۹۹۹۵۶۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

علوی: قبل از اردوی تهران، کرونایی نداشتیم

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان معتقد است که تا پیش از اردوی این تیم در تهران، فرد کرونایی در تیم نداشته‌اند.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است که تا پیش از اردوی این تیم در تهران، فرد کرونایی در تیم نداشته‌اند.

سید محمد علوی درباره وضعیت تیم فولاد در اردوی تهران، اظهارکرد: ما از شب چهارشنبه هفته قبل در تهران حضور داریم، روز پنج‌شنبه اولین تست PCR را انجام دادیم و طبق جواب آزمایشات که مستندات آن موجود است، تست تمام اعضای تیم منفی شد. پس از آن تمرین را در تهران برگزار و تمام پروتکل‌های بهداشتی را نیز رعایت کردیم اما در آزمایش دوم پنج مورد مشکوک داشتیم.

وی افزود: موضع باشگاه ما از ششم اسفندماه سال قبل تاکنون یکی بوده و سلامتی بازیکنان، اعضای تیم و جامعه اولویت اول و اصلی باشگاه است. ان‌شاءالله فردا سومین تست PCR را از بازیکنان و دیگر اعضای تیم خواهیم گرفت.

سرپرست این تیم همچنین درمورد میزبانی مسابقات در لیگ‌برتر، گفت: آقای شریعتی استاندار خوزستان که رئیس ستاد کرونای استان نیز است، تلاش شبانه‌روزی می‌کند تا وضعیت قرمز استان خوزستان به وضعیت مطلوب تبدیل شود. با صحبت‌هایی که انجام شده است، ان‌شاءالله تا آن تاریخ وضعیت استان خوزستان نیز سفید خواهد شد و قطعا اگر مسابقات برگزار شود، در ورزشگاه خانگی خود از تیم‌ها میزبانی می‌کنیم.

به گزارس ایسنا به نقل از باشگاه فولادخوزستان، وی ادامه داد: از دوستان و همکارانم درخواست دارم که درباره میزبانی تیم ما صحبت‌هایی نکنند که حساسیت ایجاد شود. اکثر بازیکنان ما قبل از شروع اردو در خوزستان بودند و در تست اول جوابشان منفی شد اما وقتی در تهران اردو زدیم پنج تست ما مشکوک شد. به هرحال امیدوارم که این مشکل حل شود و بازهم می‌گویم قطعا اگر مسابقات برگزار شود، ما در اهواز از تیم استقلال و دیگر حریفان میزبانی خواهیم کرد. به امید خدا این ویروس ریشه‌کن شود و دیگر شاهد بیماری هیچ کس در دنیا به این ویروس نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا بس کنید دیگه بازیکنانتون از مهمونی و پارتی شبانه منع کنید نه از بازی های لیگ که تنها سرگرمی مردمه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج