۹۹۹۱۵۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

«آچمز» سازمان لیگ با موضع‌گیری وزارت بهداشت

معاون وزارت بهداشت از عدم برگزاری مسابقات فوتبال، به‌جز دو سطح حرفه‌ای صحبت کرده و این اظهارنظر بر سرنوشت تیم‌های رده‌های پایین‌تر، گره انداخته است.

خبرگزاری تسنیم: در حالی که مدیران سازمان لیگ فوتبال پیش‌تر از برگزاری مسابقات در همه رده‌ها صحبت کرده بودند، اظهار نظر یکی از مدیران وزارت بهداشت، وضعیت برگزاری رقابت‌های لیگ‌های دسته‌های دوم و سوم را پیچیده کرد.

«برگزاری مسابقات فوتبال فقط محدود به لیگ برتر و دسته اول خواهد بود و تمرین و مسابقه سایر لیگ‌‌ها منتفی است.» این اظهارات محسن فرهادی، معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت بود که لیگ‌های سطح پایین‌تر از لیگ دسته اول را به کما بُرد. با وجود اینکه سازمان لیگ پیش‌تر، ۱۱ خرداد را زمان شروع و ۵ تیر را روز آغاز بازی‌های این دو لیگ اعلام کرده بود.

مسابقات سطح‌های مختلف از طریق تیم‌های صعودکننده و سقوط‌کننده با هم در ارتباط هستند و عدم برگزاری یک لیگ روی لیگ‌های پایین‌تر و بالاتر هم موثر خواهد بود. در صورتی که لیگ دسته اول فوتبال برگزار شود و سه تیم انتهای جدول این رقابت‌ها به لیگ دسته دوم سقوط کنند، این تیم‌ها باید توسط سه تیم صعودکننده از لیگ دسته دوم جایگزین شوند. به همین خاطر در صورت برگزاری لیگ یک و عدم ادامه یافتن لیگ دسته دوم، سرنوشت مسابقات مبهم و لیگ دسته اول هم بلاتکلیف خواهد بود.

مسئولان سازمان لیگ انتظار چنین موضع‌گیری توسط وزارت بهداشت که یکی از مراجع اصلی تصمیم‌گیری کشور در شرایط فراگیری کروناست، نداشتند و به نوعی «آچمز» شده‌اند، چرا که پیش از این صحبت از برگزاری تمامی لیگ‌های فوتبال بود. در صورتی که لیگ برتر و دسته اول انجام شود اما مسابقات دسته دوم و سوم برگزار نشود، شاهد مشکلات زیاد و نابسامانی و هرج و مرج فراوانی خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله بله بله. همه چیز مملکت رو حساب کتابه و ما باید نگران برگزار نشدن لیگ دسته سوم کشور باشیم. واقعا عجب مصیبتی میشه اگه برگزار نشه. کل فوتبال کشورم تعطیل کنن هیچ اتفاقی نمیوفته. فقط نگران اونایی هستم که زدوبند توی فوتبال میکنن که با وجود کرونا کاروکاسبی اونا تعطیل شده و دیگه با یه تلفن پول میلیاردی نمیاد توی حسابشون

    • بدون نام

      کجای کارید هدف بابا مسعودشون و فدراسیون لنگی فقط برگزاری لیگ سفارشی بروی لیگ و قهرمانی مافیایی هاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج