۱۰۰۱۴۴۵
۵ نظر
۵۰۱۲
۵ نظر
۵۰۱۲
پ

مرگ یک پرستار بر اثر کرونا با علامت خستگی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هر یک از مبتلایان به کووید ۱۹ که فوت می کنند با الگوی خاصی فوت می کند، هفته گذشته یک پرستار با علامت خستگی بعد از کووید ۱۹ فوت کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هر یک از مبتلایان به کووید ۱۹ که فوت می کنند با الگوی خاصی فوت می کند، هفته گذشته یک پرستار با علامت خستگی بعد از کووید ۱۹ فوت کرد.

سعید نمکی روز دوشنبه در نشست کمیته علمی درمان کووید ۱۹ در بیمارستان قلب شهید رجایی افزود: به طور مستمر با یافته های جدیدی درباره کرونا و بیماری کووید ۱۹ مواجه هستیم به عنوان مثال چهار روز پیش یک پرستار در هرمزگان فوت کرد. تنها علامت او خستگی بود و معلوم شد که تست کووید ۱۹ او مثبت شده است.

وی گفت: یافته های زیادی درباره علایم کووید ۱۹ و علت فوت این بیماری به دست آمده است اما هنوز برای قضاوت نهایی و اسم گذاشتن روی علایم این بیماری زود است.

وزیر بهداشت افزود: بیماری کووید یک بیماری شتر گاو پلنگ است که هم گاز می گیرد هم لگد می زند و باید خودمان را برای شرایط سخت تر و متفاوت آماده کنیم.

نمکی ادامه داد: باید وضعیت مبتلایان و فوتی های بیماری کووید ۱۹ مرحله به مرحله بررسی شود. من تردید ندارم هر یک از فوتی های این بیماری با الگو و تابلوی خاص خودش فوت می کند و همه بیماران با یک الگوی مشترک از بین نمی روند.

وزیر بهداشت گفت: باید از منظرهای مختلف به بیماری کووید ۱۹ نگاه کنیم, از متخصصان رشته های مختلف نظرخواهی کنیم و همکاری های بین بخشی را تقویت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      خدا این چینیهای جلب رالعنت کنه

    • حسین

      سلام وزیر محترم شاخ زدن این ویروس را فراموش نمودند. اری هنوز با صفات و حالات موجود بی وجودی که از چین سوغات اورده شد اشنایی کامل پیدا نکردیم. چون توان نابودی و کنترل ان را نداریم، امیدوارم همزیستی با ان را بیاموزیم.

    • بدون نام

      راه های بین شهر هارو ببندید در تعطیلات هی سفر میروند و این ویروس را جابجا میکنند.

    • بدون نام

      تا زمانی که ول کنید روز بروز بدتر خواهد شد

    • بدون نام

      به ما چه حقوق مفتی ماهی 7 8م پرستارا میگیرن واسه چی؟ وظیفشونه خیلیاشون اونجور که شنیدم تو هتلا شیک الان اقامت دارن بعد اتمام شیفت نزدیک محل کار!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج