۹۹۹۶۷۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مارادونا: پیراهن ۱۰ آرژانتین تا ابد مال من است

دیگو مارادونا اسطوره بزرگ فوتبال آرژانتین می‌گوید پیراهن شماره ۱۰ تیم ملی این کشور تا ابد متعلق به او خواهد بود.

ورزش سه: دیگو مارادونا، اسطوره بزرگ فوتبال آرژانتین در حساب اینستاگرام خود ماجرایی جالب از دوران حضورش در تیم ملی این کشور را بازگو کرده و می‌گوید پیراهن شماره ۱۰ آلبی‌سلسته تا ابد متعلق به او خواهد بود.

مارادونا در پست اینستاگرامی خود به یکی از بازیهای آرژانتین مقابل ونزوئلا اشاره کرده و گفت:" امروز سی و پنجمین سالگرد بازی حذفی مقابل ونزوئلا است. من چند روز پیش از آن دو بازی دوستانه دیگر مقابل پاراگوئه و شیلی انجام داده بودم. ولی این بعد از جام جهانی ۸۲ اولین بازی رسمی من برای آلبی‌سلسته بود. در این سه سال غیبت از تیم ملی من هپاتیت گرفته بودم و قوزک پایم شکسته بود. آن موقع فیفا دی در کار نبود، باشگاه‌ها پاسپورت بازیکن را گرو می‌گرفتند و فدراسیون هم بهانه قبول نمی‌کرد".

مارادونا در ادامه گفت:" وقتی به ونزوئلا رفتیم در حال ورود به هتل یک نفر با لگد به ساق پایم کوبید. برای همین است که امروز به روزنامه‌نگارها می‌گویم شما نمی‌توانید بازیکنهای امروزی را با آن روزها مقایسه کنید. فوتبال حالا عوض شده و دنیا هم دنیای دیگری است. آن زمان چیزی به اسم بازی جوانمردانه وجود نداشت و بازیکن حریف با لگد از خجالت‌تان درمی‌آمد. مردم هم نمی‌پذیرفتند که تیم ملی جام جهانی نگیرد. این بود که بیلاردو در اولین سالهای مربی‌گری‌اش سعی می‌کرد فقط از بازیکنهایی که در باشگاه‌های آرژانتین بازی می‌کردند استفاده کند. پاسارلا، بورو و والدانو که در اروپا بودند دعوت نمی‌شدند".

مارادونا در پایان گفت:" همه اینها را گفتم که به شما بگویم من هرگز پیراهن تیم ملی آرژانتین را از تنم بیرون نمی‌آورم. به مردم دروغ نگویید. نگذارید قرنطینه روی شما تاثیر بگذارد. چون با اینکه من در برهه‌ای پیراهن شماره ۱۰ را نداشتم ولی پیراهن شماره ۱۰ آلبی‌سلسته تا ابد متعلق به من خواهد بود".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج