جاباما
۹۹۹۵۴۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کارخانه: پیشنهاد دو میلیاردی به موسوی واقعیت ندارد

سرمربی تیم والیبال سایپا در خصوص حواشی اخیری که پیرامون نقل‌وانتقالات این تیم به وجود آمد گفت‌وگویی را انجام داد.

خبرگزاری میزان: مصطفی کارخانه در گفت‌وگویی در خصوص وضعیت سید محمد موسوی برای حضور در تیم والیبال سایپا اظهار داشت: وضعیت سید محمد موسوی تا حد زیادی مشخص شده و امیدواریم تا فردا قرارداد او نهایی شود. البته باید این مسئله را در نظر گرفت که رقیبای مانند شهرداری ارومیه و سپاهان داریم که خیلی قدرتمند هستند. ما هنوز به یک دریافت‌کننده و یک پاسور دیگر نیاز داریم. در خصوص جذب امیر غفور هم هنوز چیزی مشخص نیست.

*بهتر است هر کسی به تیم خودش کار داشته باشد

وی افزود: پیش‌بینی من این است که امسال رقابت سنگینی میان تیم‌ها برای رسیدن به موفقیت وجود دارد. خداراشکر ما هم تیم خوبی داریم و امیدوارم با حمایت مسئولان باشگاه شایسته موفق‌شدن باشیم. البته برای رسیدن به هر موفقیتی باید زحمت کشید و خیلی خوشحالم با تلاش و حمایت مسئولان تا این لحظه همه چیز به خوبی پیش رفته است و ان‌شاءالله تا پایان هم همین روند ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم والیبال سایپا در خصوص انتقادهایی که از او پیرامون جذب ستاره‌ها می‌شود، گفت: بهتر است هر کسی به تیم خودش کار داشته باشد و حداقل به جرأت می‌توانم بگویم دو تیم هستند که از ما بیشتر هزینه کرده‌اند و به من هم مربوط نیست که تیم‌ها چه مبلغی را به بازیکنان خود پرداخت کرده‌اند. اصلأ چرا باید برخی بازیکنان را بُلد کنند و در کار ما سرک بکشند که فلان مبلغ را به او داده‌ایم. عوام فریبی هم حدی دارد. من از این موضوع آگاهی دارم که تیم‌ها برای حضور در فصل جاری چقدر هزینه کرده‌اند اما با این وجود اصلأ شخصیت من اجازه نمی‌دهد که بخواهم در خصوص سایر تیم‌ها اظهارنظر کنم.

*نمی‌دانم چرا برخی‌ کوته‌بین هستند

کارخانه در پاسخ به این سوال که برخی‌ عنوان می‌کنند شما برای حضور موسوی در این تیم پیشنهاد دو میلیارد تومانی به او داده‌اید، گفت: یک صحبتی میان ما و موسوی شده اما قطعی نشده است، هر چند که باید نسبت به بودجه‌ای که از طرف باشگاه برای ما در نظر گرفته شده بازیکن جذب کنیم. این را هم باید بگویم موسوی من را دوست دارد اما تا این لحظه هیچ چیزی قطعی نشده زیرا او پیشنهادات دیگری هم از داخل و خارج کشور دارد و جزو بازیکنان باارزش دنیای والیبال است. چنین رقمی برای جذب او صحت ندارد.

وی در ادامه صحبت‌هایش عنوان کرد: چون برخی تیم‌ها به هر دلیلی نمی‌توانند بازیکنی را به خدمت بگیرد درست نیست تهمت بزنند. نکته جالب این جا است که خودمان را رها می‌کنیم و به دیگران می‌چسبیم. برخی آقایان آن زمان که تیم ندارند شروع به تخریب کردن دیگران می‌کنند و یادشان رفته تا همین دو سال پیش با همین بازیکنان به عنوان قهرمانی رسیده‌اند. طبیعی است تیمی یک میلیارد نسبت به سایر تیم‌ها بیشتر هزینه کند تا قهرمان شود و این مسئله هم ایرادی ندارد. نمی‌دانم چرا برخی‌ها کوته‌بین هستند مگر ما به غیر از شفیعی و موذن، بازیکن دیگری را به خدمت گرفته‌ایم که خودم خبر ندارم؟

*اگر حرف نزنید آیا به شما می‌گویند حرف زدن بلد نیستید؟

سرمربی تیم والیبال سایپا خاطرنشان کرد: اکنون بعضی تیم‌ها بازیکنان خوبی را جذب کرده‌اند. از نظر من این هزینه‌ها ایرادی ندارد و نوش جانشان، اما درست نیست پشت سر دیگران صحبت کنند. به طور مثال بازیکنی با من قرارداد بسته اما به دلیل پیشنهادی بالاتر تصمیم گرفته به تیمی دیگر برود. گوش من به این صحبت‌ها بدهکار نیست. سوال من از این افراد این است که آیا اگر حرف نزنی از شما می‌پرسند که حرف زدن بلد نیستید؟ چون خودش نمی‌تواند هزینه کند و تیمی ندارد؛ شروع به تخریب می‌کند. اگر سال‌های گذشته را بررسی کنید هر تیمی که در لیگ قهرمان شده با همین ستاره‌ها بوده و چطور آن زمان در قبال این مسائل سکوت می‌کنند اما همین که نمی‌توانند بازیکنی را جذب کند شروع به انتقاد کردن می‌کنند.

کارخانه ادامه داد: یعنی در این شرایط تیم‌ها به صورت رایگان بازیکنی را به خدمت گرفته‌اند؟ هر کسی بر مبنای بودجه‌ای که برایش در نظر گرفته شده جلو می‌رود. باشگاه من سیستم، مدیرعامل و همچنین هیئت مدیره دارد و نمی‌توانم خارج از سیستم خودسر عمل کنم. چون اسم موسوی می‌آید گوش‌ها تیز می‌شود. اکنون چند بازیکن در تیم ما هستند که قراردادهای آنها پایین است و ما دوست داریم با جذب برخی نفرات نامدار در تیم بالانس ایجاد کنیم.

*من چون از پسرم در تیمم استفاده می‌کنم آدم بدی هستم

وی در مورد اینکه گفته می‌شود پسرش به واسطه او به سایپا آمده است، توضیح داد: بالاخره پسر من هم برای خودش کسی است و سابقه حضور در تیم‌های ملی را در کارنامه دارد. چه گناهی کرده که پسر من است؟ آیا اگر کسی دیگر در چنین شرایطی قرار بگیرد از فرزندش در ترکیب تیمش استفاده نمی‌کند؟ اما من استفاده کنم آدم بدی می‌شوم. آدم‌هایی که چوب لای چرخ دیگران می‌گذراند این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند. فکر می‌‎کنم گناه من خدمت کردن به جامعه والیبال است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج