۹۹۹۱۹۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رسن، امروز برای بازگشت تصمیم می‌گیرد!

پرسپولیسی‌ها این روزها فارغ از تمام هیاهوی فوتبال مشغول آماده‌سازی خود برای ازسرگیری رقابت‌های لیگ برتر هستند و این درحالی است که برخی از تیم‌های لیگ برتری دست‌به‌دست یکدیگر داده‌اند تا بتوانند مانع برگزاری رقابت‌ها شوند.

فرهیختگان: پرسپولیسی‌ها این روزها فارغ از تمام هیاهوی فوتبال مشغول آماده‌سازی خود برای ازسرگیری رقابت‌های لیگ برتر هستند و این درحالی است که برخی از تیم‌های لیگ برتری دست‌به‌دست یکدیگر داده‌اند تا بتوانند مانع برگزاری رقابت‌ها شوند. یکی از مشکلات سرخ‌ها در این روزها بحث حضور بازیکنان خارجی در تمرینات است که تا امروز به جز بوژیدار رادوشوویچ که به‌نظر می‌آید عزم خود را برای به‌دست آوردن شماره‌یک تیم برای فصل بعد جزم و موارد مالی را به اولویت دوم خود تبدیل کرده، هیچ‌کدام از بازیکنان خارجی به ایران سفر نکرده‌اند و وضعیت نامشخصی دارند.

ایمیلی به بازیکنان خارجی ارسال نشده است

بعد از اینکه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش به تیم‌های لیگ برتری اعلام کرد که می‌توانند از تاریخ دوم خردادماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تمرینات خود را آغاز کنند، پرسولیسی‌ها این موضوع را به بازیکنان خارجی خود یادآور شدند که زمان آغاز تمرینات و شروع رقابت‌های لیگ از چه تاریخی است تا آنها برای بازگشت به کشور شرایط لازم را مهیا کنند، اما خبری طی چند روز گذشته در فضای مجازی دست‌به‌دست شد که این موضوع توسط ایمیلی ازسوی سرخ‌ها به بازیکنان اعلام شده و از بین ۴ بازیکن خارجی تنها رادوشویچ پاسخ این ایمیل را داده و ۳ بازیکن دیگر به‌دلیل مشکلات و اختلافاتی که با باشگاه دارند، پاسخی به درخواست بازگشت از سوی سرخ‌ها نداده‌اند.

پیگیری‌های خبرنگار «فرهیختگان» اما نشان می‌دهد هیچ ایمیلی در کار نبوده و بحث بازگشت خارجی‌ها به تمرینات موضوعی بوده که توسط مدیران باشگاه با مدیران برنامه این بازیکنان در میان گذاشته شده و آنها درخواست باشگاه را به گوش بازیکنان‌شان رسانده‌اند.

بشار امروز تصمیم می‌گیرد

باتوجه به نزدیکی کشور عراق و شرایط سهل‌تر برای بازگشت بشار رسن به ایران، خیلی‌ها این انتظار را داشتند که این بازیکن عراقی اولین خارجی پرسپولیس باشد که خودش را به تمرینات سرخ‌ها می‌رساند، اما این اتفاق رخ نداد. درخصوص رسن بررسی‌هایی انجام دادیم و متوجه شدیم که در مذاکره مدیر برنامه این بازیکن با سرپرست باشگاه، مقرر شد برخی امکانات و همچنین بخش قابل‌توجهی از مطالبات این بازیکن تا تاریخ هفتم خردادماه مهیا شده و بعد از حل این مشکلات تاییدیه آن ازطریق مدیر برنامه بازیکن عراقی به‌دست وی برسد و بعد از آن بشار شرایط بازگشت به تمرینات را مهیا کند.

با این حساب موضوع بازگشت رسن به ایران امروز توسط باشگاه و سرپرست باشگاه پرسپولیس بار دیگر مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و طرفین تلاش می‌کنند تا شرایط بازگشت رسن به تمرینات مهیا شود. هرچند دیروز رسانه‌ها از مذاکرات مثبت و احتمال بازگشت او به تمرینات خبر دادند، اما هنوز وعده‌های باشگاه به این بازیکن به‌صورت کامل عملی نشده و قرار است امروز موارد مورد توافق به سرانجام برسد.

مدیربرنامه این بازیکن در گفت‌وگویی کوتاه گفت: «طبق قرار قبلی تاریخی را مشخص کردیم که در آن برخی امور انجام شده و شرایط برای حضور رسن در تمرینات پرسپولیس مهیا شود. البته باید بگویم این موارد مالی نیست و برخی دیگر از خواسته‌هایی است که باشگاه باید آنها را به انجام برساند. باشگاه تقریبا هر روز از طریق من با این بازیکن در ارتباط است و نیازی به ارسال ایمیل برای بازگشت به این بازیکن نبوده و اینکه می‌گویند او ایمیل باشگاه را بی‌جواب گذاشته، کذب محض است.»

در این خصوص شنیده می‌شود که درصورت خوش‌قولی مدیران پرسپولیس، این بازیکن حاضر است قراردادش را تمدید کرده و در پرسپولیس بماند. ضمن اینکه او شرط خیلی عجیب و غریبی برای باشگاه ندارد و حاضر است مثل امسال بدون حتی یک آپشن در قراردادش، با سرخ‌ها تمدید کند.

قهر مدیربرنامه ایرانی با استوکس

به غیر از اوساگونا، رسن و رادوشویچ که باشگاه با مدیران برنامه‌شان در ارتباط است، بحث استوکس با این بازیکنان متفاوت است و دلیل تمایز آن هم قهر مدیربرنامه ایرانی با استوکس است. این ایرلندی که پذیرفته بود بندهای سفت‌وسختی در قراردادش گنجانده شود، روزی که در دبی تقاضای مرخصی یک‌روزه کرد، به مدیربرنامه‌اش این قول را داد که در زمان مقرر در تمرینات حاضر شود، اما بدقولی‌های پی‌درپی این بازیکن باعث شد این کارگزار فوتبالی که ازقضا هیچ پولی بابت این انتقال نگرفته و به‌خاطر ارتباط خوبش با باشگاه این قرارداد را برعهده گرفته بود، با استوکس قطع ارتباط کرده تا پل بین این بازیکن و باشگاه پرسپولیس شکسته شود.

به همین جهت پرسپولیسی‌ها زمان آغاز تمرینات و شروع رقابت‌های لیگ برتر را در ایمیلی به خود این بازیکن و مدیربرنامه خارجی‌اش اعلام کرده‌اند. البته سرخ‌ها می‌دانند که احتمال بازگشت او به ایران خیلی کم است و این ایمیل را در جهت تکمیل پرونده شکایت و طی کردن روال قانونی به این بازیکن و مدیربرنامه‌اش ارسال کرده‌اند.

خانواده رادو منتظر تاییدیه بوژیدار، اوساگونا دنبال بلیت

صبح دیروز بوژیدار رادوشویچ در فرودگاه امام‌خمینی(ره) رویت شد تا نشان دهد قرار نیست به این راحتی‌ها اجازه بدهد که علیرضا بیرانوند دروازه‌بان اول تیمش باشد و باز هم در هفته‌های باقیمانده قرار است رقابت جانانه‌ای را میان این ۲ بازیکن شاهد باشیم.

موضوع جالب حضور این دروازه‌بان کروات بدون خانواده‌اش در تهران بود. او که تا پیش از این همیشه خانواده‌اش را به همراه داشت، این بار بدون آنها به ایران سفر کرد تا ابتدا شرایط کشورمان را از لحاظ ویروس کرونا مورد ارزیابی قرار دهد و درصورت اطمینان خاطر از شرایط بهداشتی، مقدمات حضور آنها را در ایران فراهم کند.

از سوی دیگر اوساگونا هم که بابت مطالباتش از پرسپولیسی‌ها به‌شدت ناراحت است، همیشه در صحبت‌هایش این موضوع را تاکید کرده که اصلا به‌دنبال فسخ قرارداد با سرخ‌ها نیست و کارش را در این تیم ادامه می‌دهد. ظاهرا او در تلاش است خودش را به تمرینات پرسپولیس برساند، اما تنها مشکل او محدودیت پروازها به تهران است که برای حل این مشکل به‌دنبال راهکار و بلیت هواپیما می‌گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج