جاباما
۱۰۰۴۳۱۲
۳ نظر
۵۰۳۹
۳ نظر
۵۰۳۹
پ

می‌ودر: من بهترین بوکسور تاریخ هستم

قهرمان پیشین بوکس جهان گفت: باید کلاهم را به احترام محمد علی بردارم، ولی تا ۴۰ سالگی مبارزه نکردم که در پایان بگویم شخص دیگری بهتر من است.

خبرگزاری تسنیم: فلوید‌ می‌ودر، قهرمان پیشین و بدون شکست سبک وزن جهان، هیچ تردیدی ندارد که بهترین بوکسور تاریخ است. می‌ودر ۴۳ ساله در سال ۲۰۱۷ پس از مبارزه با «کانر مک‌گرگور» قهرمان پیشین MMA با رکورد ۵۰ پیروزی و بدون حتی یک شکست، اعلام بازنشستگی کرد.

او در مورد بهترین بوکسور تاریخ گفت: من بهترین بوکسور تاریخ هستم، چون بیشتر از هر بوکسور دیگری و البته در زمان کوتاه‌تری، قهرمانان جهان را شکست دادم. من ۱۸ سال و در پنج وزن مختلف، قهرمان جهان بودم و کمترین ضربه را از حریفان خوردم.

می‌ودر درباره اسطوره مسلمان و فقید بوکس سنگین وزن جهان اظهار داشت: به نظر من، محمد علی، پنجمین بوکسور برتر تاریخ است. اگرچه خیلی‌ها او را بزرگ‌ترین بوکسور همه دوران می‌دادند، اما او فقط در یک وزن مبارزه کرد و سه بار از «کن نورتون» شکست خورد.

وی ادامه داد: کاری که محمد علی انجام داد این بود که در برحه خاصی از تاریخ، حامی قدرتمند سیاهپوستان آمریکایی بود. اگر بخواهیم بوکسورها را با توجه به کارهای ارزشی آنها درجه‌بندی کنیم، محمد علی بدون شک در رتبه نخست قرار می‌گیرد، ولی اگر ملاک، مبارزه و رکورد برد و باخت باشد، من حرف اول را می‌زنم

فلوید می‌ودر تصریح کرد: محمد علی راه را برای حضور من در جایگاهی که قرار دارم، هموار کرد، ولی او از نظر فنی به بوکسوری باخته که تنها هفت مبارزه رسمی در کارنامه داشته است. من باید کلاهم را به احترام علی بردارم، ولی تا ۴۰ سالگی مبارزه نکردم که در پایان بگویم شخص دیگری بهتر من است.

روبرتو دوران، پرنل ویتاکر و جولویو سزار، در لیست می‌ودر به ترتیب دومین، سومین و چهارمین بوکسورهای برتر تاریخ هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا 40 سالگی مبارزه نکرد چون میدونست دیگه انرژی سابق نداره و ممکنه شکست بخوره..

    • بدون نام

      چرت و پرت نگو توانیی یک بوکسور رو در استعداد و توانایی های یه بوکسوره محمد علی توانایی هاش ماورایی بود اگه یکم‌تحقیق کنید راجع بهش متوجه میشید دلیل باختهاش چی بود۴ تاش بخاطر پارکینسون که نمیدونست یکی اش هم‌بخاطر محرومیت‌ چند ساله سر خدمتش یوده هرکی مبارزه های محمد علی رو دیده باشه میفهمه‌هیچکس حتی نزدیکشم نبود تو تاریخ

    • مرتضی

      به نظر من محمد علی کلی و مایک تایسون اسطوره های بی تکرار تاریخ بوکس هستن..بعد از اونها جو فریزر و همین می ودر عالی بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج