جاباما
۱۰۰۴۱۹۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

توصیه رامین رضاییان به ورزش کردن در کرونا

مداقع تیم ملی فوتبال ایران توصیه کرد مردم با فعالیت بدنی و ورزش بتوانند دوران سخت شیوع کرونا را برای خود به دوران خوب و ماندگاری تبدیل کنند.

ایسنا: بعد از توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی درباره فاصله گذاری اجتماعی و فعالیت ورزشی در طول دوران شیوع ویروس کرونا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز پویش Stay Active (فعال بمانید) را ایجاد کرده است تا ستاره‌های فوتبال در قاره کهن به این پویش بپیوندند تا طرفداران و همراهان خود را نیز به این پویش سوق دهند.

رامین رضاییان که در تیم الشحانیه در لیگ ستارگان قطر است و یکی از بازیکنان برتر تیم ملی در مسابقات جام جهانی فیفا ۲۰۱۸ روسیه بود در این رابطه گفت: "قلب و دعاهای من به سوی تمام کارکنان سلامت و بهداشت و تمام کسانی که به در این راه مبارزه می‌کنند است. در طول این مدت نبود اطمینان، احساس دلسردی یا اضطراب برای ما وجود داشته است اما حفظ ذهن و بدن سالم باعث می شود در این راه مقاوم‌تر پیش برویم.

او در ادامه گفت: تمرینات استقامتی و تمرینات مقاومتی نه تنها بدن ما را تقویت می‌کنند، بلکه این اطمینان را به ما می‌دهد که هر روز با یک ذهنیت مثبت به مقابله و کنترل ویروس نزدیک شویم. شروع هر روز با نوعی فعالیت بدنی، حتی با شدت کم، می‌تواند به ما در زندگی بهتر کمک کند. من از همه می‌خواهم که با یک برنامه‌ای برای تناسب اندام کارشان را شروع کنند، یک جامعه ایجاد کنند، از یکدیگر حمایت کنند و من اطمینان دارم که با این احساس وحدت، این چالش برانگیزترین زمان تاریخ را به یکی از بهترین ساعت‌های خود تبدیل خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج