جاباما
۹۹۹۸۸۰
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

نولان برای فیلمش یک هواپیما را به ساختمان کوبید

کریستوفر نولان برای ضبط یکی از صحنه‌های انفجار در فیلم «عقیده»، یک هواپیمای واقعی را در دل یک ساختمان در هم شکست.

برترین‌ها: کریستوفر نولان برای ضبط یکی از صحنه‌های انفجار در فیلم «عقیده»، یک هواپیمای واقعی را در دل یک ساختمان در هم شکست.

این تصادف در پایان تازه‌ترین پیش فیلم نولان نمایش داده شد، که داستانی جاسوسی درباره «وارونگی زمان» است و قرار است در تابستان اکران شود.

نولان برای فیلمش یک هواپیما را به ساختمان کوبید

جان دیوید واشنگتن که نقش رهبر گمنام فیلم «عقیده» را به عهده دارد، به «سینما بلند» گفت وقتی نولان صحنه تصادف فیلم را ضبط می‌کرد، تمام عوامل فیلم هیجان‌زده شده بودند.

او گفت: «هواپیما و ساختمان به‌صورت واقعی با یکدیگر برخورد کردند و ما، یعنی عوامل ضبط و کارکنان فیلم شاهدش بودیم، حماسی و باورنکردنی بود، بعدازاینکه کریس صحنه را ضبط کرد و فریاد «تمام» بلند شد همه ما دست زدیم و بارها هورا کشیدیم. هرچه دیدید کاملاً واقعی بود، حداقل آن شب من آنجا بودم.»

خلاصه فیلم «عقیده» این‌چنین است: جان دیوید واشنگتن که شخصیت اصلی در فیلم علمی تخیلی و تماشایی کریستوفر نولان را عهده‌دار است، مسلح به کلمه - «عقیده» - برای حفظ کل جهان می‌جنگد، سفر این قهرمان برای یک ماموریت، درون دنیای غریب جاسوسی بین‌المللی است تا چیزی را فراسوی زمان واقعی آشکار کند. این فیلم سفر زمان نیست. بلکه «وارونگی زمان» است.

اگرچه داستان فیلم به‌طورکلی مشخص نیست ، اما طرفداران امیدوار هستند که با اکران فیلم در ۱۷ ژوئیه، از داستان بیشتر مطلع شوند، البته ممکن است هنوز هم قوانین شدید قرنطینه ادامه داشته باشد.

در جایی که در بیشتر فیلم‌ها از روش سی جی آی ( با کامپیوتر) برای نشان دادن صحنه‌های زمینه استفاده می‌شود، نولان برای فیلمش «دانکرک» که راجع به جنگ جهانی دوم بود، از جنگنده‌های واقعی و کشتی‌های جنگی استفاده کرد.

نیل آندره، یک هماهنگ‌کننده دریایی که بر روی دانکرک کار می‌کرد، به «ایندیپندنت» گفت: «هواپیماهای مسرشمیتز بالای سرمان پرواز می‌کردند، هزاران مورد دیگر در ساحل وجود داشت، مین‌های محافظ در پس‌زمینه، یک ناوشکن ۳۵۰ متری و قایق‌های اژدر همه در یک صحنه قرار گرفتند.»

آندره افزود: «طی چند روز مشخص، چیزی نزدیک به ۶۰ کشتی روی آب‌ها بودند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج