جاباما
۱۰۰۲۷۴۳
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

آقای تاج! حتما شوخی می‌کنید؟

رییس سابق فدراسیون فوتبال توپ ماجرای ویلموتس را در زمین وزارت ورزش و جوانان انداخت.

خبرآنلاین: مهدی تاج بالاخره سخن گفت. او چند ماه پس از کناره گیری ناگهانی از ریاست فدراسیون فوتبال و در وانفسای تعلیق و غرامت که فوتبال ایران فعلا دارد در میان آن ها دست و پا می زند، مقابل دوربین یک تلویزیون نشست و در مورد ابهامات پرونده ویلموتس توضیحاتی ارائه کرد.

تاج نکات خود را در خصوص نحوه حضور ویلموتس در ایران و همچنین مبلغ قرارداد و ماجرای غرامت سه ماهه ارائه کرد که راستی آزمایی و بررسی آن ها در این مقال نمی گنجد.

با این حال رییس سابق فدراسیون فوتبال در جریان انتخاب مارک ویلموتس، از نامه انجمن فرهنگی ایران و هلند به وزیر ورزش و جوانان خبر داد. نامه ای که در آن سه گزینه( جولین لوپتگی، هروه رنارد و مارک ویلموتس) برای هدایت تیم ملی پیشنهاد شده بودند و آقای وزیر هم با ارجاع نامه به فدراسیون فوتبال، آن را به اطلاع رییس فدراسیون رسانده و در نهایت هم نفر سوم این لیست به نیمکت تیم ملی رسید.

حالا سوال اینجاست که اساسا انجمن فرهنگی ایران و هلند بر روی چه سابقه یا تخصص یا مسئولیتی در نامه ای به مسعود سلطانی فر، برای تیم ملی گزینه معرفی می کند؟ آیا این مرکز علاوه بر حوزه فرهنگ، در زمینه ورزش و بالاخص فوتبال هم دستی بر آتش دارد؟ این مرکز فرهنگی که قاعدتا باید در راستای بهبود روابط فرهنگی تهران و آمستردام فعالیت کند و زمینه همکاری های بیشتر میان دو کشور در زمینه های اقتصادی ،گردشگری و صنایع دستی را فراهم آورد، چگونه به شخص اول ورزش ایران دسترسی داشته و نفراتی را معرفی کرده که حتی هیچ سابقه ای هم در فوتبال هلند نداشته اند؟

بر فرض هم که چنین پیشنهادی از باب توصیه و خیرخواهی به تصمیم گیران فوتبال ایران ارائه شد، چه الزامی در این نامه وجود داشته که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال انتخاب سرمربی تیم ملی را محدود به همین چرخه سه نفره کنند؟ آیا در داخل و خارج دیگر هیچ گزینه ای غیر از این سه مربی نبود که صلاحیت هدایت تیم ملی ایران بعد از کارلوس کی روش را داشته باشد؟

تلاش ما برای یافتن ردپایی در خصوص اعضای فعال در این مرکز فرهنگی در اینترنت از طریق جست و جو تا به این جا نتیجه ای نداشته و تماس با سفارت هلند هم تا این لحظه مقدور نبوده است.آنچه عیان است؛ تاج و فدراسیون فوتبال با ویلموتس قرارداد بسته‌اند، حتی اگر یک فرد غیرفوتبالی این مربی را معرفی کرده باشد. قاعده فوتبال این است مسئولیت انتخاب سرمربی تیم ملی، با فدراسیون فوتبال است اما آقای تاج از این شوخی ها با ما نکنید لطفا!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدثابت

      ایشون بعنوان کسی که به حیثیت ایران لطمه زده و پول بیت المال هدر داده محاکمه ومجازات بشه. پررو و پست ومقام پرست

    • TNT2

      شرم برتو سلطانی فر که فوتبال ملی و کلا ورزش کشور و نابود کردی نمیدونم روحانی بلد نیست وزیر انتخاب کنه ؟حالا انتخاب کردی چرا بعد این همه گندی که بالا اورد از مهاجرت بهترین ورزشکاران ایران درتمام رشته ها از زمانی که این اقا اومد تا نابودی تیم ملی فوتبال چرا اون و معاونینش و بیرون نکرد

    • پرسپولیس عشقه

      لعنت به تاج و کفاشیان و ساکت

    • بدون نام

      پس فکر کردید برای چی وزیر وزش مخالف ماندن کی روش بود؟ اون موسسه هم برای سلطانی فر هست که ربطی به ورزش نداره اما مشخص نیست این آقا برای چی و با چه نفعی این بازی رو سر تیم ملی دراورد.این هم مثل بقیه موضوعات دیگه ماس مالی میشه و میره

    • بدون نام

      وای به حال فوتبالی که به جای فدراسیونش،یه مرکز فرهنگی براش تصمیم میگیره!این دیگه چه جور شه؟

    • mj

      این تاج عجب زرنگه خودش بیشعورونفهمه فکر کرده مردم هم مثل خوش هستن

    • بدون نام

      این تاج را باید از ،،،،، اویزان کرد تا درس عبرت شود

    • میثم

      تاج و ساکت و بقیه دوستان همشهریشون باید محاکمه و اعدام بشن

    • بدون نام

      بایدتاج جوابگوباشدپول ملت برباددادحالاشروع شده این بگذاردکول آن واین بگذاردکول این آخرش هم وای مالی

    • بدون نام

      آقای تاج کاملا با اسناد حرف زد و این آقای وزیر ورزش است که با مردم و فوتبال شوخی کرده و حالا دنبال غرامت های مربی است.

    • بدون نام

      وقتی همه اسطوره های این فوتبال دنبال بیزنسسشونندهمین میشه دیگه تاج چندوقت پیش گفته بودکه میام رسوامیکنم وچنین وچنان وخط ونشونها لابد این اولیش بودکه فلا ن درصورت وجود موسسه فرهنگی سه تامربی معرفی کرده!!!یعنی چه؟مگه فیفانمیگه هرنوع دخالت درامورفدراسیونهاباعث تعلیق فوتبال اون کشور میشه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج