۹۹۸۸۸۴
۱۲ نظر
۵۰۰۵
۱۲ نظر
۵۰۰۵
پ

گل‌محمدی: فوتبال نباید تعطیل شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درخواستم از همه فوتبالی‌ها این است که مسابقات نباید تعطیل شود.

خبرگزاری میزان: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درخواستم از همه فوتبالی‌ها این است که مسابقات نباید تعطیل شود.

یحیی گل‌محمدی در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان این تیم بعد از شروع دور جدید تمرینات توضیحاتی ارائه داد که متن کامل آن را در ادامه می‌خوانید.

بعد از حدود ۷۰ روز، تمرینات تیم دوباره شروع شد. این مدت دوری از فوتبال چطور بود؟

واقعا ۷۰ روز خیلی سخت را گذراندیم. برای ما فوتبالیست‌ها و فوتبالی‌ها خیلی سخت بود این دوران را سپری کنیم. به هر صورت، خوشبختانه تصمیم خوبی برای فوتبال گرفته شد و آن هم این بود که تمرینات و مسابقات ادامه پیدا کند.

به نظرم یک تصمیم شجاعانه گرفته شد و علی‌رغم همه فشار‌هایی که وجود داشت و خیلی‌ها دوست نداشتند بنابر شرایط خودشان لیگ ادامه پیدا کند، تمرینات شروع شد و از بازیکنان یک تست آمادگی جسمانی گرفتیم. شرایط بازیکنان بد نیست و بعد از این مدت انتظار این که اوضاع خوبی داشته باشند، انتظار درستی نیست. با انجام تمرینات اختصاصی و داشتن بازی‌های تدارکاتی یک ماه فرصت خوبی برای شروع مسابقات است.

گفتید بازیکنان در تست آمادگی خوب بودند، اما به هرحال ذهن‌شان از فوتبال دور بوده است. برای آماده شدن دوباره آنها در مسیر قهرمانی برنامه دارید؟

برای بازیکنان نگرانی ندارم، چون با نفراتی کار می‌کنیم که ذهنیت خیلی قوی و قهرمانی دارند. من در مصاحبه‌های قبلی هم گفته‌ام که این بازیکنان قهرمان به دنیا آمده‌اند. در چند ماه گذشته یکسری مشکلات از جمله مشکلات مالی بود که خوشبختانه با تلاش اعضای هیئت مدیره به خصوص رسول‌پناه بخش عمده‌ای از آن حل شد. واقعا جا دارد از او و هیئت مدیره تشکر کنیم که زحمات زیادی کشیدند تا این مشکلات حل شود.

فکر می‌کنم تیم از نظر مالی به یک ثبات خوب رسیده و جلساتی که با تیم داشتیم همه گفتند این مشکلات در حال برطرف شدن است و بدهی‌هایی که در فیفا داریم به زودی حل خواهد شد. به جز مسائل بهداشتی نگرانی خاصی وجود ندارد. برای مرتفع شدن آن هر روز محل تمرین ضدعفونی شده و بچه‌ها چک می‌شوند. هر هفته از بازیکنان تست کرونا می‌گیریم و جا دارد از بچه‌های پزشکی تیم دکتر حقیقت و دکتر علیپور تشکری داشته باشیم که کنار تدارکات و ماساژور‌ها که فضای تمرین را به خوبی آماده می‌کنند تا بچه‌ها در یک فضای پاک کار کنند.

در این دو، سه ماه همان طور که گفتید یکسری در تلاش بودند به سازمان لیگ و فدراسیون فشار بیاورند و به هدف خودشان که تعطیلی لیگ بود برسند. به نظر شما هدف آنها واقعا قهرمان نشدن پرسپولیس بود؟ چون دلیل علمی مناسبی نداشتند.

مسئله‌ای که الان در رسانه‌ها می‌بینیم این است که همه مشاغل و حرفه‌ها باز شده است. حتی رستوران‌ها و دیگر مجامع عمومی باز شدند تا مردم به کارشان برسند. اگر فوتبال را بخواهند تعطیل کنند تصمیم درستی نیست. در هر صورت ما تافته جدا بافته از جامعه و اجتماع نیستیم و ما فوتبالی‌ها باید در این جامعه حضور پیدا کنیم.

مسئله مهم این است که شغل ما فوتبال است و خود من به شخصه کار دیگری ندارم. اگر قرار است فوتبال را تعطیل کنند واقعا چه زمانی می‌خواهند شروع کنند؟ آیا باید منتظر واکسن کرونا باشیم که معلوم نیست چه موقع می‌آید؟ یک سال یا هشت ماه دیگر؟ به هر حال همه اقشار جامعه ما این مشکل را دارند و باید با این مسئله کنار بیاییم، با رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل‌ها که برای همه اعضا مهم است. یک گلایه و صحبت با فدراسیون و فدراسیون پزشکی ورزشی داریم و این است که قبل از انجام تست‌ها یکسری تیم‌ها تمرین خودشان را شروع کردند. یک مسئله‌ای که خیلی به شناسایی افراد مبتلا کمک کرده این است که فوتبال شروع شد.

خیلی از این افرادی که مشخص شده مبتلا به این ویروس هستند اگر تست نمی‌دادند پنهان می‌ماندند و امکان سرایت در خانواده خودشان بود. درخواستم از همه فوتبالی‌ها نه به خاطر اینکه در صدر جدول هستیم این است که فوتبال نباید تعطیل شود. تمام مخارج ما از فوتبال تامین می‌شود و اگر بازی‌ها تعطیل شود هم مربیان و هم فوتبالیست‌ها ضرر خواهند کرد. این بدترین تصمیم ممکنه است که بخواهند فوتبال را تعطیل کنند. این اتفاق بیفتد چه موقع لیگ را شروع کنند.

خیلی از هواداران نگران قرارداد بازیکنان تیم هستند که با پایان فصل تمام می‌شود. به خصوص علی علیپور و بشار رسن. سیاست شما در این زمینه چیست؟

بخشی از تصمیم‌گیری برای ماندن دست بازیکن است به جهت قراردادی که دارد. ممکن است قراردادش تمام شده باشد و یا اینکه بندی در قرارداد دارد که اگر بخواهد می‌تواند جدا شود. به هر صورت هرچقدر ما برای ماندن آنها تلاش کنیم فایده‌ای ندارد. با این حال با صحبتی که در باشگاه داشتم تاکید بر این بود که حداقل ۹۰ درصد تیم باید حفظ شود تا استخوان‌بندی و شاکله پابرجا بماند. یکسری بازیکنان مثل بیرانوند و استوکس و یکی دو نفر دیگر می‌روند، اما اکثر بازیکنان با ما هستند و به باشگاه اعلام شده که نیاز داریم و باید تمدید شود. برنامه ما این است که قبل شروع تمرینات با بازیکنانی که در این تیم زحمت کشیدند و مورد قبول هستند، قراردادشان تمدید و بتوانیم به قراردادشان از نظر سالی و فصلی اضافه کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حرف حق!

      برقراری فوتبال بیشتر به شعار در خانه بمانیم کمک می کند! چون مردم اون موقع دلخواهانه در خانه می مانند در زمانی که کرونا نبود وقتی تلویزیون پخش مستقیم فوتبال را داشت سطح شهر خلوت تر بود! پس فوتبال باشه خوبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • sera

      بهترین مربی دنیا هستی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب حق بدید به آقای گل محمدی ایشان نگران اون 3/000/000/000میلیاردی هستند که درصورت قهرمانی نصیب ایشان خواهد شد شما بودید مخالفت نمی کردید و علاوه براین مبلغ انتقال ایشان از شهر خودرو و مبلغ قرارداد مربی گریشان هم در پرسپولیس را اضافه کنید.

    • رضا

      آخی فق مونده تو خیانت کار دستور بدی کا لیگ‌برگزار بشه .‌واقعا خجالت داره آخه بی شرف جام فلزی به چه قیمتی . امیدوارم که اول خودت بعدشم اوک‌آفتاب پرست کرونا بگیرین تا بفهمید درد مردم چیه

    • بدون نام

      6میلیادپول مردم براش هزینه کردند

    • عاشق استقلال

      خاک تو سرت آقای گل محمدی خدا کنه خودتو کرونا بگیره تا نگی فوتبال برگزار بشه پرسپولیس بدبخت جام ندیده

    • کامران

      نترس مثل قبل جام های اسنپی بدون بازی را وزیر می فرسته براتون

    • یه شهروند مجازی

      تودیگه چی میگی مو قشنگ

    • جواد پرسپولیسی

      عشقی یحیی با غیرت

    • بدون نام

      بله شمادرست میگی چون جام مهمترازجان مردم براتو واقعابرات متاسفم آقای گل محمدی شمالنگیا همتون همینطوریدجان مردم براشماهیچ ارزشی نداره فقط جام بدن به شما همین براشماکافیه.لنگی ....

    • sera

      گلمحمدی خیلی
      خیلی خیلی
      مربی عالی و
      خوبی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج