۱۰۰۳۰۶۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خلیلیان: باید با کرونا زندگی کنیم

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: ما باید با کرونا زندگی کنیم و یاد بگیریم که با رعایت موارد بهداشتی مریض نشویم.

خبرگزاری فارس: مهرزاد خلیلیان در حاشیه بازدید صالحی امیری از فدراسیون پزشکی ورزش اظهار داشت: از صالحی امیری و مسئولان کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم که مثل همیشه یار و یاور فدراسیون‌ها به خصوص پزشکی ورزشی که ماموریت خطیری داشت، بودند. در برخی رشته‌های رزمی مانند تکواندو، کارانه بوکس و جودو و ووشو خطر به قوت خود باقی است. البته همکاران ما در وزارت بهداشت در این هفته منتظر کارگروهی هستند که شخص علی نژاد پیگیر آن است و باید مراقبت جامعه ورزش باشیم.

وی ادامه داد: در برخی رشته‌ها هم هنوز ابهام وجود دارد و ما منتظر شرایط جامعه هستیم. همانطور که صالحی امیری گفت کار آسانی نیست و باید به شدت مراقب جامعه ورزش باشیم. خیلی از افراد در جامعه هم شغل خود را از دست داده‌اند و دچار مشکلات روحی و روانی شدند، اما همه باید با صبر جلو برویم. رشته‌های زیادی باز شده و به مرور در حال آزاد شدن هستند، اما در مورد استخرها چون محیط خاصی بوده، نمی‌توانیم زمان دقیقی را اعلام کنیم.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد شرایط بازگشایی تمرینات فوتسال و اینکه باید پروتکل را از شما دریافت کنند یا فدراسیون فوتبال گفت: هیچ فرقی بین رشته‌ها وجود ندارد. بازی‌های سالنی باید پروتکل‌های خاصی داشته باشند. اول پروتکل به وزارت بهداشت می‌رود و ما هم بخشی از آن هستیم. البته آنها هم ما را به عنوان نماینده وزارت ورزش می‌دانند و قرار است با همکاری این فدراسیون پروتکل‌هایی نوشته شود.

خلیلیان در مورد اینکه برخی در تکواندو شاگرد گرفته‌اند و کار می‌کنند، عنوان کرد: در بخش تمرینات انفرادی مجوز‌هایی را گرفتیم، اما برای مبارزه هنوز مجوزی صادر نشده است. قهرمانان ملی پوش ما اسطوره هستند و نمی‌توانیم به راحتی اجازه دهیم که در معرض خطر قرار بگیرند. باید با کرونا زندگی کنیم و یاد بگیریم که مریض نشویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج