جاباما
۱۰۰۵۵۱۲
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

مظلومی: شفر و پسرش به ریش ما می‌خندند

استقلالی‌ها این روزها در تلاشند تا هرطور شده طلب وینفرد شفر آلمانی را پرداخت کنند؛ اتفاقی که اگر رخ ندهد می‌تواند آبی‌ها را از حضور در بازار نقل‌و‌انتقالات محروم کند.

ورزش سه: استقلالی‌ها این روزها در تلاشند تا هرطور شده طلب وینفرد شفر آلمانی را پرداخت کنند؛ اتفاقی که اگر رخ ندهد می‌تواند آبی‌ها را از حضور در بازار نقل‌و‌انتقالات محروم کند.

پرویز مظلومی که در زمان اخراج شفر یکی از اعضای کمیته فنی آبی‌ها بوده، گفت‌و‌گویی با همشهری ورزشی داشته و در آن از مخالفت اعضای این کمیته با صادرشدن حکم اخراج مربی آلمانی پرده برداشته است.

حتما می‌دانید که استقلال این روزها درگیر شکایت بویان و شفر است.

در جریان این داستان هستم. در مورد بویان باید بگویم که او با مصدومیت به استقلال آمد و در حد تیم هم نبود. ولی در مورد شفر وقتی باشگاه او را کنار گذاشت، می‌دانست باید غرامت بدهد، پس چرا ۳هفته صبر نکرد؟ آن زمان ما در کمیته فنی بودیم. از ما که زیاد مشورت نمی‌گرفتند، با این حال گفتیم که قطع همکاری با شفر درست نیست ولی تصمیم خودشان را گرفتند. جالب است که گفتند استقلال خسارت نمی‌دهد ولی حالا می‌بینید این پرونده به کجا رسیده است. حتی قبل از فینال جام‌حذفی قرارداد شفر را با عجله تمدید کردند؛ آن‌هم دوساله. ۲سال پیش اگر تا پایان فصل صبر می‌کردند قطعا شرایط فرق می‌کرد و شاید خود شفر تصمیم به جدایی می‌گرفت. حالا باید او و پسرش پول بگیرند و به ریش ما بخندند.

این روزها داستان شکایت مربیان خارجی از فوتبال ایران به سوژه‌ای داغ تبدیل شده؛ درخصوص داستان ویلموتس چه نظری دارید؟

ما از اول هم راه را اشتباه رفتیم و نحوه قرارداد بستن با این مربی هم اشتباه بود. قرار بود یک مربی بیاید که از کی‌روش بهتر یا در حد او باشد ولی ویلموتس نه در حد کی‌روش بود نه بالاتر از او. ما همیشه در عقد قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی مشکل داشتیم و خیلی مواقع دلال‌بازی به فوتبال ما ضربه زده است. این مشکلات یا براساس ندانم‌کاری و اشتباهات مسئولان است یا اینکه پای مسائل پشت‌پرده در میان است.

چندسالی است که در لیگ برتر مربیگری نمی‌کنید. این اتفاق دلیل خاصی دارد؟

من در این سال‌ها از لیگ یک و لیگ برتر پیشنهاد داشتم ولی به‌خاطر بیماری مادرم آنها را رد کردم. البته در یک مقطع که شرایط مادرم بهتر شد با یک تیم ساعت۱۲ شب توافق کردم ولی نیم‌ساعت بعد با مربی دیگری توافق کردند که نمی‌دانم دلیلش مسائل پشت پرده بود یا چیز دیگری. با این حال شرایط اینطور نمی‌ماند.

به‌نظر شما استقلال باید فرهاد مجیدی را برای فصل بعد حفظ کند؟

فرهاد مربی جوان و آینده‌داری است و مسئولان باید به این مربی فرصت بدهند. البته مسئولان استقلال به نتایج هم اهمیت می‌دهند و ماندن مجیدی در استقلال به عملکرد خودش بستگی دارد. در فوتبال ایران فقط به نتیجه اهمیت می‌دهند؛ خصوصا در استقلال و پرسپولیس.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدرم شماها ریش دارید

    • بدون نام

      استقلال یا مربی خارجی نگیرد یا اگر هم میگیرد تا پایان فصل او را نگهدارد.

    • بدون نام

      ان موقع فرناز زیر اب شفر را زد شفر را به باشگاه راه ندادین همتون بهش خندیدید یادتان هست خدا جای حق نشسته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج