۱۰۰۱۸۰۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لالیگا با حضور تماشاچی؟ غیرممکن است

رئیس شورای ملی ورزش اسپانیا شایعات درباره حضور تماشاچی‌ها در ادامه فصل لالیگا را رد کرده و گفت حضور تماشاچی در بازی‌های ادامه فصل غیرممکن است.

ورزش سه: رئیس شورای ملی ورزش اسپانیا شایعات درباره حضور تماشاچی‌ها در ادامه فصل لالیگا را رد کرده و گفت حضور تماشاچی در بازی‌های ادامه فصل غیرممکن است.

لالیگا با حضور تماشاچی؟ غیرممکن است

ایرن لوزانو، رئیس شورای ملی ورزش اسپانیا با تکذیب کردن شایعات مطرح شده درباره اینکه پس از شروع مجدد لالیگا امکان حضور هواداران در برخی بازی‌ها وجود خواهد داشت، می‌گوید بازگشت هواداران به استادیومها در ادامه فصل جاری غیرممکن است.

این شایعات زمانی قوت گرفت که دیروز میگل آنخل رامیرز، رئیس باشگاه دسته‌دومی لاس‌پالماس گفته بود هواداران این تیم در مسابقات خانگی‌اش حاضر خواهند بود. لاس‌پالماس تیمی است در جزایر قناری که نسبت به خاک اصلی اسپانیا از کرونا کمتر تاثیر پذیرفته است. ولی لوزانو با تکذیب این شایعات گفت حضور هواداران در استادیومها به این زودی کاملا غیرممکن است.

رئیس شورای ورزش اسپانیا در مصاحبه با رادیو کادنا سر گفت:" غیرممکن است. باید به اساس رقابتها احترام گذاشت. در این باره مسائل زیادی مطرح است ولی اصلی‌ترین جایی که می‌توان اصل احترام به سلامت رقابت را دید در ورزش است".

لورنزو در ادامه صحبت‌هایش گفت:" از آنجایی که لالیگا یک رقابت ملی است ما تلاش زیادی کردیم تا تیمها تمرینهای خود را در شرایط برابر آغاز کنند. این لازمه منصفانه بودن هر رقابتی است. برای همین حالا که می‌بینم بعد از این همه تلاش برای یکسان‌سازی شرایط تیمها در رقابت، در این اواخر کار با چنین شایعاتی مواجه می‌شویم که می‌تواند همه آن تلاشها را بی‌معنی کند".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج