۱۰۰۵۰۸۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سیمئونه: دنیای ناشناخته‌ای پیش رویمان است

سرمربی اتلتیکومادرید از روبرو شدن با شرایط ناشناخته‌ در ادامه رقابت‌های لالیگا ابراز نگرانی کرد.

ایسنا: به نقل از مارکا، دیگو پابلو سیمئونه پیش از دیدار برابر اتلتیک بیلبائو در بازگشت لالیگا با رسانه‌ها صحبت کرد. سرمربی اتلتیکومادرید درباره قانون پنج تعویض اظهار کرد: ما با شرایط کاملا جدیدی روبرو هستیم و تنها این بخش برایمان تازگی نخواهد داشت. به نظرم چنین قانونی درست است و می‌توانیم از تمام توان تیم خود در بازی ها بهره ببریم. این قانون تفاوت را ایجاد خواهد کرد و می دانیم که بازیکنان تازه نفس می توانند تعیین کننده ظاهر شوند. بیش از هر زمان دیگر همه چیز به گروه وابسته خواهد شد. اگر قبلا پنج دقیقه زیاد بود اکنون هر دقیقه ارزشمند خواهد شد.

سرمربی آرژانتینی در ادامه افزود: جو کار کردن کاملا تغییر یافته است. بازیکنان باید بدون حضور تماشاگران و حضور حداکثر ۲۰ نفر بازی کنند. آنهایی که ژن جنگجویی دارند یک امتیاز بیشتر خواهند داشت. تکنیک یک بازیکن نکته کلیدی خواهد بود. همه بازیکنان از یار دوازدهم تغذیه می شوند. در واندا متروپولیتانو خیلی به این موضوع وابسته‌ایم. با این حال باید انگیزه تیم را بیشتر کرد و آن ها را در راستای اهدافشان پیش برد. باید دانست تماشاگری وجود ندارد و ما در شرایط جدیدی به سر خواهیم برد. باید آن را پذیرفت و خود را برای رقابت آماده کرد.

سیمئونه در مورد وضعیت بازیکنانش گفت: آنها برای بازی کردن شوق و انگیزه دارند. مدت‌هاست که فوتبال بازی نکرده‌اند. این شور، اهمیت دارد و می تواند برای رسیدن به اهدافمان کمکمان کند. اکنون ما هر روز بازی پیش رو داریم و سپس باید منتظر بازی های مهم دیگری همچون لیگ قهرمانان باشیم.

سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه اظهار کرد: از لحاظ وضعیت جسمانی بازیکنان نمی توان نظری داد چون مدت‌هاست بازی نکرده‌اند. به بهترین شکل خود را آماده می کنیم. باید برای مشکلاتی که قرار است بروز پیدا کند راه حلی پیدا کنیم.

سرمربی آرژانتینی درباره نگرانی‌اش گفت: همه چیز من را نگران می کند. نمی توانم دروغ بگویم. ما وارد یک شرایط ناشناخته می شویم. رقابت های کوتاهی در یازده هفته خواهد بود. آمادگی کمی داشتیم. قرار است پنج تعویض داشته باشیم و هر سه روز به میدان برویم. نگران کننده است.

پیش از توقف فوتبال به خاطر بحران کرونا اتلتیکومادرید در یک بازی تماشایی توانست لیورپول را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند. سیمئونه در مورد تاثیر آن بازی گفت: در واقع آن دیدار متعلق به قبل است و مدت‌ها از آن گذشته است. آن بازی به خاطر تیم حریف، خیلی مهم بود و در تاریخ اتلتیکو ماندگار خواهد شد. اکنون شرایط، کاملا متفاوت است و باید با تمام وجود برای بازی های باقی مانده تلاش کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج