۹۹۹۲۵۷
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

عوارض کرونا برای فوتبالیست‌ها چیست؟

یک تحقیق پزشکی، فوتبالیست‌های مبتلا به ویروس کرونا را نگران کرده است.

خبرگزاری تسنیم: نتایج یک تحقیق پزشکی ثابت کرده بازیکنان فوتبال حتی پس از بهبودی از بیماری کرونا و به دست آوردن سلامت تا ماه‌ها با مشکلات تنفسی دست و پنجه نرم خواهند کرد.

کمیته علمی وابسته به دولت ایتالیا در تحقیقات خود از بهبودیافتگان ویروس کرونا به این نتیجه رسیده که افراد مبتلا به این ویروس حتی پس از درمان، ممکن است تا چند ماه از مشکلات تنفسی رنج ببرند.

لوکا ریچلدی، یکی از اعضای این کمیته در مصاحبه با La Repubblica گفت: در بسیاری از افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شدند و دیگر علایم این ویروس را ندارند، حتی پس از بهبودی، مشکلات تنفسی مشاهد شد که ممکن است این نارسایی تا ماه‌ها ادامه یابد. در زمان شیوع بیماری سارس هم داده‌ها ثابت کرد مبتلایان تا ۶ ماه بعد از مشکلات تنفسی رنج می‌برند. در این حالت گنجایش ریه و قدرت ماهیچه‌های تنفسی کاهش می‌یابد؛ بنابراین به عنوان مثال ممکن است با ۶ دقیقه پیاده روی، این نارسایی نمایان شود. حتی در نمونه‌هایی، بافت ریه آسیب می‌بیند پس طبیعی است با یک پیاده روی معمولی این افراد دچار مشکلات تنفسی شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد

      نمیدونم این مطلب رو چه کسی گذاشته و قصدش از اینکار چیه یعنی الان این همه فوتبالیست که کرونا گرفتن و خوب شدن نمیتونن بازی کنن پس اینها که تو ایتالیا و المان و انگلیس که کرونا گرفتن و دارن بازی میکنن چی ببین اخوی باید لیگ ایران به پایان برسه و بازیکنان ما از دیبالا بزرگتر نیستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فرمودید اینها که در ایتالیا و انگلیس و آلمان کرونا گرفتند و در حال بازی کردن هستند چی؟ لطفا از این سه کشور سه فوتبالیستی که کرونا گرفتند را نام ببرید که الان مشغول بازی هستند.

      • بدون نام

        حاج آقا زنوزی نوشته این مطلب رو. ایشون متخصص بیماریهای داخلی هستند و البته در دروغ پراکنی تبحر زیادی دارند. البته اختلاس هم که بماند...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج