس وحشی با این اقدامات خطرناک ادعای ناموسی نکند و حقوق بچه های معصوم هم در جامعه کوچک خانواده حفظ شود

    • بدون نام

      میگن اگه پدر و مادرت بی دین بودنو جنایت کار و منافق تو حق نداری از گل نازک تر بهشون بگی.حالا به نظرتون اون دختر هیچی حقش نبوده؟
      یه نصیحت از من به شما اگه میخاین کارتون راه بیفته و تو زندگیتون پیشرفت کنین فقط به پدر و مادرتون بگین چشم.شما هم یه روز پدر و مادر میشین و میفهمین چی میگم.هرچند خیلیاتون بچه این

    • بدون نام

      خدا لعنت کند پدر باید مراقب دخترش می بود.

    • مهدی

      شک نکنید. قاضی القضات جناب اقای رئیسی تا اخر هفته حکم قصاص پدر رو صادر میکنه .!.!
      اندکی صبر قصاص نزدیک است..

    • هركي ك هستم از اين قتل خيلي شاكي هستم

      شمايي ك دم از دين و قران ميزتين توي اون كتابتهم هم نوشته قتل حكمش قصاصه پدر و پسر نداره آدم بوده بالاخره ديه چرا وقتي ي ادم يكي ديه رو ميكشه قصاص ميشه ولي وقتي پدر پاره وجودش و ميكشه تعريز ميشه و ديه ميده اين دقيقا ميشه عين بي عدالتي

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما بیشتر مطالعه کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج