۱۰۰۳۸۹۷
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

باتری عجیبی که ۱۶سال بی وقفه کار خواهد کرد

شرکت تسلا مدعی شده است که باتری جدیدی تولید کرده که می‌تواند تا ۱۶ سال بی وقفه کار کند و این یعنی حدود ۱ میلیون مایل دوام آوردن باتری. این خبر می‌تواند برای بسیاری از رقبای تسلا خبری مهم باشد.

انتخاب: شرکت تسلا مدعی شده است که باتری جدیدی تولید کرده که می‌تواند تا ۱۶ سال بی وقفه کار کند و این یعنی حدود ۱ میلیون مایل دوام آوردن باتری. این خبر می‌تواند برای بسیاری از رقبای تسلا خبری مهم باشد.

شرکت Amperex Technology Ltd با مسئولیت محدود (CATL)، تولید کننده باتری وسایل نقلیه الکتریکی که باتری‌های تسلا را تأمین می‌کند، می‌گوید که این باتری خاص را ساخته است که می‌تواند ۱۶ سال دوام آورده و بیش از ۱ میلیون مایل حرکت کند.

رئیس CATL، به بلومبرگ گفت که این باتری آماده تولید است و تقریباً ۱۰ ٪ گرانتر از باتری‌های موجود در بازار است. پیش از این و در ماه می‌رویترز گزارش داد که تسلا به طور مشترک در حال کار بر روی یک باتری میلیون مایلی با CATL است، اما هنوز تأیید نشده است که آیا این همان باتری است یا خیر.

این تأمین کننده باتری تسلا می‌گوید این اتفاق یک پیشرفت بزرگ در فناوری باتری بوده است که می‌تواند فروش وسایل نقلیه الکتریکی را برای سال‌های آینده رونق دهد. رئیس این شرکت Amperex Technology Co. Ltd (CATL)، غول باتری ماشین چینی که تسلا و فولکس واگن را تأمین می‌کند، ادعا می‌کند که آماده تولید عمده باتری‌هایی است که ۱۶ سال کار می‌کنند و ۲ میلیون کیلومتر یا ۱.۲۴ میلیون مایل مسافت را پشتیبانی می‌کنند.

ماندگاری باتری یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باعث می‌شود یک وسیله نقلیه مورد توجه قرار گیرد. باتری‌ها گرانترین بخش خودرو‌های الکتریکی هستند و به طور قابل توجهی قیمت خودرو را بالا می‌برند. بر اساس گزارش بلومبرگ، ضمانت نامه‌های باتری‌های فعلی خودرو‌های برقی تقریباً ۱۵۰، ۰۰۰ مایل یا هشت سال را پوشش می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خالی بندیه

    • همشهری

      برگزیده جایزه مصطفی اعلام داشته اواسط مرداد ماه ۹۹واکسن اماده میشه

    • بدون نام

      اگر واقعیت داشته باشه تو ایران به ازای تورم هرساله که باطری خودرو هم افزایش قیمت میخوره محاسبه میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج