۹۹۹۰۵۹
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

خودزنی به سبک سعادتمند!

مدیرعامل باشگاه علی‌القاعده باید بیشترین نقش را در حفظ آرامش و مصون ماندن تیم از ایجاد حاشیه‌های درونی داشته باشد نه آنکه خود آتش‌بیار معرکه شده و سرمربی را مقابل هواداران قرار دهد.

خبرورزشی: احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال در گفت‌وگویی اینترنتی پاسخگوی سؤالات هواداران استقلال شد تا از این طریق آبی‌دوستان را از آخرین وضعیت باشگاه مطلع کند. مدیرعامل استقلال در میان صحبت‌های خود از بی‌توجهی فرهاد مجیدی درخصوص تقاضای مدیرعامل مبنی بر مشخص شدن لیست نفرات مورد نیاز کادر فنی برای فصل آینده خبر داد که این مسئله با واکنش مختلف هواداران مواجه شد. نکته‌ای که در این مهم مدیرعامل استقلال از آن غافل شد، عدم حفظ آرامش و دوری از حاشیه‌های ناشی از این‌گونه اخبار درون‌تیمی است.

در روز‌هایی که در‌های تمرینات استقلال به دلیل دور ماندن از حاشیه‌هایی که معمولاً بازیکنان و اعضای تیم در آن دخیل هستند به روی هواداران و علاقه‌مندان بسته است، شاید این‌گونه اظهارات و بی‌توجهی سه هفته‌ای سرمربی درخصوص جذب نفرات مورد نیاز برای فصل آینده یک خودزنی آشکار باشد. مدیرعامل باشگاه به عنوان فردی که در رأس تصمیم‌گیری‌های باشگاه قرار دارد، علی‌القاعده باید بیشترین نقش را در حفظ آرامش و مصون ماندن تیم از ایجاد حاشیه‌های درونی داشته باشد نه آنکه خود آتش‌بیار معرکه شده و سرمربی را مقابل هواداران قرار دهد.

سعادتمند، اما بی‌آنکه بخواهد به بهترین شکل قضیه را مدیریت کند، در اظهارنظری آشکار از بی‌تفاوتی سرمربی درخصوص وضعیت آینده تیم خبر داد تا خواسته و یا ناخواسته تیم را دچار تنش کرده و هواداران را مقابل فرهاد مجیدی قرار دهد. با این شرایط باید منتظر ماند و دید بازتاب افشای بی‌خیالی سه هفته‌ای فرهاد مجیدی درخصوص جذب نفرات برای فصل آینده از سوی احمد سعادتمند چگونه خواهد بود. البته شاید مدیرعامل آبی‌ها از گفتن این موضوع هدفی غیر از شفاف‌سازی و آگاهی هواداران از آخرین وضعیت باشگاه مورد علاقه‌شان نداشته، اما به قول شاعر هر راست نشاید گفت!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      خبری چرا پیچیده ش میکنی؟ سه هفته قبل گفته اسامی رو بده هنوز نداده از بیخیالی و‌کاهلیش دلگیره حالا خوب یا بد بروز داده حالا شماها ازش کوه نسازین،(حتما دشمنی قبلی داشتن،میخواد جو تیم رو بهم بریزه،از عوامل ضد انقلابه،دسیسه کرده کودتا کنه،میخواد کل باشگاه کیسه رو ببره رو هوا)
      آخه کیسه چیه که اینجور بهش بها میدین؟اه اه اه

    • محمدی

      استقلال شده محل ازمون وخطا برای مدیران ناوارد.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دست نشونده وزیره دیگه کاریش نمیشه کرد

      • ابی

        شمام بگید ما چند تا کرونایی داریم تا بازی نکنید سوزش نگیرید از قهرمانی پرسپولیس

    • کیسه تِرِکون

      از اینکه یکی مثل فرناز شده مربی کیسه، بسیار بسیار خرسندم. الان در و تخته به هم جوره! کیسه، بازیکنانش، مربیش و هوادارانش کاملا به هم میان. اما خداوکیلی اجر و قرب کلمه مربی رو پایین نیارید! یا به بقیه مربیان تیمها بگید مربی و به فرناز یه لقب دیگه بدید، یا اگه فرناز مربیه، بقیه یه چیز دیگه ان!! حتی گروهبان قندعلی هم شامل این میشه!!!
      بلا به دور! فرناز؟؟!! مربی؟!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج