جاباما
۱۰۰۱۳۳۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

یک نفوذی در اردوگاه سرخ

اینکه دلالی در فوتبال دنیا به یکی از معضل‌های مدیران تبدیل شده، یکی از مواردی است که نمی‌توان آن را کتمان کرد و تلاش مراجع و مسئولان برای سروسامان دادن به واسطه‌گری در فوتبال هم نتیجه‌بخش نبوده و می‌بینیم هر روز این پدیده خود را نزدیک‌تر و تاثیرگذار‌تر از همیشه به تیم‌ها کرده و در جابه‌جایی بازیکنان و حتی نتایج فوتبالی نقش به‌سزایی را بازی می‌کند.

فرهیختگان: اینکه دلالی در فوتبال دنیا به یکی از معضل‌های مدیران تبدیل شده، یکی از مواردی است که نمی‌توان آن را کتمان کرد و تلاش مراجع و مسئولان برای سروسامان دادن به واسطه‌گری در فوتبال هم نتیجه‌بخش نبوده و می‌بینیم هر روز این پدیده خود را نزدیک‌تر و تاثیرگذار‌تر از همیشه به تیم‌ها کرده و در جابه‌جایی بازیکنان و حتی نتایج فوتبالی نقش به‌سزایی را بازی می‌کند. اما اینکه این دلال‌ها با وجود خطرات و حاشیه‌هایی که می‌توانند برای تیم‌ها ایجاد کنند چگونه و با چه ترفندی به تیم‌ها و مدیرانش نزدیک می‌شوند برای اهالی فوتبال به یکی از علامت‌سوال‌های بزرگ تبدیل شده است و می‌بینیم با اینکه مدیران می‌دانند این نفرات چه حاشیه‌هایی را به‌همراه خود می‌آورند، اما بازهم گاهی مجبور می‌شوند با این نفرات همکاری کنند.

مشکلی که بازیکنان ایجاد می‌کنند!

از راحت‌ترین راه‌هایی که این نفرات می‌توانند خود را به تیم‌ها نزدیک کنند می‌توان به قرارداد این دلال‌ها با بازیکنان یک تیم خاص اشاره کرد. این افراد معمولا با بازیکنانی وارد مذاکره و عقد قرارداد به‌عنوان مدیربرنامه می‌شوند که در تیم تاثیر‌گذار هستند. آنها در فصل نقل‌وانتقالات به‌واسطه قرارداد با نفرات کلیدی تیم، برگ‌برنده را در دست گرفته و برای مدیران تیم خط‌ونشان می‌کشند که اگر با فلان بازیکن مدنظر این دلال قراردادی با مبلغ مشخص نبندد، او هم این نفرات را از تیم فعلی جدا کرده و راهی تیم دیگری می‌کند تا به این شکل دست مدیران برای اعمال‌نظر و مقابله با تحمیل نظرات این مدیران بسته شود.

پرسپولیس درحال فتح!

حالا از اطراف باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد یکی از دلال‌های معروف که در یکی از تیم‌های شهرستانی که اتفاقا جزء رقیبان پرسپولیس در لیگ نوزدهم هم به‌شمار می‌رود و در این تیم شهرستانی حکم مشاوره‌ای هم دارد، با کمک واسطه‌ای که در تیم تهرانی دارد باب مذاکره را با چند بازیکن سرخپوش باز و حتی تعدادی از آنها را به عقد قرارداد هم راضی کرده است. این خبر می‌تواند بسیار نگران‌کننده و البته خطرناک باشد و پرسپولیس را در فصل نقل‌وانتقالات با چالشی جدی مواجه کند.

این دلال که تا دو فصل قبل بازیکنان زیادی در تیم شهرستانی داشت و در فصل جاری تعداد بازیکنانش کمتر شده است، تلاش زیادی دارد با بیشتر شدن تعداد بازیکنان تحت قراردادش در پرسپولیس بتواند کار را در این تیم به دست بگیرد. اگر مدیران پرسپولیس غفلت کنند و بازیکنان تیم را از این معضل آگاه نکنند، این احتمال وجود دارد که او با پایان قرارداد بازیکنان با پرسپولیس، این تیم را با چالشی جدی مواجه کند و برای تمدید قرارداد این بازیکنان شروطی بگذارد که برای مدیران سرخ مشکل‌ساز شود. حالا شاید بهتر بتوان متوجه شد که چرا معمولا قراردادها در تیم‌های بزرگ پایتخت به‌نفع بازیکنان و مربیان و با بندهای عجیب منعقد می‌شود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج