جاباما
۱۰۰۲۲۴۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

جنگل‌های چهارمحال و بختیاری طعمه حریق شد

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری از وقوع حریق در جنگل‌های حوالی سد کارون چهار موسوم به بلیط بلند در استان خبر داد و گفت: با همکاری دستگاه‌های امدادرسان و مردم محلی حریق مهار شد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری از وقوع حریق در جنگل‌های حوالی سد کارون چهار موسوم به بلیط بلند در استان خبر داد و گفت: با همکاری دستگاه‌های امدادرسان و مردم محلی حریق مهار شد.

مرتضی زمانپور در گفت‌وگویی از وقوع حریق در جنگل‌های حوالی سد کارون چهار موسوم به بلیط بلند در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: این حادثه روز گذشته به علت بی‌احتیاطی گردشگران در روشن کردن آتش رخ داد.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری افزود: بلافاصله نیروهای هلال‌احمر، یگان حفاظت منابع‌طبیعی از ۳ شهرستان اردل، کیار و لردگان به محل وقوع حریق اعزام و با کمک نیروهای محلی اقدام به اطفای حریق کردند.

وی توضیح داد: متأسفانه امروز مجدد آتش شعله‌ور و در حال سرایت به مناطق دیگر بود، که مجددا نیروها به منطقه اعزام و عملیات اطفای حریق با کمک جوامع محلی ادامه پیدا کرد و خوشبختانه پس از گذشت چند ساعت آتش به طور کامل مهار شد.

زمانپور با بیان اینکه میزان خسارت در حال برآورد است، خاطرنشان کرد: اگر همکاری دستگاه‌های اجرایی و مردم محلی برای اطفای حریق نبود، قطعا شاهد وقوع فاجعه در جنگل‌های چهارمحال و بختیاری بودیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج