جاباما
۱۰۰۴۱۹۹
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

کفاشیان: سرپرستی‌ام در فدراسیون دور از ذهن نیست

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت که بازگشتش به فدراسیون به عنوان سرپرست دور از ذهن نیست و در جلسه آینده هیئت رئیسه نیز شرکت خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: علی کفاشیان درباره قوت گرفتن بحث حضورش در فدراسیون فوتبال به‌عنوان سرپرست اظهار داشت: قبلا هم گفته بودم هر کمکی از دستم برآید برای فوتبال ایران انجام خواهم داد. امروز کمیته استیناف حکم کاهش محرومیتم از ۵ سال به یک‌سال را ابلاغ کرد و بدین ترتیب دوران محرومیتم به پایان رسید و آماده خدمت به فوتبال هستم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود با افراد مورد اعتمادش برای حضور در فدراسیون هم صحبت کرده، گفت: من تیم خاصی ندارم و پس از ورود به مجموعه‌ای با افراد حاضر در آن مجموعه کار می‌کنم. نبی و اعضای هیئت رئیسه از دوستانم هستند و مشکلی وجود ندارد.

کفاشیان درباره اینکه چقدر احتمال دارد به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال مشغول به کار شود، به تسنیم گفت: فعلا یکی دو روز صبر کنید اما این موضوع دور از ذهن نیست. ۵۰ درصد که از طرف من باشد، حل شده و مانده ۵۰ درصد طرف مقابل!

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ادامه داد: با اعضای هیئت رئیسه ارتباط خوبی دارم و در اولین جلسه هیئت رئیسه شرکت خواهم کرد و باید با آنها درباره آینده فوتبال ایران صحبت کنم. استعفای کتبی نداده بودم و هنوز نایب رئیس اول فدراسیون و عضو هیئت رئیسه هستم. باید با کمک هم کاری کنیم که فدراسیون از این شرایط خارج شود.

کفاشیان تصریح کرد: با حضورم در فدراسیون و در مدت ۴-۳ ماه نمی‌توانم معجزه کنم اما سعی می‌کنم در مدت زمانی خاص امور فدراسیون را روی غلتک بیندازم و در مسیر خوبی گام برداریم. در این راه نیاز به کمک همه افراد است.

وی درباره اینکه نمی‌خواهد درباره دلایل محرومیتش از سوی کمیته اخلاق که به موضوع حق پخش تلویزیونی ارتباط داشت، صحبت کند، گفت: در آینده در این باره حرف خواهم زد.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال درباره کاهش محرومیت ترابیان به یک سال خاطرنشان کرد: این محرومیت حق ترابیان نیست و او سلامت کار کرده و نباید محروم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوبه والا تو بری تاج بیاد تاج بره کفاشیان بیاد . ارث پدریتونه .؟یا مملکت ما شما دوتا رو فقط داره؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فوتبال دوتا کلاش دارد قدرت بین هم تقسیم میکنند

    • امیر عباس

      کم دزدی کردی ول کن دیگه فوتبال ایران با تاج به لجن کشیدی برید یه گوشه جا بتمرگید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج