۱۰۰۳۷۹۳
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

جلالی: ۴۰ سال است که در فوتبال تدبیر نداریم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد که فوتبال ایران بابت عقد قرارداد با برخی بازیکنان و مربیان خارجی ضرر کرده است و این وضعیت در آینده هم ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم: مجید جلالی در مورد شکایت ویلموتس از فدراسیون فوتبال ایران و انتقادهایی که از مسئولان پیشین فدراسیون صورت گرفته است، گفت: من در جریان جزئیات قرارداد ویلموتس با فدراسیون نیستم و اطلاعاتم در حد چیزهایی است که در رسانه‌ها منتشر می‌شود، اما یک چیز را می‌دانم و آنهم اینکه سال‌های سال است که بابت عقد قرارداد با برخی بازیکنان و مربیان خارجی ضرر کرده‌ و غرامت داده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در ادامه افزود: قطعاً این وضعیت در آینده هم ادامه خواهد داشت. این چیزها باعث نگرانی و تأسف است. متأسفانه سال‌هاست که بودجه‌ها را این‌طور هدر می‌دهیم، ولی برای تربیت نیروهای خودمان حاضر نیستیم یک ریال هزینه کنیم. این مشکلات یک علامت سؤال بزرگ را به وجود می آورد. اینکه چرا این‌طور می‌شود و تلخی کار همین چیزهاست که می‌بینید.

وی درباره اینکه قرار بود فدراسیون فوتبال بعد از رفتن کی‌روش یک مربی بهتر و ارزان‌تر بیاورد، تأکید کرد: ما در مجموع رفتارهایی که در این مدت انجام دادیم سرگردان بودیم و بحث فراتر از انتخاب کی‌روش یا ویلموتس است. سال‌هاست که در فوتبال این هزینه‌ها را انجام می‌دهیم، چه در تیم ملی بزرگسالان و چه در تیم‌های پایه. باید بررسی کرد که خروجی کار چه بوده است. گاهی اوقات پیشرفت‌های مقطعی داشته‌ایم، ولی توشه‌ای برای آینده نداشته‌ایم.

جلالی یادآور شد: همیشه سبک کار این بوده است که یک مربی را انتخاب می‌کنیم یا به ما سفارش می‌کنند و بعد هم این مشکلات به وجود می‌آید. این یک سبک همیشه سرگردان بوده که نتیجه خوبی هم نداشته است. شما ببینید که در این سال‌ها چه کسانی آمدند و رفتند و چه نتیجه‌ای حاصل شد، بدون اینکه کسی انتظار داشته باشد به یک پیشرفت خوب برسیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پاسخ به این پرسش که «آیا حفظ کی‌روش بهتر از انتخاب ویلموتس نبود؟»، خاطرنشان کرد: در آن زمان فضای فعلی وجود نداشت و در هر برهه، افکار عمومی به سمتی می‌چرخد یا آن را به سمتی می‌چرخانند. من به این موضوع اشاره کردم که سال‌هاست این وضعیت وجود دارد. ما ۴۰ سال است که در حوزه فوتبال تدبیر نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برای اینکه برنامه ریزی مشخص،نداریم!

    • بدون نام

      40سال هست که در هیچی عقلانیت و تدبر نداریم حالا فوتبال چون مردم دنبال میکنن و کمی آزادتر درباره کارهای مدیرانش صحبت میشه بیشتر گند کارها رو میشه وگرنه بقیه بخشها هم همینه

    • بدون نام

      چهل سال را خوب و درست امدی.

    • یک منتقد

      تیکه ی جالبی نیست؟؟احسنت آقا معلم!!

    • فرهاد

      اقای جلالی قربونت برم چهل ساله که مسئولین کشور ما نه تنها در فوتبال بلکه در هیچ چیزی تدبیر ندارن و در تنها چیزی که تدبیر دارن رانت خواری و اختلاس و دزدیه

    • بدون نام

      تو راست میگی، اگر تدبیر داشتیم توی بیسواد با اون کارنامه ضعیف، ۴٠ سال با پارتی و لابی و رابطه از این تیم به اون تیم نمی‌رفتی.

    • علی

      چهل سال که مملکتو کلا دارن شخم میکنن فوتبال جای خود داره

    • بدون نام

      باید ریشه رو پیدا کنی
      آدرس خواستی آقای جلالی من میدونم کجاست

    • احسان

      میشه بفرمایید تو کدوم حوزه تدبیر داریم که تو فوتبال داشته باشیم

    • بدون نام

      ما 40ساله که درهیچ چیزی تدبیر نداریم فوتبال که چیزی نیست مملکت نابود شده .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج