۹۹۹۲
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

قديمي‌ترين اشيا هم روزي به كار مي‌آيند

نکات طلایی خانه داری

با مطالعه نكات طلايي اين بخش ديگر ساده از كنار وسايل و اشياي قديمي خانه خود عبور نخواهيد كرد. بسياري از اشياي قديمي و اشيايي كه تصور مي‌كنيد به كارتان نمي‌آيد ممكن است تنوعي به خانه، اتاق و ميز كارتان ببخشد.

نکات طلایی خانه داری
نکات طلایی خانه داری

از كلاه پلاستيكي حمام كه عمده خانم‌ها براي رنگ كردن موهاي‌شان از آن استفاده مي‌كنند، براي نگهداري كفش‌هاي‌تان استفاده كنيد. با قرار دادن كفش‌ها، صندل‌ها و روفرشي‌هاي‌تان درون اين كلاه‌هاي پلاستيكي از نشستن گرد و غبار روي كفش‌ها جلوگيري كرده و آن‌ها را پاكيزه و مرتب در كمد لباس‌هاي خود خواهيد داشت.


نکات طلایی خانه داری

حتما براي‌تان پيش آمده كه در اثر يك اتفاق ساده يكي از لنگه‌هاي دستكش‌تان را گم كرده و لنگه ديگر را بدون استفاده در گوشه كمد لباس‌ها نگه داشته‌ايد. به جاي اين كار مي‌توانيد آن را جايگزين جاعينكي‌هاي پارچه‌اي كنيد و از آن به‌عنوان يك جاعينكي مطمئن براي عينك آفتابي يا طبي خود استفاده كنيد.


نکات طلایی خانه داری

جعبه پلاستيكي صابون‌هاي دست‌شويي مي‌تواند جعبه مناسبي براي نگهداري از دوربين عكاسي خانوادگي ديجيتال شما باشد. با استفاده از اين جعبه پلاستيكي مي‌توانيد به راحتي دوربين خود را درون كيف‌تان حمل كنيد بدون آن‌كه نگران خش افتادن يا آسيب رسيدن به آن باشيد.


نکات طلایی خانه داری

اگر ميان وسايل اتاق‌تان به پدهاي قديمي موس كامپيوتر برخورديد آن‌ها را دور نيندازيد. از آن‌ها مي‌توانيد به‌عنوان زير ديگي يا زير ديس روي ميز استفاده كنيد. اين پدها به‌ويژه آن‌ها كه خوش آب و رنگ‌تر هستند مي‌توانند جلوه زيبايي به ميز ناهار‌خوري شما دهند.


نکات طلایی خانه داری

اگر به‌زودي قصد داريد رنگ ديوارهاي خانه‌تان را تجديد كنيد، فويل‌هايي كه در آشپزخانه براي آشپزي استفاده مي‌كنيد را دور نريزيد. مي‌توانيد از اين فويل‌ها براي پوشاندن دستگيره‌هاي پنجره يا درها استفاده كنيد تا رنگي نشوند.


نکات طلایی خانه داری

اگر جعبه لنزي داريد كه ديگر از آن استفاده نمي‌كنيد مي‌توانيد پس از شست‌و‌شوي آن براي نگهداري انواع قرص‌ها و مسكن‌ها از آن استفاده كنيد. به‌ويژه اگر قصد داريد يك روز كاري را بيرون از منزل بگذرانيد و به جعبه قرص‌هاي‌تان نياز داريد.


۵+۱ توصيه من براي دكوراسيون خانه شما

«مارتا استوارت»، مدير انجمن خانه‌داري و سردبير مجله خانه‌داري در تازه‌ترين مطالب سايت رسمي خود نكاتي كاربردي و طلايي را با مخاطبانش در ميان مي‌گذارد كه دانستن آن‌ها در آستانه نزديك شدن به فصل‌هاي سرد سال بسيار مفيد است.

با تغيير فصل و نزديك‌شدن روزهاي پاييزي و سرد سال ناودان‌هاي خانه را حتما از گرد و غبار و برگ‌هاي خشك پاكسازي و تميز كنيد تا احتمال گرفتگي ناودان و نم زدگي ديوارها به صفر برسد.

در آستانه فصل پاييز حتما از پادري‌هاي ويژه فصل‌هاي سرد استفاده كنيد كه قابليت بيشتري در جذب آب و آلودگي‌هاي مرطوب بيرون از خانه دارند.

اگر در خانه از سيستم تهويه هوا يا از انواع وسايل حرارتي برقي براي افزايش دماي خانه استفاده مي‌كنيد پيش از سرد شدن سال پدها و فيلترهاي درون آن را چك كرده و تعويض كنيد.

در روزهاي پايان فصل تابستان و هفته اول پاييز 2 جعبه تهيه كنيد و لباس‌ها، كيف و كفش و وسايلي را كه مربوط به فصل تابستان است از اتاق خود جمع‌آوري كرده و درون يكي از جعبه‌ها بريزيد. جعبه ديگر را به وسايلي كه قابل فروش هستند يا بايد دور بريزيد اختصاص دهيد.

با خانه تكاني پاييزه و جمع‌آوري كاغذهاي باطله و چك‌نويس‌هاي خود آن‌ها را در انباري نگهداري كنيد تا يكي از شب‌هاي سرد زمستان در حياط منزل از آن‌ها براي روشن كردن آتش و گرم شدن در كنار اعضاي خانواده استفاده كنيد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

نکات طلایی خانه داری


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فکرشون بکن 500000بدی بابت دوربین بعد داخل جای صابون نگهداریش کنی

    • aida

      نکات جالبی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج