۱۰۰۰۱۲۲
۱۷۴ نظر
۵۰۰۷
۱۷۴ نظر
۵۰۰۷
پ

زنوزی: هواداران ما به دنبال جام‌های فلزی نیستند

مالک باشگاه تراکتور گفت: ما در حسرت جام‌های فلزی نیستیم؛ چرا که سه بار به عناوین مختلف جام را از ما گرفته‌اند.

خبرگزاری فارس: محمدرضا زنوزی مطلق، مالک باشگاه تراکتور درابتدا شهادت مرزبانان ایران را تسلیت گفت و اظهار داشت: شهادت سه مرزبان کشورمان را که در دفاع از مرزها و محافظت از کشور، به درجه رفیع شهادت نایل شدند و ترک زبان هم بودند، به مردم عزیز کشورمان، به‌ویژه ترک زبانان تسلیت عرض می‌کنم. بنده هوادار تیم‌های تبریزی به ویژه تیم‌های تراکتور و ماشین سازی هستم. مالک اصلی، شرکت‌هایی هستند که این دو باشگاه در زیر مجموعه‌شان قرار دارند. من خودم هوادار این دو باشگاه هستم و به عنوان نماینده هواداران با شما و سایر رسانه‌ها صحبت می‌کنم.

وی در خصوص نامه‌ی انصراف چهار باشگاه خصوصی لیگ‌برتر، گفت: این نامه را چهار باشگاه نوشته و مدیران عامل آن ها امضا کرده‌اند و مشکلی نداشته و روی موضع خود پافشاری می‌کنیم.

زنوزی با اشاره به شرایط مالی این دو باشگاه خاطرنشان کرد: برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که تراکتور و ماشین‌سازی مشکل مالی دارند که این موضوع کذب است. ساسان انصاری طی مصاحبه‌ای با یکی از سایت‌ها، اعلام کرده که ما بیشترین درصد پرداختی را در بین تمامی باشگاه‌ها داشته‌ایم که جواب یکسری رسانه‌هاست. بنده با هیات مدیره دو باشگاه تراکتور و ماشین سازی صحبت می‌کنم که حتی در صورت عدم برگزاری بازی‌ها، پول بازیکنان و کادر را به صورت صد درصدی پرداخت خواهیم کرد و مشکلی از این بابت نداریم.

زنوزی: هواداران ما به دنبال جام‌های فلزی نیستند

وی توضیح داد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ موضوعاتی را مطرح می‌کنند که بازیکنان نسبت به دریافت حق و حقوق خود در صورت عدم برگزاری بازی‌ها، نگران باشند؛ ولی من اعلام می‌کنم که پول دو باشگاه را تمام و کمال پرداخت خواهیم کرد. به خاطر اینکه خودشان پولشان را از اسپانسر دریافت کنند، باشگاه‌ها را به دردسر می‌اندازند و چنین حرف‌هایی مطرح می‌کنند تا بازیکنان به برگزاری مسابقات عکس العملی نشان ندهند.

مالک باشگاه تراکتور در رابطه با دلایلش برای تعطیلی مسابقات لیگ‌برتر، تاکید کرد: بنده به‌خاطر اینکه سلامت بازیکنان و خانواده‌هایشان مطرح است، می‌گویم که مسابقات برگزار نشود. ما زمانی که روزانه ۴۰۰ کرونایی داشتیم، مسابقات را تعطیل کردیم، ولی اکنون روزانه نزدیک به ۳۰۰۰ نفر به این بیماری مبتلا می‌شوند. تراکتور سه بار مستحق دریافت جام قهرمانی لیگ برتر بود که هر بار به عناوین مختلف جام را از دست تراکتور گرفته‌اند. هنوز جمعه سیاه از یاد هواداران تراکتور نرفته است. فراموش نکرده‌ایم که چه بلایی سر این تیم آوردند، ما و هوادارانمان دنبال جام فلزی نیستیم، هواداران ما به‌خاطر عشق و علاقه‌شان طرفدار تراکتور هستند.

زنوزی با بیان اینکه ما همه چیزمان به همه چیزمان می‌خورد، مطرح کرد: اسم لیگ برتر را از انگلستان برداشته‌ایم ولی سیستم آن را از مالدیو! باید اسم یکی از برنامه‌های صدا و سیما، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و ... را یک تیم خاص بگذارند. من به عنوان یک هوادار می‌گویم که ۱۵ تیم مخالف برگزاری بازی هستند، چرا از مدیران باشگاه ها استعلام نمی‌کنند؟ این‌ها انگلیس، اسپانیا و آلمان را مثال می‌زنند؛ این در حالیست که انگلیس حدود دو هزار میلیارد و ۲۵۰ میلیون یورو و اسپانیا ۱۸۰۰ میلیارد یورو از طریق حق پخش تلویزیونی درآمد دارند، ما را با چه کسی مقایسه می‌کنند؟

مالک باشگاه تراکتور با اشاره به شرایط بحرانی در برخی از استانها گفت: وضعیت خوزستان و مشهد قرمز است و همه مخالف برگزاری مسابقات هستند، ولی به خاطر اینکه مدیران سایر باشگاه‌ها فرمان‌بردار هستند، نمی‌توانند همچون ما انصراف دهند. ما برده که نیستیم، فدراسیون و سازمان لیگ نماینده باشگاه‌ها هستند و باید نظر باشگاه ها را هم بگیرند. تراکتور، ماشین‌سازی و نساجی می‌توانند با پرواز چارتر سفر کنند، ولی سایر تیم‌ها نمی‌توانند.

وی از مکاتبه با فیفا خبر داد و تاکید کرد: ما چهار باشگاه در حال مکاتبه با فیفا هستیم و اسناد مصاحبه‌های ۱۵ تیم را به فیفا ارسال می‌کنیم. فدراسیون فوتبال انگلیس اعلام کرده که تنها با مجوز تمامی ۲۰ باشگاه، لیگ را شروع خواهند کرد. اینجا چطور است؟ حرف ما را حساب می‌کنند؟ تیم‌های ما وابسته هستند و در صورت مخالفت، مدیرشان عوض می‌شوند.

وی با بیان اینکه هزینه فوتبال را در ایران باشگاه‌ها پرداخت می‌کنند، گفت: هزینه‌ی فوتبال را ما پرداخت می‌کنیم، ولی سود آن به جیب چند شرکت جانبی که توسط برخی پسران مسئولان فوتبالی به نام دیگران ایجاد شده‌اند، می‌رود. آن افراد برای برگزاری لیگ برتر فشار می‌آورند، همه این موضوع را می‌دانند. این افراد یکسری رسانه‌ها را در اختیار دارند و با برخی کارهای دیگر فشار می‌آورند تا لیگ برگزار شده و این افراد پول به جیب بزنند، ۱۶ تیم لیگ برتری و‌ ۱۸ تیم دسته اولی هزینه می‌کنند ولی این افراد سود می‌برند و برخی رسانه‌ها آگاهانه یا غیرآگاهانه از آنان حمایت می‌کنند. حتی تیم‌های تهرانی هم از این موضوع ضرر می‌کنند، من نوکر هوادارانشان هستم، ولی از من دلگیر نباشند؛ چرا که سرشان کلاه می‌رود، اگر باشگاه‌ها خصوصی شوند، مالک اجازه نمی‌دهد که عده‌ای چنین سود کنند.

مالک تراکتور با تاکید بر اینکه بحث من جام نیست، بیان کرد: سه بار جام را از دستمان گرفته‌اند، حرفی نزده‌ایم، جمعه سیاه از یادمان نمی‌رود، اگر دنبال این مسائل بودیم، یکسری کارها انجام می‌دادیم تا جام را به دست بگیریم، ترک‌ها جوان‌مردی دارند و نباید به شعور و جوان‌مردی ترک‌ها توهین شود و هیچ موقع سراغ این کارها نمی‌رویم.

زنوزی خاطرنشان کرد: سازمان لیگ از موضوع اسپانسر چقدر پول گرفته است؟ چرا اعلام نمی‌کنند؟ فدراسیون فوتبال هر موقع که نیاز باشد، می‌گویند ما نهاد غیردولتی و وابسته به فیفا هستیم و پشت فیفا قایم می‌شوند و هر موقع که نیاز باشد، می‌گویند تکلیف شده تا بازی‌ها را برگزار کنیم، مگر نمی گویید مستقل هستیم؟ وقتی منافع برخی مدیران به خطر می‌افتد، پشت فیفا قائم می‌شوند و برعکس این موضوع هم وجود دارد و پشت پرده اعلام می‌کنند که به ما تکلیف شده تا لیگ برتر برگزار شود.

وی اضافه کرد: این درآمدها برای فدراسیون فوتبال بسیار اندک است، این پول کجا هزینه شده است؟ من هزینه کنم و شما هم هر طور که دوست دارید مدیریت کنید؟ به قول آقای حمیداوی ۳۰۰ میلیون می‌دهند و ۴۰۰ میلیون پول فحش می‌گیرند، آیا عدالت فوتبال در کشورمان جاری است؟ من از بازی دوم دور برگشت مسابقات متوجه شدم که امسال لیگ ما به کدام سمت می‌رود، هواداران ما دنبال حیثیت خودشان هستند نه جام فلزی. من هم به عنوان هوادار می‌گویم که فوتبال فدای تیم!
هواداران نوشته‌اند که به ما قول بده که در صورت سقوط به دسته یک، تیم را ول نکن.

مالک باشگاه تراکتور با اشاره به واکنش فدراسیون تاکید کرد: من را با کمیته‌ی انضباطی تهدید می‌کنند، وقتی جام را از دست ما گرفتید، چه اتفاقی افتاد که اکنون با حضورم در کمیته انضباطی اتفاقی رخ دهد. باشگاه را به یک دسته پایین‌تر بفرستند، چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ ما دنبال این چیزها نیستیم. عشق هواداران ما مسائل دیگری است. می‌دانم از فردا یکسری رسانه‌ها شروع به کوبیدن من می‌کنند، مثلا عنوان کرده‌اند که چرا کارخانجات را تعطیل نکرده‌ام، ولی من یک‌و‌نیم ماه کارخانه‌هایم را تعطیل کرده و حق و حقوق همه را داده‌ام، سوالم اینجاست که مگر در کارخانه‌ها، کارکنان با هم تماس و برخورد فیزیکی دارند؟ هواپیمایی آتا سه‌ماه است تحت‌تاثیر محدودیت‌های کروناست. مگر کارخانه قابل قیاس با فوتبال است؟ این چه استدلالی است؟

وی که با برنامه ۴.۴.۲ رادیو جوان گفت‌و‌گو می کرد، با اشاره به حضورش در روسیه، گفت: به دلیل محدویت‌های پروازی در روسیه هستم و حتی اجازه پروازهای خودمان را نمی‌دهند که در فضای مجازی شایعاتی در این خصوص ساخته‌اند. مانده‌ایم که با چه کسانی بجنگیم، اکثرشان نمی‌دانند چرا این کارها را می‌کنند و کسانی که این موضوعات را به برخی رسانه‌ها القا می‌کنند، چه اهدافی دارند. من از این تریبون رسمی اعلام می‌کنم که هیچ‌گونه بدهی بانکی هم ندارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا حالا شما و کل استانتون جام از نزدیک دیدین...اصلا ببینین میدونین چیه...بذو بدبخت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده.
        اون زمانیکه شجاعی،دزاگه،حاج صفی و.... و در کل تیم ملی رو تو تیمشون جمع میکردن ازین حرفها نمی زدن

      • بدون نام

        تو نگران جام دیدن ما نباش ما همیشه تو فوتسال قهرمانیم

      • ali

        یه بار توهم جام داشتن که دوستان جدیدشون بد کلاهی سرشون گذاشتن

      • محمد

        اخه تورو سننه خدا کی میشه اون روزو ببینیم ک دیگ توفوتبال اسمی حتی ازت نیس فکرکردی باپول میشه همه چیو ب دست اورد اینقد خودتو دسته بالا میگیری دنیارم بخری نمیتونید ی جام بیادید تاصدسال دیگ چون ترتریا شخصیت قهرمانی رو ندارت اره عزیزم یه کلا شخصیت قهرمانی ندارید جام ندیده ها

      • بدون نام

        کسی از لنگیا از حسین هدایتی خبر داره؟

      • بدون نام

        اینا دنبال جام کاغدین

      • بدون نام

        توی این مملکت مافیایی ،یک مرد هست اونم زنوزی، زنده باد زنوزی ،زنده باد عدالت

      • بدون نام

        نماد اصلی سوزش در ایران خخخخ

      • بدون نام

        کرم سوختگی مارک داو استفاده کن

      • بدون نام

        من لر هستم ولی به ترکها و آقای زنوزی به عنوان یک هم وطن وهم مذهب ،افتخار میکنم ، هم شجاع وهم مرد وهم عادله ،

      • بدون نام

        یه اتفاق نادر فقط یک بار در جهان رخ داد اونم اینکه یه تیمی و هواداراش سه ساعت شادی کنن واسه قهرمانی ولی دوم شده باشن خخخخ

      • بدون نام

        همه عالم و آدم از فساد ایران گیر لونگ آگاهند ، زنوزی ،مردی که لونگیا ومافیا را رسوا کرد

      • بدون نام

        آقای زنوزی هواداران ۱۵ تیم حامیان تو هستند ، خواهشاً مبارزه با فساد را ادامه بده

      • ⓜⓞⓢⓐⓕⓔⓡ

        چه جالب
        اگر اینقدر دلتون برای بازی کنان و مردم میسوزه چرا با قهرمانی پرسپولیس مخالف هستید؟؟ خب پرسپولیس رو قهرمان اعلام کنید بازی ها هم لغو میشه
        پس مشخصه که یه ریگی به کفشتون هست

    • بدون نام

      پس یه جام چوبی بخر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و یا جام ظرفشویی.خخخخخخ

      • بدون نام

        دیدیم که برای همین جام فلزی 10 دقیقه شادی کردید بعد ضایع شدید رفتید؟

      • حسام

        ترختور بکشه کنار تا بهانه داشته باشه در آینده بگه خودمون نخواستیم نه اینکه نتونستیم

    • بدون نام

      واقعا به نظر شما مردم این غیر ازسوزش پوکر چی می تونه باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پوکری که مهندسی شده جای سوزش نداره

      • بدون نام

        عژیژم ما جام زیاد دیدیم،این تیم گاو آهن یونایتد هستش که از نزدیکی یه جام هم رد نشده آره ...

      • بدون نام

        دقیقاً...

      • بدون نام

        تو احتمالا امیر حسین صادقی نیستی که بعد فوتبال احمق شده،خخخخخ

      • ممد دانیالی

        پوکر فساد...والا بخدا حرفش حقع و تیم پیروزی گند زده به سبستم اداری ورزش

    • H

      نمیتونین بگیرین جوری میگی انگار از بس قهرمان شدین دیگ جا برا نگهداشتن جامهاتون ندارین پس الکی شعر ور نگو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه مهندسی لیگ نبود الآن جا برای جام نداشتیم

      • ⓜⓞⓢⓐⓕⓔⓡ

        اگر لیگ مهندسی شده هستش پس چرا هر سال توش شرکت میکنید؟؟؟؟؟؟؟

        خب مرد باشید و شرکت نکنید اگر راست میگید

    • بدون نام

      آهااااا ، چه جالب
      یکی از رویاهاتونه ، یادمون هست چطوری ریختین وسط زمین جشن قهرمانی گرفتین .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون موقع جشن قهرمانی گرفتیم چون فکر کردیم مهندسی لیگ تموم شده

    • ناصر

      گربه دستش به گوشت نمی رسه میگه بو میده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه بخواد دستش به گوشت میرسه ولی نمی خواد دستش به گوشت حروم برسه

      • بدون نام

        کاربر ۲۳:۲ چرت نگو لطفااا

    • ...

      خخخ یدونشو بگیر بعد بگو دنبال جام نیستیم . گربه دستش به گوشت نمیرسید میگفت بو میده.

    • k.m

      زنوزی تو خودت دنبال چی.؟؟پول مملکت با رانت و پارتی بچاپی بری تو ترکیه بانک بزنی اره. تو دیگه چه ... هستی .اصلا میدونی توپ چیه اومدی خودت ب واسطه فوتبال مطرح کنی خودتو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو هم عرضشو داری برو با رانت و پارتی پول مملکت رو بچاپ و برو تو افغانستان بانک بزن

    • بدون نام

      این مردک دلقک هدایتی دوم بندازینش بیرون این کلاهبردار باپول بیت المال داره زیادی حرف میرنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اول شما کاری کنید که تیمتون کم از بیت المال خرج کنه بعد به بقیه تحمت بزنید

      • بدون نام

        شما دزدا ک‌دستتون تو‌بیت الماله ب زنوزنی میگی بیت المال؟؟؟

    • رضاپور

      ما خواستار پیگیری در مورد سوابق وثروت آقای زنونزی هستیم .....

      پاسخ ها

      • محمدی

        هروقت به جام هایی که هدایتی برای تیم سوگلی اورد رسیدگی شد به حساب زنوزی هم میرسن...

      • بدون نام

        ما هم دنبال جام هایی که توسط مهندسی لیگ برای پرسپولیس داده شده هستیم

      • بدون نام

        دست کور به آلو نمیرسه میگه ترشه

      • بدون نام

        دست کور به آلو نمیرسه میگه ترشه

      • فلاحیان

        سلام آقای زنوزی بسه دیگه گند زدید شورشو درآوردی انشاءالله هرکی این مریضی را گرفت به حق آقا ابوالفضل شفا پیدا کند اگه این تفریح فوتبالی را با نیت کسی می خواهد با دروغگوی از مردم بگیرن باز نمی توانم بگویم این ویروس لعنتی را بگیرد فقط میگم خداوندا عاقلشون کن هرکسی به این ویروس لعنتی دچار شده انشاءالله هرچه سریعتر شفا پیدا کند به حق آقا ابوالفضل

    • یاشاسین تراکتور

      آقای زنوزی هیچ کس جرات ندارد به ترکها وشعورشون توهین کند یعنی حق ندارد که این کارو بکنه، به نظر من هر کی توهین کنه به شعور خودش وخانوادش توهین کرده
      دست مریضاد آتا زنوزی جام فلزی واسه اونایی اهمیت داره که دنبال بیت المال هستن نه تراکتور که با جیب شخصی شما اداره میشه یاشاسین تراکتور یاشاسین تورک ملتی

      پاسخ ها

      • بیتا

        بیسواد ..دست مریزاد

      • بدون نام

        چرند نگو خیلی مسخرست از احمقی مثل زنوزی طرفداری میکنی

      • محمدپرسپولیسی

        ابو بریز اونجا ک میسوزه شما قهرمان شدن شخصیت میخوادک شمانداریدب شدت پرسپولیسیم ولی یه تارموی استقلالی هارو ب هزارتا مث شما نمیدیم باز دم استقلال گرم بااین ک رقیبمونه ولی اونا شخصیت قهرمانی دارن دوست دارم بعدما همیشه استقلال موفق باشه ن جام ندیده ها جام ندیده ها چی میگید جام ندیده ها

      • بدون نام

        زنوزی عشق ما ترکهاست.. شماها زیاد جیز نکن ک‌پماد لازمین

    • بدون نام

      این یارو کلا تعطیله، شوته شوت.
      ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصرار زیادی بر نفهم بودن داره

    • بدون نام

      نباید هم نباشند چون هرگز بهش نمیرسن

    • بدون نام

      نمی تونی جام بگیری بعد میگی ما دنبال جام بازی نیستیم چقدرم نژاد پرستی بی فرهنگ

    • ا.ا

      از دلت بپرس

    • بدون نام

      برو ب ب بوی سوزشت دنیارو خفه کرده

    • علی

      بله میدونیم شما دنبال جام پلاستیکی هستید
      به خاطر همین با شرکت شوینده جام صحبت کردیم که ۱۰ تا واستون بفرستند
      راستی جام هایی که واستون می فرستند تاریخ مصرف نداره و هر وقت خواستید میتونید استفاده بکنید

    • بس

      اره راست میگی خیر ...

    • تامی

      خخخ گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده آقا خجالت بکش از این حرفای صد من یه غاز

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت خجالت بکش

    • بدون نام

      گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده

      پاسخ ها

      • مازندران

        جناب آقای زنوزی میلیاردها تومن خرج کردی برای گرفتن همین جام فلزی حالا میگی ارزش ندارد پس تیمت را ببر تو محلات بازی کند

      • بدون نام

        ایشان دنبال جام غیر فلزی یا جام پلاستیکی هستند

    • بدون نام

      اگر دنبال جام نیستی اینهمه پارگی واس چیه

    • آرین

      میدونید لیگ برگزار هم بشه به گرد پرسپولیس نمیرسین،خب بهونه ای دست احمقایی مثل شما افتاد،اشکال نداره لیگ لغو شه ولی باید پرسپولیس قهرمان اعلام کنن،یا ادامه لیگ یا اعلام قهرمانی پرسپولیس

    • مصطفی

      اینو نگی چی بگی
      جام پلاستیکی خوبه بدم خدمتت

    • بدون نام

      من هزینه کنم ک شما هرطور دوست دارید مدیریت کنید ؟ جمله جالبی فرمودند پس چون مالک هزینه میکنه برای پروازهای ملی پس مدیریت ایگ هم باید دستش باشه

    • آرین

      اصلأ جام از نزدیک دیدی...بدبخت فوتبال که تصمیم گیرنده اش شماها باشین...

    • بدون نام

      سالهاست به دنبال جام فلزی هستید ولی به آن نمی رسید میلیاردها تومان هزینه نموده ای برای جام فلزی ولی دستت بهش نمی رسه میدونی چرا چون صداقت نداری چون ریاکاری. مرد باش کارخانجات و پروازهای هواپیمایی ات را تعطیل کن و حقوق کارگران را بده

    • بدون نام

      داداش تویک پلاستیک بگیر فلزی پیشکش

    • بدون نام

      من به عنوان یه پرسپولیسی میگم عشقم تیراختور

    • تنها

      پس دقیقا به دنبال چه نوع جامی هستن
      واسه همین جام فلزی که دنیایی هزینه کردید حالا چون به دستون نمیرسه چرت و پرت میگید

    • بی نام

      زود باشیین بیایین!!!!
      بیایین باز فحش و بد و بیراه بگین
      که معمولا معلومه طرفدار کدوم تیم هستن !!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنوزی کلا تعطیل دنیا برا جام بازی میکنند بعدش هم جام یک نشانه است .برو یاد بگیر بعد از جام حرف بزن بیسواد

    • ali

      هوادارتون مگه تاحالا جامم دیدن اقای بیسواد فوتبال

    • ali

      هوادارتون مگه جام تاحالا دیدن اقای نامحترم

    • ....جانم فدای ایران

      گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه فاسده .

    • عشق پولیس

      گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه معو

    • ع،ر

      متاسفانه‌اخلاق‌هم.باختید.

    • بدون نام

      یک جام بخرید بدین بهشون ۳ سال این کار می کنید اینم روش

    • بدون نام

      یک جام از زیر زمین اس اس ببریم بدین بهشون

    • بدون نام

      گربه دستش به گوشت نمی رسه میگه پیف پیف بو بد میده

    • بدون نام

      کمبود داره

    • بهزاد

      شما دنبال جامهای استخونی یا همون یه تیکه استخون میگردین.......داداش آدرس رو اشتباه اومدین

    • بدون نام

      لنگ سوز به این میگن

    • بدون نام

      دنبال جام های پلاستیکی اند

    • کریمی

      توازفوتبال چیزی بلد هستی آقای محترم برو جلو بوق بزن

    • هاشمی

      هوادارن شما فقط ب دنبال فحاشی هستن.ن به مرده رحم میکنن.ن به زنده..زنوزی جان هر موقع شرکت های هواپیمایی خودتو تعطیل کردی اون موقع ثابت میشه..تو واقعا دنبال جام نیستی.جان ادم ها واست مهمتره..یواش یواش داره گند کارهات در میاد.حرف بزنی میگم خطیر بیادها .برترین ها جان امروز از طلوع خورشید تا خاموشی ستاره پیام دادم.اما دریغ از ی چاپ.بی ادبی هم تو هیچکدامشون نبود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شیطون

    • داود

      جام فلزی دوست ندارن.به خدا این آدم روانی است.

    • ak

      سیاه کار .دروغگو

    • ابوالفضل صدیق

      بابا تو دیگه کی هستی.میگم چرا پرسپولیس ۴ ساله جام میگره نگو شما گذاشتید.بابا معرفت

    • بدون نام

      جواب کینه ی سکوت مرد نیستیاگرحقیقت دلت نگفتی خیلی نفهمی چی فکرکردی

    • بدون نام

      اخه تو که اه نداشتی با ناله عوض کنی فقط بگو چطور این همه شرکت و کار خانه در چند سال بدست آورده ای حتما خبر است

    • بدون نام

      خوب یه چندتاشوتوامیریه بخربهشون بده عجبا

    • بی نام

      خفه

    • علی

      خدایا خودت حرفهای اینو ترجمه کن..چی تلاوت میکنه؟؟؟؟

    • مرتضی

      کاملا مشخصه بود اونسالی که ۵ دقیقه قهرمان شدید چجوری داشتن خود کشی میکردن از فرط خوشحالی...اما افسوس .... اصلا دنبال کاپ فلزی نیستید...جالبه هر سال واس همین کاپ میلیارد ها خرج و ولخرجی میکنید آخرشم دست بیل گیرتون میاد چون..‌اصلا به فکر جام فلزی نیستید....

    • بدون نام

      متاسفانه با حرف های سراپا کذب نمیتونید مردم فریب بدهید و همه مردم شما قضاوت کرده اند پس صداقت داشته باشید.

    • بدون نام

      من نمی دونم کی این اقا دستگیر میشه.

    • نوذر فخری

      لیاقت جام فلزی ندارین

    • gh

      لیگ رو تعطیل کنید فقط قبلش جام رو با افتخار و جشن، تمام و کمال بدین به سرورتون پرسپولیس کبیر.زنوزی دزد رو محاکمه کنید بینم با چه زد و بند هایی این پول ها رو تاراج کرده.

    • بدون نام

      بخیل بودن وحسادت داشتن به تیم همیشه قهرمان باعث گفتن این همه مزخرفات میشه.

    • بدون نام

      هدایتی هم گفت بدهی بانکی ندارم الان کجاست؟

    • لوییز ۳۳

      هواداران شما به فکر آتش زدن پرچم ایران هستند

    • عدالت

      تو دروغ گویی و هوچی گری روی حلج فتل رو هم سفید کردی این همه خودت رو شکافتی و لابی کردی اما تنها قهرمانیت ۵ دقیقه بود اونم تو توهماتتون بازیتون رو میبردین قهرمان میشدین کی جبوتون رو گرفت

    • بچه اهواز

      زنوزی عزیز توهیچی نیستی هیچی

    • احسان

      یک عدداحمق

    • ناشناس

      جام تا حالا تو تیم های تبریزی امده

    • بدون نام

      پیشی دستش به گوشت نمیرسه میگه اخه

    • بدون نام

      ای دروغگوبه خاطر همان جام فلزی چندین سرمربی عوض کردی همه بازیکن های خوب و کاپیتانهای تیم ملی را با پول کلان جذب کردی. کمی آزاده باش بچه هم حرفت را قبول نمی کند

    • بدون نام

    • قرمزته

      اخر احمق ان سال که میگی فکر کردی بگذار پارازیت روی انتن تی وی ورادیو وموبایل بفرستیم بعد جام بگیریم وشادی کنیم وجام توشهر تبریز می مانه ودیگه پس نمیدیم هرچه شد شداین قدر احمق هستید

    • بدون نام

      شما یه بار اشتباهی فکر کردین قهرمان شدین هنوز سوزش رو دارین بعد میگین ما دنبال جام فلزی نیستیم ...تو که راست میگی ولی............................

    • بدون نام

      واقعا حرفهای زنوزی را آدم میشنوه احساس تهوع به آدم دست میده. چقدر یه آدم میتونه پست باشه.

    • بدون نام

      آقایان هموطن فرهنگ نوشتاری داشته باشیدماترکها مردروزهای سختیم افتخارماانقدرهست که به این جامهای پوشالی نیازی نداریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آبروی خودت رو نبر با این چرندیات

      • capitan.24ابدی

        حالا هی جواب این ارو که خودشون باپرچم اذربایجان میان بعدم طرفداره ژاپن وهمه تیمای مقابل سروشون هستن میشن از منطق و جام چی میفهمن بذار بسوزن پوکر جان. بگیر لامسب رو سنگینه جام رو میگم نه جام ظرفشویی راجب این زنوزی هم عالم وادم میدونن هیچ... نیست شما تمام تیم ملی رو بخری بازم مالیدین چون جام بهتون نمیاد اصلان چه برسه بخواین بگیرین تاهمین جام چندتا مربی عوض کردین بازم کجای جدولین تقلای بیخوده با حسرت به جشن پوکر بشین نگاه کن خخخخخخ

    • ناسناس

      سلام براش حتما یه جام پلاستیکی میزاریم کنار ، بلکه قبول باشه الی برکت الله

    • بدون نام

      مگه تاحالا جام دیدن طرفداراتون؟؟؟؟ گاو آهن جام تا خرمن کوب میبینه

    • 4+2=6

      اصلا جام دیدی از نزدیک،لیاقته تیمت لیگ برتر نیست

    • بدون نام

      این مرد از حسادت داره چرند و پرند میگه. تا سکته نکرده یه مسلمون فکر درمان او باشه.

    • #پوکر کثیف و مافیایی حکومتی

      جامهای فلزی و اسنپی در انحصار لنگه .اونها بدون بازی در زمین ،عادت به گرفتن جام اسنپی دارندخخخخخخخخخ

    • ضد کرونا

      تو و امثال تو جیب ملتو نزنین مردم بیشتر سلامت میشن
      خودتم میدونی اگه مافیایی تو فوتبال باشه اون تو که همزان مالک دو تیمی جون بازیکنای ۱۰۰میلیاردی تو از جون ملت باارزش تره ملت دوماهه الان سر کارن

    • بدون نام

      آقای زنوزی بهتر آبروی خودت و تبریزی ها رو بیشتر از این نبری. گندش رو درآوردی دیگه. زیپ دهنت رو ببند. وقتی سواد نداری لازم نیست درمورد همه چیز اظهار نظر کنی.

    • حامد میرزاخانی

      انگل

    • بدون نام

      وقتی سرورتون اول فصل صدر جدول نبود خبری از مهندسی لیگ نبود حالا که مطمئنید پوکر قهرمانی میکنیم همش صحبت از مهندسی لیگه ؟؟؟؟؟

    • 6

      ترتریا

    • H

      همون فلزی ام گیرتون نمیاد.

    • بدون نام

      یه جام بدید به ممدلی دزده تا بشینه تو خونه خخخخ

    • بی نام

      این اقای زنوزی که شما داریدسنگشوبه سینه میزنیدپادزدی وچپاول بیت المال داره خرج تیمتونومیده انشالله به وقتش دست ایشون رومیشه وبه سزای اعمال کثیفشون میرسن

    • بدون نام

      پس دنبال جام های پلاستیکی هستین؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این اقای تازه به دوران رسیده چون تیمش در این چندین سال در حسرت بردن یک جام قهرمانیه مثل ان ضرب المثل که میگویند گربه دستش به گوشت نمی رسه میگه پیف پیف بو میده حالا این اقا وتیمش گاو اهن دستش به جام نمیرسه هر کلکی که تا حالا بلد بوده رو کرده مثل سلفشون شله زرد و کیسه که گروه تاسیون را تشکیل دادهاند

    • بدون نام

      یاشاسین امپراتور ایران زنوزی جنابلاری سلطان خودتتی

    • تاجی

      آقایون لنگی زنوزی یکی از بزرگترین سرمایه داران ایران هست که بدون یه ریال درآمد از فوتبال داره میلیارد ها تومان هزینه میکنه ایشون خیلی درست میگه وزارت ورزش وسازمان لیگ میخوان هر طور شده یه جام دیگه بده لنگیها همه مردم ایران میدونن لیگ برتر فوتبال ایران مهندسی شده هست تا لنگ قهرمان بشه هرکسی کرونا میگیره طرفداران لنگ میگن دروغه بابا بخدا یه جام فلزی ارزش جان این بازیکنان وخانوادهاشون نداره آقای پیروانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینکه از بزرگترین سرمایه داران است شکی نیست، مهم اینه که اینهمه سرمایه را از کجا آورده؟ باور کنید حق همین ملت و مردمی است که در استادیوم ها جمع میشن ولی حتی پول خرید یک ساندویچ را هم ندارند و سودش را باز همین زنوزی می برد.

    • aa

      خخخخ.
      یه باشگاه بی افتخار باید اینو بگه.
      الان میدونه حتی یهمیه آسیا هم نمیتونید بگیرید دارید ادا در میارین؟؟؟

    • بدون نام

      همون بیت المال داره کنار تیمهای پرسپولیس و استقلال اونقدری گیرش میاد که حاضر به خصوصی کردنشون نیستن اونقدر از این تیمها باوجود طرفدارهای پرشمارشون دارن در میارند که ول کن این دو تیم نیستند

    • بدون نام

      جای اینکه به پرسپولیس بر چسب حکومتی بزنید یه کم از خودتون مایه بگذارید فوتبال  یاد بگیرید که بتونید جلوش واستید اینطوری فقط خودتون رو ضعیف و ترسو جلوه میدید.چشتون در بیاد.یه سری از همین مربیاتون از پرسپولیس بابت بازیه خوبش تعریف و تمجید میکنن.خودتون رو تقویت کنید بهونه هم نیارید.یه کم هم بیارید

    • رسول

      با این همه خرج دنبال تماشاچی روی تپه هستن ایشون

    • فرهاد بیات

      همون جام فلزی تو وتیمت نمیتونی به دست بیاری

    • ابراهیم البو

      حیف نبست تیم های با افتخاری مثل پاس و استقلال خوزستان تو دسته های پایین تر باشن و سوراختور بی افتخار تو لیگ برتر

    • اهواز

      یاشاسین تراکتور، ..

    • محمد علیزاده

      اقای زنوزی توبخاطرفرااراز مالیات امدی تیم داری می کنی این چه قانونی هست اداره مالیات گذاشته هرکی بجای مالیات در ورزش تیم داری کند ؟

    • فرهاد

      خیلی حرف نزن گربه دستش به گوشت نمیرسید میگفت بو میده تا پرسپولیس هست شما نمیتونی جام بگیری اصلا مال این حرفها نیستین

    • محمد

      خخخ اصلا هم تابلو نیست داری دست پیش میگیری پس نیفتی. تو ارزو داری فقط بزارنت با جامای پرسپولیس عکس بگیری.اگه تیم خودت خدای نکرده زبونمون لال صدر جدول بودی هم همینو میگفتی؟شما یه بار برا ۵دقیقه اونم اشتباهی فک کردین قهرمان شدین داشتین خودتونو میکشتید بیچاره ها

    • بدون نام

      با پول کثیف هر ادم بیسوادی که هیچ تخصصی در فوتبال نداره میاد اظهار نظر میکنه با پولی که معلوم نیست از کجا اورده میاد در فوتبال خودشو معروف کنه با این پول کثیف تو هم نمیتونی فردای برای تراکتور بسازی

    • بدون نام

      ... برا همین جام فلزی میلیاردها خرج کردی ولی ...

    • محمد

      تراکتور لیاقتش همون دسته یکه شما در حد نفت و گاز گچسارانی اگه این چندسالی اومدی بالا بخاطر سربازایی بود ک ازتیمای دیگه چاپیدی ...

    • بدون نام

      حکایت گربه دستش به گوشت نمیرسه ....
      واسه شما صدق میکنه

    • دکترررتاجی

      درود زنوزی کبیرحرفت حقه....

    • بدون نام

      درود بر تو.

    • بدون نام

      پس اگه دنبال جام فلزی نستید پی چه مرگته ...

    • kami1982

      اصلا میفهمی چی میگی. یه بار میگی نباید بالیگ برتر انگلیس مقایسه کنن بار دوم میگی لیگ انگلیس اگه بیست تیم موافق نباشن لیگ برگزار نمیشه. آخرش نفهمیدی مقایسه بکنن یا نکنن

    • بدون نام

      تیمهایی که دم از تعطیلی لیگ رو می‌زنند فصل بعد هم باید برن خونه بخوابن حق شرکت در فصل آینده رو ندارند

    • بدون نام

      تو اگر راست میگی کارگرها و کارمند های شرکت هات تعطیل کن. تو گفتی ماهم باور کردیم

    • بدون نام

      خیلی از تیمها آرزشونو که مدیری مثل زنوزی داشته باشن

      حتی ابی قرمزها

      چند تا مدیر عوض کردن ؟ همشون دولتی و ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا زنوزی دولتیه با اینهمه رانت و وامهای میلیاردی از این قماش افتخارات زیاد داشتید شبنم نعمت زاده فکر میکردیم اخریشه اما اقاخان اومد سیرمونی ندارید

    • بدون نام

      چند ساله داره خودش و ... میده واسه گرفتن جام حالا میگه جام فلزی نمیخوایم نمیخواستید اینهمه هزینه نمیکردید

    • محمد

      کل افتخاراتتون ۸دقیقه بود در حدی نیستین برای جام حرف بزنید،
      دکمه رو بزن

    • milad

      اینا دنبال یه جام هستن که باهاش ظرفاشونو بشورن جام فلزی میخوان چیکار

    • مسعود اعتدال

      راست میگه جام فلزی نمیخواد افتابه پلاستیکی میخواد

    • پرویز

      شما ملیجک معجزه هزاره سوم که با رانت و خرید قیمت بالای ماشین این هزاره به ثروت نامشروع رسیده ای زر نزنید

    • بدون نام

      شمادنبال جام ازجنس مووپشم هستین خخخخخخخخ

    • سید

      شما عرضه گرفتن جام پلاستیکی هم نداری فلزی که آرزوت هست .

    • بدون نام

      آخی بیچاره میبینم به ترفندهای مختلف دست میزنید اخرین خوشحالی شما اعلام اشتباه در قهرمان لیگ ۵ سال پیش بود.خخخخ

    • ایرانیم اصیل واصل.

      خخخخخخ.پرسپولیس هوش وعقلوازسراین زنوزی پرونده فک کنم وقتیم غذامیخوره کابوس پرسپولیس نمیزاره سیربشه.میگه دنبال جام فلزی نیستن خب بروسیداسماعیل تادلت بخوادانواع جامهای پلاستیکی ومفرغی هست چندتابخرپزارپشت سرت وهی مصاحبه کن وهی به سرورت پرسپولیس بگوپیروزی.

    • بدون نام

      یاشاسین تراختور یاشاسین اتا زنوزی.....

    • علی

      تو کل تاریخ ده دیقه گفتن جام گرفتید نزدیک بود هزار تا کشته بدید
      لطفا در مورد چیزی ک اصلا تجربه اش رو ندارید حرف نزنید

    • بدون نام

      جام پلاستیکی میخاد

    • بدون نام

      از زنوزی بپرسی دست چپ و راستت کدومه بخدا نمیدونه
      یاد سکانس معروف برره میفتم

    • بدون نام

      اگه دنبال جام نیستی از افراد بومی تبریز توی تیمت استفاده کن نه اینکه گران ترین بازیکنان رو بیاری تراکتور اون همه خرج کنی آخرش هم هیچی نشی آبروی خودت رو ببری و به همه دروِغ و تهمت بزنی.
      البته مملکت اگه قانون داشت الان امثال زنوزی باید گوشه زندان بودند

    • perspolis

      پوکر بد سوزونده لامصب پماد لازم شدن همه الان دیگه جای ماسک باید پاد وارد کنن

    • p

      فلز مهم نیست مهم قهرمانی پرسپولیس هستش ۴سال گاو اهن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج