جاباما
۹۹۹۵۴۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

راهبرد آمریکا در قبال ایران از زبانِ برایان هوک

نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران می‌گوید راهبرد این کشور در قبال تهران شامل فشار اقتصادی، انزوای دیپلماتیک و بازدازندگی نظامی است.

خبرگزاری فارس: «برایان هوک»، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در گفت‌وگو با «جوئیش نیوز سیندیکیت» به تکرار ادعاهای ضدایرانی مقامات آمریکایی پرداخت.

وی با طرح این ادعا که ایران و نوابش نسبت به سه سال قبل که دولت ترامپ بر سر کار آمد، ضعیف‌تر شده‌اند اظهار داشت: «رژیم [ایران] با بدترین بحران اقتصادی در تاریخ خود مواجه است ...»

این دیپلمات آمریکایی افزود: «تحریم‌های دولت ترامپ بزرگ‌ترین تحریم‌ها در تاریخ جمهوری اسلامی هستند. این تحریم‌ها فراتر از تحریم‌های چندجانبه‌ای هستند که پیش از آمدن ما بر سر کار اعمال شده بودند و ما سابقه قابل توجهی در تحریم سیستم مالی ایران داشته‌ایم.»

راهبرد آمریکا در قبال ایران از زبانِ برایان هوک

وی در رابطه با تلاش‌های رژیم ایالات متحده برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران که اواخر مهر ماه آینده به پایان می‌رسند نیز گفت: «سیاست ما این است که از هر راه که شده تحریم تسلیحاتی ایران را تمدید کنیم.»

وی به حمایت هر دو حزب اصلی آمریکا از تمدید تحریم‌های مزبور اشاره کرد و گفت: «اخیرا حدود ۴۰۰ عضو مجلس نمایندگان از دیپلماسی پامپئو برای تمدید تحریم تسلیحاتی حمایت کردند.»

این دیپلمات آمریکا همچنین در مصاحبه مزبور از سه جزء اصلی سیاست‌ ضدایرانی آمریکا نیز یاد کرد و گفت: راهبرد جدید ما در قبال ایران ترکیبی از فشار اقتصادی، انزوای دیپلماتیک و بازدارندگی نظامی است که هر سه برای داشتن راهبردی موفق در خصوص ایران لازمند. هرکدام که نباشند با قواعد ایران بازی می‌کنید.

این مقام آمریکایی همچنین افزود: «متحدین ما در خلیج [فارس] در کنار اسرائیل در خط مقدم تعدی ایران هستند. متحدین ما در خلیج [فارس] در تقابل با اعمال قدرت ایران نقش مهمی دارند و می‌بینیم که عربستان سعودی مستقیما از سوی ایران مورد حمله قرار می‌گیرد. ایران قادر نیست با همسایگان خود در صلح باشد و از نواب خود برای حمله به متحدان ما استفاده می‌کند.»

هوک همچنین مدعی شد تهدید ایران باعث شده که اسرائیل و کشورهای عربی روابط بهتری داشته باشند.

وی همچنین با ادبیاتی زشت به تعامل تجاری قانونی ایران و ونزوئلا نیز در این مصاحبه حمله کرده است.

برایان هوک یکی از ضدایرانی‌ترین سیاست‌مداران و دیپلمات‌های آمریکایی است که در کنار مایک پمپئو در هدایت سیاست ضدایرانی واشنگتن نقش دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج