۹۹۸۹۰۵
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس باید بداند که هنوز قهرمان نیست

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز ۲۷ امتیاز دیگر باقی‌مانده و بنابراین بازیکنان پرسپولیس باید بدانند از الان قهرمان نیستند.

خبر ورزشی: مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز ۲۷ امتیاز دیگر باقی‌مانده و بنابراین بازیکنان پرسپولیس باید بدانند از الان قهرمان نیستند.

ناصر ابراهیمی در ارتباط با شانس قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در صورت از سرگیری مسابقات در فصل جاری، اظهار داشت: تیم فوتبال لیورپول با ۲۵ اختلاف با منچسترسیتی، ۹۹ درصد قهرمان می‌شود، اما هیچ چیز قطعی نیست و همه منتظر ادامه رقابت‌ها هستند. در لیگ ما نُه بازی دیگر باقی مانده و این یعنی ۲۷ امتیاز؛ بنابراین پرسپولیسی‌ها نباید از الان خود را قهرمان بدانند.

وی در ادامه در خصوص برگزاری مسابقات بدون تماشاگر و طرح ادامه لیگ در شهر‌های امن، تصریح کرد: تیم‌های پرهوادار از بازی بدون تماشاگر ضرر می‌کنند، اما چاره‌ای نیست. در اروپا هم همین وضعیت دیده می‌شود. می‌بینید که در آلمان بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود و در آسیا هم در کره‌جنوبی همین شرایط را دارد. بهترین تصمیم ادامه لیگ است حتی در صورت برگزاری بازی در شهر‌های خاص یا همان شهر‌های امن.

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در پایان پیرامون شرایط لیگ برتر، خاطرنشان کرد: باید پیرو فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا باشیم و ببینیم لیگ‌های معتبر اروپایی چگونه عمل می‌کنند. برگزاری بازی‌ها اتفاق خوبی است و باید ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود. به هر حال من موافق ادامه برگزاری بازی‌ها با طرح‌های مختلف هستم. مثلا اگر خوزستان در اثر شیوع ویروس کرونا، شرایط خوبی ندارد، بازی‌های آن‌ها را در تهران یا هر شهری که امکانات دارد و از نظر شیوع کرونا وضعیت بهتری دارد، برگزار کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کلن یه سال کمک سرمربی ما به واسطه وعده های تو خالیش بوده که به خاطر عملکرد ضعیف اخراج شد حالا نظرش به عنوان یه پرسپولیسی چاپ میشه؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • علیرضا

        یه سال !!!!!!؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        معلومه بچه ای و ناصر ابراهیمی رو نمیشناسد که میگی یک سال

      • بدون نام

        توسنت قدنمیده ناصرخان چندسال هم مربی پرسپولیس بودهم سرمربی تیم ملی.

      • بدون نام

        والا کن سال ۸۳ اینا که پروین مربی پرسپولیس بود یادمه ایشون مربی پرسپولیس و دستیار پروین شد و یه مصاحبه کرده بود من آمدم مشکلات تمام شد کلید برد استقلال در جیب من است یادمه اون فصل جفت بازیا رو به استقلال باختیم و پروین اخراج شد .... دیگه قبل از اون و یادم نمیاد و از دهه هشتاد فوتبال میبینم

    • کامران

      ولا نسبت شیخ بزرگ+وزیره ورزش+وداوران قاقلی هستند!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج