۱۰۰۰۲۳۷
۲ نظر
۵۲۹۵
۲ نظر
۵۲۹۵
پ

راهنمای خرید اپیلیدی، انواع و قیمت آن

از بین بردن مو‌های زائد یکی از دغدغه‌های اصلی خانم‌هاست. برای این کار هم روش‌های بسیاری وجود دارد که از شکل‌های قدیمی و سنتی مانند بند انداختن گرفته تا انواع و اقسام روش‌های مدرن‌تری را شامل می‌شود. در این میان استفاده از اپیلاتور یا همان اپیلیدی یکی از روش‌های رایجی است که دغدغه از بین بردن مو‌های زائد را در اندازه بسیار زیادی از بین برده است.

برترین‌ها: از بین بردن مو‌های زائد یکی از دغدغه‌های اصلی خانم‌هاست. برای این کار هم روش‌های بسیاری وجود دارد که از شکل‌های قدیمی و سنتی مانند بند انداختن گرفته تا انواع و اقسام روش‌های مدرن‌تری را شامل می‌شود. در این میان استفاده از اپیلاتور یا همان اپیلیدی یکی از روش‌های رایجی است که دغدغه از بین بردن مو‌های زائد را در اندازه بسیار زیادی از بین برده است. اما نکته‌ای که در این میان مطرح می‌شود این است که شما باید با یک بررسی همه‌جانبه و هم‌چنین شناخت انواع اپیلیدی در نهایت به انتخابی درست هوشمندانه دست یابید و خریدی رضایت‌بخش داشته باشید. به همین دلیل نیز در این مطلب تصمیم داریم به موضوع راهنمای خرید اپیلیدی بپردازیم.

راهنمای خرید اپیلیدی، انواع و قیمت آن

انواع دستگاه اپیلیدی

اپیلاتور یا اپیلیدی‌هایی که امروزه در بازار وجود دارند از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و هر کدام از آن‌ها به فراخور نوع مو‌ها و همین‌طور حساسیت افراد می‌توانند انتخاب خوبی به شمار آیند. در ادامه شما را با انواع اپیلاتور و اپیلیدی آشنا خواهیم کرد:

اپیلیدی موچینی: این نوع از اپیلیدی‌ها بهترین نوع و همین‌طور مدرن‌ترین مدل آن‌ها به شمار می‌آیند. در اپیلیدی موچینی صفحاتی وجود دارد که وقتی سر اپیلیدی به چرخه درمی‌آید این صفحات می‌چرخند و به حالت یک موچین، مو را از ریشه می‌کنند. زمانی که صفحات از یکدیگر جدا شوند نیز مو‌هایی که کنده شده است از دستگاه خارج می‌شود. نکته مهمی که در رابطه با اپیلیدی موچینی وجود دارد آن است که هر چه تعداد موچین‌ها بیشتر باشد فرآیند اپیلاسیون بهتر و با سرعت بیشتری رخ خواهد داد. امروزه اپیلیدی‌های موچینی موجود در بازار از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند که با توجه به برند‌های مختلف خود می‌توانند دست شما را برای انتخاب باز بگذارند.

اپیلیدی فنری: در این مدل از اپیلیدی‌ها که اولین مدل آن‌ها نیز به شمار می‌آید چندین فنر در اتصال یکدیگر قرار گرفته‌اند. با کشیدن این دستگاه بر روی پوست، مو‌های زائد بدن شما به فنر‌ها گیر کرده و از ریشه کنده می‌شوند. نکته‌ای که در رابطه با این نوع از اپیلیدی‌ها می‌توان گفت آن است که انعطاف‌پذیری بالای آن‌ها می‌تواند گاهی به خم شدن بیش از حد دستگاه و در نتیجه کنده نشدن مو‌ها منجر شود. علاوه بر این اپیلیدی‌های فنری معمولاً در معرض خرابی بسیاری نیز قرار می‌گیرند، اما نکته مثبت اینجاست که فنر این نوع از اپیلیدی‌ها را می‌توانید به راحتی در بازار پیدا کرده و در نتیجه دستگاه خود را تعمیر کنید.

اپیلیدی چرخشی: این نوع از اپیلیدی‌ها شباهت بسیاری با مدل‌های فنری دارند. اما تفاوت این دو نوع دستگاه اپیلاتور در آن است که در مدل‌های چرخشی به جای استفاده از فنر، چند دیسک متحرک به هم وصل شده‌اند و باعث از ریشه کنده شدن مو‌های زائد می‌شوند.

راهنمای خرید اپیلیدی، انواع و قیمت آن

نکات خرید اپیلیدی

برای آنکه بتوانید اپیلیدی و یا همان دستگاه اپیلاتور مناسبی را برای خود خریداری کنید باید مسائل متفاوتی را در نظر داشته باشید. طبیعی است که شناخت معیار‌های اپیلیدی‌های ایده‌آل می‌تواند در داشتن انتخابی درست‌تر و هوشمندانه‌تر به شما کمک کند. یکی از اولین و مهم‌ترین مسائلی که باید در زمان خرید دستگاه اپیلیدی خود به آن توجه کنید تعداد موچین‌های اپیلیدی است. طبیعی است که تعداد بالای موچین‌ها در یک دستگاه می‌تواند با افزایش قیمت آن رابطه مستقیمی داشته باشد. اما باید این نکته را نیز بدانید که تعداد کم موچین‌ها را نباید به پای ضعف دستگاه اپیلیدی خود بگذارید، بلکه اپیلیدی‌هایی که تعداد موچین کمتری دارند نیاز به زمان بیشتری برای کندن و از بین بردن مو‌های زائد بدن شما خواهند داشت.

طبیعی است که از ریشه کندن مو‌های بدن درد بسیاری را نیز به دنبال داشته باشد. به همین دلیل هم امروزه مدل‌های بسیار متنوعی از اپیلیدی‌هایی در بازار موجود هستند که با داشتن امکانات دیگری از جمله برخورداری از یک سری اضافه، بسته خنک‌کننده و... در کاهش این درد به شما کمک می‌کنند. البته روش‌های دیگری نیز وجود دارد که در کاهش درد اپیلاسیون می‌تواند مؤثر باشد. برای مثال شما می‌توانید با قرار دادن پوست خود در آب گرم قبل از اصلاح مو‌ها از درد ناشی از کندن مو‌های زائد خود بکاهید. لازم به ذکر است در صورتی که مو‌های بدن شما بسیار کوتاه باشد، دستگاه اپیلیدی می‌تواند پوست بدن شما را زخمی کند. به همین دلیل هم بهتر است که ابتدا اجازه دهید که موهایتان بلند شود و بعد دست به اصلاح آن‌ها با کمک اپیلیدی بزنید.

اگر تصمیم به خرید اپیلیدی دارید احتمالاً با مدل‌های اپیلاتور سیم‌دار و یا اپیلیدی بدون سیم نیز روبه‌رو شده‌اید. در این رابطه باید بگوییم که با وجود آنکه اپیلیدی‌های سیم‌دار قوی‌تر هستند و دغدغه تمام شدن شارژ را برایتان ندارند، اپیلیدی‌های بی‌سیم انتخاب‌های بهتری به شمار می‌آیند، چراکه بسته‌بندی راحت‌تری دارند و می‌توانید آن‌ها را به راحتی در سفر با خود همراه کنید. علاوه بر این، اپیلیدی‌های بی‌سیم امکان استفاده زیر آب و در حمام را نیز برایتان فراهم می‌کنند.

راهنمای خرید اپیلیدی، انواع و قیمت آن

یکی دیگر از ویژگی‌ها و معیار‌هایی که می‌تواند در خرید اپیلیدی به کمک شما بیاید توجه به قابلیت تنظیم سرعت اپیلیدی است. بیشتر اپیلیدی‌هایی که در بازار موجود هستند حداقل دو دکمه برای تنظیم سرعت دستگاه دارند. به همین دلیل نیز شما باید با توجه به میزان استفاده خود از دستگاه اپیلیدی دست به انتخاب یک اپیلیدی ایده‌آل و مناسب بزنید. مزیت مدل‌های قابل تنظیم در این است که شما می‌توانید آن‌ها را برای نقاط بیشتری از بدن استفاده کنید و در زمان استفاده از اپیلیدی برای نقاط حساس بدن به سراغ سرعت کم دستگاه بروید.

برخی از اپیلیدی‌های موجود در بازار دارای امکانات دیگری از جمله چراغ قوه درونی هستند. این ویژگی می‌تواند در محیط‌های تاریک به کمک شما بیاید و فرایند از بین بردن مو‌ها را برایتان راحت‌تر کند، به طوری که خیالتان آسوده شود که دیگر هیچ مویی از چشمتان نیفتاده است!

توصیه ما این است که برای خرید اپیلیدی به سراغ برند‌ها و فروشگاه‌هایی بروید که با ارائه ضمانت و گارانتی، خیال شما را از خرید و همین‌طور مصرف این دستگاه راحت می‌کند. با این کار در صورت بروز هر مشکلی در رابطه با اپیلیدی شما، آسوده‌خاطر هستید که می‌توانید آن را به راحتی حل کنید.

راهنمای خرید اپیلیدی، انواع و قیمت آن

در نهایت نیز باید به این موضوع اشاره کنیم که شما می‌توانید با مشخص کردن بودجه و هزینه‌ای که برای خرید اپیلیدی در نظر گرفته‌اید پروسه و روند خرید اپیلاتور را برای خودتان راحت‌تر کنید، چراکه می‌توانید بودجه خود را به فروشنده اعلام کنید و از او بخواهید که محصولاتی با این میزان از هزینه را به شما معرفی کند. در این حالت گزینه‌های پیش روی خود را محدودتر خواهید کرد و در نتیجه نیز انتخاب راحت‌تری را برای خودتان رقم خواهید زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      موی زیر پوستی ایجاد میشه برای من برای همین من نمیتونم استفاده کنم، بلااستفاده مانده همینطور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیار بده بمن
        اپیلیدی من سوخته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج