۹۹۹۳۵۰
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

نان فوتبال را می‌خورند، اما فوتبال را دوست ندارند

عده‌ای از دل همین فوتبال هم به پول می‌رسند هم مشهور می‌شوند و هم کلی استفاده دیگر می‌کنند، ولی حالا طوری می‌گویند فوتبال باید تعطیل شود که هر کس نداند فکر می‌کند واقعاً نگران کرونا هستند!

خبرورزشی: در شرایطی هستیم که تقریباً ۷۰، ۸۰ درصد بازیکنان لیگ برتری موافق برگزاری بازی‌ها هستند، چون خوب می‌دانند که اگر مسابقات تعطیل شود به بقیه پول‌شان نمی‌رسند، اما ۳، ۴ مالک باشگاه‌های مثلاً خصوصی! چند سرمربی و چند مدیرعامل همچنان بر طبل تعطیلی می‌کوبند. در این میان سازمان لیگ و فدراسیون هر تصمیمی بگیرند از طرف یک عده متهم می‌شوند، اما به هر حال یک بار برای همیشه باید قاطعیت نشان بدهند و تیم‌هایی که به هر دلیلی دوست ندارند بازی کنند را از گردونه مسابقات کنار بگذارند. نهایت قضیه این است که لیگ یک سال با ۸ یا ۱۰ تیم برگزار می‌شود و مسلماً در آن صورت آسمان به زمین نمی‌آید.

اگر لیگ امسال به خاطر کرونا ادامه پیدا نکند قطع به یقین لیگ بعدی هم نباید برگزار شود، چون خطری که امروز هست ۳، ۴ ماه بعد هم هست. پس اگر امروز مالکان باشگاه‌های خصوصی می‌گویند بازی نکنیم ۳، ۴ ماه دیگر هم نباید بازی کنند و حتماً آن وقت اگر آن‌ها هم موافق باشند پرسپولیس و بقیه می‌گویند نباید بازی کنیم و سازمان لیگ هم باید به سازشان برقصد.

آن‌هایی که به اسم مالک باشگاه خصوصی وارد فوتبال شده‌اند قاعدتاً باید عاشق فوتبال باشند، اما انگار مسائل دیگری هم این وسط دخیل است. حکایت یکی از معاونان سابق استقلال است که می‌گفت من دیگر با فوتبالی‌ها صحبت نمی‌کنم، ولی بعد از مدتی عکسش کنار سعید آذری و سعادتمند منتشر شد! این عزیزان مسلماً از فوتبال منفعت می‌برند و فوتبال حتماً برای‌شان نان و آب دارد وگرنه سرمایه‌شان را جای دیگری خرج می‌کردند.

ماجرای عابربانک پرسپولیس و وام‌های کلانی که می‌گرفت را هم که حتماً می‌دانید. عده‌ای از دل همین فوتبال هم به پول می‌رسند هم مشهور می‌شوند و هم کلی استفاده دیگر می‌کنند، ولی حالا طوری می‌گویند فوتبال باید تعطیل شود که هر کس نداند فکر می‌کند واقعاً نگران کرونا هستند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نگران پوکر سوزش هستن

    • بدون نام

      اینا همون بچه هایی هستن که وقتی همبازیشون بخاطر بازی خوبش یک مرحله جلوتر رفت میزنن زیر همه چی و با قهر بازی رو خراب میکنن. بچه های لوس پرتوقع و بیخاصیت

    • بدون نام

      جالبه خبرورزشی ظاهراداره تیمهارامتهم وبازیکنان رابدلیل نگرفتن کل پولشون درصورت تعطیلی لیگ مضطرب اعلام میکند.ولی آیا خبرورزشی اگه فوتبالی و ورزشی ورکارنباشد ضررنمیکند.نتیجه اینکه خبرورزشی سنگ خودشوبه سینه میزنه وبقیش ادادرآوردن است

    • مصطفی

      آخه سبک عقل مریضی اومده چ ربطی ب این چرندیات داره ک نوشتی

    • استقلال

      از صبح خبر ورزشی این پنجمین خبر ش در مورد اینکه اگه لیگ لغو بشه چه فاجعه ای رخ میده نترس تا مسعود تون هست قهرمان مبشیدولی^اسیاشرمنده چون بابا مسعود تون نیست کاری بکنه

    • بدون نام

      نان آمون را میخورند و به آمون خیانت میکنن خخخ

    • شیش درچار

      درودبرنویسنده محترم .

    • بدون نام

      مردم دارن میمیرن شما به فکر فوتبالی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت اینجا چکار میکنی برو بیمارستان کمک کن

    • طالب زاده

      اینها همون راه و منش سپاهان رو در پیش گرفتن که چوبشو هم خورد و تو زمین خودش حاضر به بازی با پرسپولیس نشد اگه فدراسیون قاطعیت داشته باشه باید بیانیه صادر کنه هر تیمی روز مسابقه توی زمین حاضر نشه سه هیچ باخته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج