جاباما
۹۹۹۲۹۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

طعنه پپ به مورینیو: خاصِ واقعی، کادر درمان است

پپ گواردیولا در پیامی طعنه‌آمیز که ژوزه مورینیو را هدف گرفته می‌گوید "آدمهای خاص" واقعی، پزشکان، پرستاران، دانشمندان و کادر درمانی هستند که زندگی‌شان را برای ما به خطر می‌اندازند.

ورزش سه: پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می‌گوید پروتکل‌هایی که او و بازیکنانش برای بازگشت فوتبال باید رعایت کنند در مقایسه با کسانی که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا، جان‌‌شان را به خاطر ما به خطر می‌اندازند هیچ است. گواردیولا از این فرصت برای طعنه زدن به همتایش ژوزه مورینیو هم استفاده کرده و می‌گوید آدمهای خاص واقعی، پزشکان، پرستاران، دانشمندان و کادر درمانی هستند.

گواردیولا که در ماه آوریل مادر هشتاد و دو ساله‌اش را به خاطر ابتلا به کرونا از دست داده در این باره گفت:" ما قوانین و پروتکل‌ها را رعایت می‌کنیم. چون مجبوریم. این از هر چیز دیگری مهمتر است. ما هیچ کار خاصی انجام نمی‌دهیم".

سرمربی منچسترسیتی در بخش طعنه‌آمیز صحبتهایش گفت:" آدمهای خاص واقعی دکترها، پرستاران، دانشمندان و کارکنان خدماتی هستند که زندگی‌شان را به خاطر نجات جان ما به خطر می‌اندازند. وقتی در سراسر دنیا وضعیت ویژه‌ای حاکم می‌شود همه باید خودشان را با شرایط جدید تطبیق بدهند".

بازیکنان تیمهای لیگ برتری از هفته گذشته تمرینات خود را از سر گرفتند ولی در حال حاضر با رعایت قواعد فاصله اجتماعی به تمرین مشغولند. دولت بریتانیا در حالی به باشگاه‌ها برای بازگشت به تمرین چراغ سبز نشان داده که قرار است امروز باشگاه‌های لیگ برتر درباره پروتکل‌ها و آینده لیگ تصمیم‌گیری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج