۹۹۹۲۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تبدیل استادیوم فوتبال به سینمای ماشین‌رو

باشگاه فوتبال آمریکایی میامی دلفینز، در شرایط جدید ناشی از اپیدمی کووید۱۹ استادیوم خانگی خود را به یک سینمای ماشین‌رو تبدیل کرده است.

ورزش سه: درحالیکه بحران اپیدمی کووید۱۹ دنیا را درنوردیده و در اکثر کشورها باعث تعطیلی کلیه فعالیت‌های ورزشی شده، ایالات متحده بیشترین تاثیر منفی را از این بحران دیده است. بحرانی که به تعطیلی مسابقات بسیار پرطرفدار فوتبال آمریکایی در این کشور منجر شده است.

تبدیل استادیوم فوتبال به سینمای ماشین‌رو

در این میان باشگاه فوتبال آمریکایی میامی دلفینز برای جبران ضررهای اقتصادی ناشی از تعطیلی مسابقات تصمیم گرفته استادیوم خانگی خود، استادیوم هارد‌راک را به یک سینمای ماشین‌رو تبدیل کند. به این ترتیب هواداران این تیم می‌توانند با رعایت فاصله اجتماعی، با اتوموبیل‌های خود وارد این استادیوم شده و به تماشای فیلمهای سینمایی و دیگر برنامه‌های سرگرمی بنشینند.

میامی دلفینز در بیانیه‌ای اعلام کرد:" استادیوم هارد‌راک حالا به یک سینمای روباز و ماشین‌رو تبدیل شده که منتخبی از مسابقات بزرگ تاریخ 54ساله تیم ما را به نمایش می‌گذارد. از این گذشته فیلمهای سینمایی کلاسیک، مراسم ویژه و دیگر برنامه‌های سرگرمی هم در این سینمای ماشین‌رو به نمایش گذاشته خوا هد شد".

تبدیل استادیوم فوتبال به سینمای ماشین‌رو

این سینمای ماشین‌روی جدید گنجایش ۲۳۰ اتوموبیل را خواهد داشت. باشگاه میامی دلفینز می‌گوید هدفش این بوده که برای خانواده‌های هوادار فرصتی فراهم کند تا با رعایت قوانین فاصله اجتماعی، لحظاتی شاد را در کنار خانواده‌هایشان تجربه کنند.

رئیس باشگاه دلفینز اعلام کرده انتظار دارد فصل ۲۰۲۰ لیگ فوتبال آمریکایی NHL طبق برنامه از پیش تعیین‌شده از سر گرفته شود ولی با توجه به شرایط وخیم بحران کرونا در آمریکا بعید به نظر می‌رسد این لیگ آنچنان که رئیس این باشگاه مایل است به زودی آغاز شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج