۹۹۹۲۲۴
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

فریبا: جان انسان‌ها مهم‌تر از هر چیزی است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: چه کسی تصمین خواهد داد که این بازیکنان، ویروس را به دیگر اعضا و بازیکنان تیم‌های دیگر منتقل نکند، در حال حاضر جان انسان‌ها مهمتر از هر چیزی است.

خبرگزاری میزان: بهتاش فریبا در خصوص ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال در اوایل تیرماه، اظهار داشت: کشور‌هایی مانند آلمان که مسابقات خود را ادامه می‌دهند از لحاظ سخت‌افزاری بسیار پیشرفته هستند. از ضدعفونی چمن، رختکن، هتل و هواپیما گرفته تا آزمایش‌هایی که از بازیکنان گرفته می‌شود. آیا چنین سخت‌افزاری در فوتبال ما وجود دارد که می‌خواهند مسابقات را ادامه دهند؟

وی درباره ابتلای چند بازیکن لیگ برتری به کرونا عنوان کرد: وضعیت خیلی خطرناک شده است. چه کسی تصمین می‌دهد که بازیکنان، ویروس را به دیگر اعضا و بازیکنان تیم‌های دیگر منتقل نکنند. در حال حاضر جان انسان‌ها مهمتر از هر چیزی است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص تعطیلی لیگ برتر و تعیین قهرمان گفت: ۱۸ دوره است که در فوتبال قهرمان مشخص شده است، چه تغییری در فوتبال ایران رخ داده است؟ تصمیم‌گیری در این خصوص بسیار حساس شده و امیدورام AFC در این تصمیم به مسئولان ما کمک کند.

فریبا درباره شرایط استقلال خاطرنشان کرد: خبر‌های خوبی از باشگاه استقلال شنیده می‌شود. پول میلیچ و دیاباته پرداخت شده و سعادتمند به دنبال انجام کار‌های اقتصادی است، امیدواریم چند ماه به او فرصت دهند تا بتواند به قول‌هایی که داده عمل کند. سعادتمند رابطه خوبی با پیشکسوتان دارد و انتصاب عبداللهی به عنوان مشاور مدیرعامل، می‌تواند به تیم کمک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ؟

      میدونی سرورت پوکر میکنه داری هزیون میگی
      اگه تیمت الان جای سرورت بود مطمئنن اینا نمیگفتی

    • بدون نام

      برای فصل آینده هم همین بهانه رو می آورید،؟

    • پرویز

      حالا چرا استقلالی ها دلشان به حال بازیکنان فوتبال می سوزد . آیا کارمندان کارگران و اصناف که در شب و روز با هم در ارتباط هستند انسان نیستند فوتبالیست ها پول یک فصل را گرفته و اکثرا رستوران بوتیک و مغازه دارند و درامد کسب می کنند این ها باید فوتبال بازی کنند و مثل همه مردم در صحنه باشند

    • شش ♥

      خسته نمیشین اینهمه مثل ترسوها حرف میزنین؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج