جاباما
۱۰۰۱۱۸۶
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

سود کرونا برای استقلال

کرونا به ضرر هر تیمی هم که باشد برای استقلال یک نعمت بود تا از همه لحاظ به ثبات برسد.

خبرورزشی: استقلال در آخرین بازی که در لیگ برتر برگزار کرد مقابل گل‌گهر شکست خورد و از آن روز تا به حال لیگ برتر تعطیل است؛ تعطیلی‌ای که به ضرر آبی‌های تهرانی نشد و حالا استقلالی‌ها با تمام قوا برای شروع مجدد لیگ برتر آماده می‌شوند.

زمین تمرین مخملی

استقلال پیش از شیوع بیماری کرونا برای تهیه زمین تمرین مشکل داشت و زمین چمن ورزشگاه انقلاب هم کیفیتش را از دست داده بود و علاوه بر آن در روز‌های بارانی نمی‌توانست میزبان تمرینات استقلال باشد. با کشت مجدد و استراحت زمین چمن مجموعه انقلاب حالا استقلال یک زمین تمرین مناسب دارد. چمن مخملی که برای تیم سرعتی و تکنیکی مجیدی نعمتی برای تمرین است و با پایان فصل بارش باران‌ها هم دیگر استقلال بدون زمین تمرین نمی‌ماند.

بازگشت مصدومان

دیاباته، غلامی، یزدانی، اسماعلی، میلیچ و... مصدومان قبل از کرونای استقلال بودند که به آمادگی کامل برای ادامه تمرینات رسیدند و مجیدی در شروع مجدد بازی‌ها نگرانی‌ای برای غیبت شاگردانش ندارد.

فرار از روند شکست

استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به الاهلی عربستان و در لیگ برتر هم به گل‌گهر سیرجان باخت. تیم مجیدی قبل از شیوع کرونا روی دور باخت افتاده بود و نیاز به انگیزه مجدد داشت که کرونا به کمک مجیدی آمد و آن‌ها را از روند متوالی شکست‌ها نجات داد.

استراحت بازیکنان

استقلال قبل از تعویق فوتبال در سه جام لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های پرفشاری را پشت سر می‌گذاشت. شاگردان مجیدی که مجبور به بازی در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا هم بودند، از خستگی گلایه می‌کردند و تعطیلی ۳ ماهه بازی‌ها فرصت خوبی بود تا استراحت کرده و جان تازه‌ای بگیرند.

شارژ مالی

یکی از دغدغه‌های استقلالی‌ها دریافت معوقه قراردادشان در لیگ نوزدهم بود. با آمدن سعادتمند به جای فتحی این مشکل هم تا اندازه‌ای حل شد و حالا بازیکنان بدون تفکر به مشکلات مالی آماده بازی‌های پیش رو می‌شوند. حقوق دیاباته و میلیچ هم پرداخت شده و آبی‌ها دیگر نگران فسخ قرارداد بازیکنان تأثیرگذار خارجی تیم هم نیستند.

دور شدن فولاد از اوج

استقلال در اولین بازی لیگ برتر بعد از شیوع کرونا مهمان فولاد خوزستان است که ۳ بازی قبلی خود را با برد پشت سر گذاشته بود و در بهترین شرایط به سر می‌برد. کرونا روند برد‌های متوالی فولاد را هم قطع کرد و حالا استقلال با تیمی بازی می‌کند که هنوز اجازه میزبانی ندارد و به اجبار در تهران تمرین می‌کند.

کرونا به ضرر هر تیمی هم که باشد برای استقلال یک نعمت بود تا از همه لحاظ به ثبات برسد. ثبات در مدیریت، آمادگی بازیکنان و رفع مشکلات سخت‌افزاری و... همگی در این سه ماه اتفاق افتاد و استقلال بعد از کرونا دیگر هیچ بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ح

      سود شما چی بوده

    • m

      بلاخره خرشانسن ولی چه فایده ترسو هستند فرار میکنن میرن ترکیه

    • بدون نام

      به یاری خدا این ویروس نحس واین بیماری عجیب دست از سرمون برداره و همه تیم‌ها سالم و با روحیه دوباره شروع کنن لیگ رو وباز یه شور و شوقی باشه برای دوستداران فوتبال

    • بدون نام

      پرسه پولیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج