۱۰۰۰۴۹۱
۱۲ نظر
۵۰۰۶
۱۲ نظر
۵۰۰۶
پ

منتخبان تهران، کارت‌های هدیه را پس دادند

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره توزیع کارت هدیه‌ یکی از دستگاه‌های اجرایی میان منتخبان استان تهران، گفت: همه منتخبان تهران کارت هدیه‌ یکی از دستگاه‌های اجرایی را پس دادند.

خبرگزاری مهر: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره توزیع کارت هدیه‌ یکی از دستگاه‌های اجرایی میان منتخبان استان تهران، گفت: همه منتخبان تهران کارت هدیه‌ یکی از دستگاه‌های اجرایی را پس دادند.

احمد امیرآبادی فراهانی در واکنش به مطرح شدن خبری مبنی بر اینکه در جلسه معارفه نمایندگان تهران با یکی از سازمانهای دولتی استان به هر نماینده کارت هدیه داده شده است اظهار داشت: قضیه از این قرار است که جلسه ای برای معارفه نمایندگان استان تهران با یکی از سازمان‌ها برگزار شد و در پایان جلسه دو کارت هدیه به این نمایندگان داده شد.

وی متذکر شد: در ادوار گذشته مجلس نیز چنین اتفاقاتی افتاده بود و بنده به یاد دارم که اعضای کمیسیون برنامه و بودجه به یکی از سازمان‌ها رفتند و به ما تبلت هدیه دادند و همان موقع چند نفر از ما نمایندگان این هدیه را بازگرداندیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما معتقدیم که با نمایندگان نباید این گونه برخورد شود و این رفتارها در شأن نمایندگان مجلس نیست.

امیرآبادی فراهانی اظهار داشت: همه نمایندگان تهران کارت های هدیه را برگرداندند که اتفاق بسیار خوبی برای مجلس یازدهم است و نشان داد که مجلس یازدهم از این گونه مسائل کوتاه نخواهدآمد و برخورد می کنند.

وی افزود: از مدیران دستگاه‌های اجرایی هم می خواهیم این رفتارها را که در برخی از مجالس قبل با نمایندگان داشتند، در این دوره مجلس نداشته باشند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه طبق قانون، نمایندگان تا چه حد مجاز به دریافت هدیه از دستگاههای اجرایی هستند، گفت: ما در قوانین ممنوعیت نداریم اما اصل این ماجرا درست نیست چرا که نماینده شأن نظارتی بر دستگاه اجرایی دارد و نمایندگان باید با این گونه رفتارها برخورد جدی کنند.

منتخبان تهران، کارت‌های هدیه را پس دادند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عسگر پورطهماسبی

      جوجه را اخر پاییز میشمارنداگر هدیه قابلی بود پس گردانده نمیشد وبااین کار زمینه رانت را اماده میکنید بگذار چند صباحی بگذرد پته همه شما بیرون ریخته خواهد شد

      پاسخ ها

      • بی نام

        اگر ریگی به کفشتان نیست چرا گرفتید
        که بعد بخواهید پس دهید
        الله اعلم

      • بدون نام

        اینها هدیه هاشون را قبلا گرفتن

    • شیرازیو

      هنوززوده که بگیم دمشون گرم

    • بدون نام

      وقت واسه هاپولي کردن زياده حالا

    • حسین

      بارک الله

    • بدون نام

      احسنت، باید اپارتمان میدادن ولی متاسفانه کم لطفی کردن ، خوب کاری کردین اینا باشن شان شمارو بدونن حاجی جان

    • بدون نام

      همین اول کار رشوه پرداخت شد اینها را باید به کسانی گفت که همان اوائل رشوه را هدیه تعریف کرد نهی از منکر نکرد بگه رشوه حرام است قبح کار را ریخت واین امری عادی شد در تمامی ادارها سازمانها ارگانها وزارت خانه ها دفاتر آقایان خلاصه هرکس به فراخور سمت وکارش رشوه میگیرد

      پاسخ ها

      • یک شهروند

        برادر رشوه چیه چرا تهمت میزنی ؟ این اسمش شگفتانه است با رشوه و ه هدیه فرق دارد .در شگفتانه کم آن قبول نیست باید خیلی زیاد باشد تا از حالت رشوه خارج و حلال گردد .‌خخخخخخخ

    • یک شهروند

      طبق قانون نمایندگان تا حدی که کسی متوجه نشه حق دریافت هدیه و چیزهای یواشکی داردند. بیشتر از آن تک خوری محسوب میشود و حرام است .خخخخخخخخخخ

    • نوید

      تا صداش در نیامده بود پس نمی دادند بجز چند نفر که اعتراض کردند وقبول نکردند

    • بدون نام

      فقط برای سو استفاده نماینده می شوند مخصوصا نمایندگان این دوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج