۱۰۰۲۵۳۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

ترمیم هیات‌مدیره استقلال در دستور کار وزارت ورزش

همان‌طور که هفته گذشته خبر دادیم وضعیت استقلال در حال روبه‌راه شدن است و آبی‌ها با سعادتمند کم‌کم شرایط‌شان بهتر می‌شود.

فرهیختگان: همان‌طور که هفته گذشته خبر دادیم وضعیت استقلال در حال روبه‌راه شدن است و آبی‌ها با سعادتمند کم‌کم شرایط‌شان بهتر می‌شود. درواقع بعد از دعواهای مدیریتی و بسته شدن قرارداد با کارگزاری جدید، از بهبود شرایط مالی آبی‌ها هم خبر دادیم و خروجی کار به آنجایی رسیده که استقلالی‌ها امروز در شرایطی مطلوب با اختیار داشتن چند زمین تمرین و یکی دو باشگاه بدنسازی حرفه‌ای تمرینات خود را پیش می‌برند.

در این بین و بعد از پرداختی اخیر مالی به بازیکنان و بازگشت دیاباته و میلیچ و ثبات در وضعیت تیم از لحاظ ساختاری و مدیریتی، حالا هواداران استقلال منتظر آغاز رقابت‌ها و تماشای تیم‌شان در مستطیل سبز هستند.

با این حال یکی از مواردی که هنوز در این باشگاه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد مربوط به هیات‌مدیره‌ای است که مدت‌هاست به‌صورت ناقص و با تعداد حداقلی فعالیت می‌کند. هرچند در این بین ناهمسو بودن اهداف برخی مدیران نیز بیشترین آسیب را به پیکره استقلال زده است. هرچند شنیده می‌شود این بساط مدیران ناهمسو در حال برچیده شدن و شاید طی روزهای آینده اتفاقاتی بیفتد که خروجی آن تبدیل به یکی از یکدست‌ترین هیات‌مدیره‌های این چند سال اخیر در جمع آبی‌پوشان شود.

در انتظار هیات‌مدیره تاریخی

پیش از این خبر دادیم که به احتمال زیاد کامران منزوی که مدت‌هاست در حالت استعفا به کار در هیات‌رئیسه آبی‌پوشان ادامه می‌دهد به همراه اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات‌مدیره این باشگاه از جمع اعضای هیات‌مدیره جدا می‌شوند تا بعد از علی فتح‌الله‌زاده که با استعفایش در روزهای پایانی سال گذشته موافقت شد، دو عضو دیگر نیز رفتنی شوند. هرچند خلیل‌زاده بعدا در مصاحبه‌ای رفتنش از استقلال را تکذیب کرد، اما طبق شنیده‌ها ظاهرا به‌وجود وی برای برخی مباحث مدیریتی ازجمله فسخ قرارداد با کارگزار قبلی نیاز است و چه‌بسا طرفین به‌صورت مصلحتی تا مدتی همچنان به کار خود ادامه دهند.

البته طی چند روز اخیر نیز صحبت‌هایی درخصوص گره خوردن سرنوشت حجت نظری با خلیل‌زاده و استعفای نظری از استقلال در صورت جدایی خلیل‌زاده از این باشگاه منتشر شد که یکی از نزدیکان نظری در گفت‌وگو با خبرنگار «فرهیختگان» با صراحت این خبر را تکذیب و اعلام کرد که نظری نه چنین حرفی را زده و نه به آن اعتقادی دارد. درنهایت نیز همان زمان تاکید شد که تا پایان خردادماه و حدود ۳ هفته دیگر و به‌منظور تکمیل و یکدست شدن هیات‌مدیره استقلال دو سه عضو دیگر که در جمع آنها مدیران خوشنام اقتصادی و شاید سیاسی هم حضور داشته باشند، با ابلاغ وزارت ورزش معرفی خواهند شد.

همه گزینه‌های روی میز

از راهروهای باشگاه استقلال خبر می‌رسد که از سوی سعادتمند دو عضو و از سوی وزارت ورزش یک عضو برای ترمیم بدنه هیات‌مدیره استقلال مدنظر هستند که در بین آنها می‌توان به مهدی عبدیان عضو سابق کمیته اقتصادی استقلال که از چندی پیش به‌عنوان یک هوادار متمول در کنار آبی‌ها این تیم را مورد حمایت مالی قرار داده و محمد رحیمی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال خوزستان و عضو هیات‌مدیره باشگاه سایپا که دارای مدرک تحصیلی دکتری تربیت بدنی و روانشناسی تربیتی از سوی سعادتمند و سیدسعید افجه‌ای عضو اسبق هیات‌مدیره استقلال از سوی وزارت ورزش اشاره کرد.

نکته جالب اینکه اسفندماه سال ۹۳ بهرام افشارزاده، مدیرعامل باشگاه استقلال تصمیم گرفت که افجه‌ای را از سخنگویی این باشگاه عزل کند و در تصمیمی تازه‌تر وی را از عضویت در هیات‌مدیره هم برکنار کرد. در آن زمان این‌طور مطرح شده بود که برکناری افجه‌ای از هیات‌مدیره استقلال تصمیم تنها شخص افشارزاده نبوده و وزارت ورزش هم در این تصمیم دخیل بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلطانی فر دنبال نابودی کامل استقلال است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج