۱۰۰۵۸۸۵
۱۴ نظر
۵۰۰۲
۱۴ نظر
۵۰۰۲
پ

مرادمند: نامه را امضا کردم زیرا جان‌مان در خطر است

مدافع تیم فوتبال شهرخودرو می‌گوید در اعتراض به برگزاری ادامه لیگ نوزدهم این نامه تهدیدآمیز به فدراسیون را امضا کرده است.

ایسنا: صبح امروز (دوشنبه) بعضی از بازیکنان لیگ برتری از جمله بازیکنان تیم‌های فوتبال تراکتور، پیکان، نساجی، پارس‌جنوبی، شهرخودرو و نفت مسجدسلیمان نامه‌ای را به فدراسیون فوتبال ارسال کردند و طی آن این فدراسیون را تهدید کردند که با توجه به شرایط افزایش ویروس کرونا در کشور حاضر نیستند در ادامه لیگ نوزدهم به میدان روند.

محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال شهرخودرو درباره امضای نامه ارسالی توسط بازیکنان به فدراسیون فوتبال و تهدید به بازی نکردن در ادامه لیگ نوزدهم گفت: این نامه را امضا کردم زیرا به شرایط برگزاری لیگ اعتراض داریم. شرایط کشور و افزایش مبتلایان به کرونا به گونه‌ای است که جان بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها در خطر است.

او ادامه داد: ما هم انسان هستیم و اگر خدایی نکرده مبتلا شویم، خونواده ما در خطر قرار می‌گیرند. آن‌ها چه گناهی کرده‌اند که باید پاسوز ما شوند. شرایط کشور ما مثل آلمان و اسپانیا نیست زیرا آن‌ها توانسته‌اند ویروس را کنترل کنند و حتی آمارشان کاهشی است اما در ایران هر روز مبتلایان بیش‌تر می‌شوند. باید شرایط کشورها را مقایسه کرد و بعد چنین تصمیمی گرفت. کجای فوتبال ما شبیه بوندسلیگا و لالیگا است؟

مرادمند در پایان گفت: امیدوارم شرایط ما توسط مدیران فدراسیون درک شود و بدانند که این خطر برای فوتبالیست‌ها بیش‌تر از سایر شغل‌هاست. ما تابع نظر باشگاه هستیم اما نمی‌توانیم حق خودمان را هم نادیده بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      موقع پول گرفتن از المان و اسپانیا الگو بر میدارید موقع بازی کردن ......

    • کسرا

      آقا ما طرفداران پرسپولیس قبول داریم ویروس کرونا سرباز خدا افزایش بیشتری یافته خوب حالا کی قهرمانه بله پرسپولیس جون که ده امتیاز از تیم دوم جلوتره

    • بدون نام

      مگه خون شما رنگین تر از بقیه مردم است شما که میلیاردی پول می گیرین .

    • بدون نام

      عیبی نداره پس مگه شما هم جزومردم نیستین پول گرفته شده راپس بدین تا زمان پیدا شدن امپول کرونا بریدمانندما کارگری اجر بندازید بالا نون حرام فقط دزدی نیست بااین کارهاتون هم داریدینوع دزدی میکنید اینودست به یکی کردین سرای اف سی که نمیتونیدشیره بمالید سوزش بعضي هاتون اینه پرسپولیس چراقهرمان بشه

    • بدون نام

      چطور ماشین سازی امضا نکرده صاحبش یکیه تراکتورم مال خودشه خدا عاقبت ملت با این مفتخورا رابخیر کنه

    • بدون نام

      رنگین خون ها.

    • بدون نام

      یعنی بازی نکنید دیگه از کرونا خبری نیست ؟ دیگه با هیچ کس ارتباط ندارین خرید نمیرین نون و مایحتاج نمیخواین داروخونه نمیرین آقای بهانه یادت باشه این جاهایی که اسم بردم مردم کیپ تا کیپ بهم چسبیدن فوتبال که این همه وسواس خرج دادن آزمایش گیت ضد عفونی بون تماشاگر بودن ....... خطرش بیشتر از اماکن عمومیه نه .
      راستی نگفتی زنوزی چقدر برات گردن گرفته شایدم با یه قرارداد خوب سر از تراکتور یا سپاهان درآوردی .

    • نامی

      بقیه مردم ایران ادم نیستن و خطر ابتلا ندارن تازه نه حقوق میلیونی نیگیرن نه پروتکل بهداشتی در موردشون رعایت میشه پس جای حرف مفت کارتونو انجام بدید . فردا فوتبال ما بخاطر برگزار نشدن لیگ ضربه بخوره هیچکدوم نمیتونید جوابگو باشید . برای خانوادت نگرانی این شغلو رها کن برو بشین خونه . بقیه مردم هم خانواده دارن

    • نامی

      شما هم خر و میخواید هم خرما . از یه طرف مخالف برگزاری لیگ هستید از طرف دیگه مخالف قهرمانی پرسپولیس و تازه سهمیه ام طبق جدول فعلی میخواید . یه وقت رودل نکنید!

    • بی نام

      فقط جون شما تو خطر ما ک میریم سرکار جونمون در خطر نیست؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      اگر اکثریت فوتبالیها موافق تعطیلی لیگ هستن بهتره فدراسیون گوش کنه اما اگر بنا بر تعطیلیه باید کلا فوتبال را تعطیل کنن و نه لیگ یک باشه و نه دو و سه تا آقایونی که فقط جان خودشون و خانواده هاشون ارزش داره برن فکر ی کار باشن

    • بدون نام

      خیلی جالبه تو این مملکت فقط جون فوتبالیا با ارزشه و بقیه جامعه بخصوص کارگران و کارمندان اصلا ارزشی ندارن . فوتبالیستی که سوادش حداکثر دیپلمه و داره برای ی فصل حداقل دو میلیارد میگیره خیلی پر توقع شده

    • بدون نام

      من که هرروزرمیروم سرکار صدام به جایی نمی‌رسد خانواده هایمان نیاز دارند مجبوریم برویم سر کار اصلا از اول کرونا هم استراحت نداشتم کارگر ساختمانی هستم اما خدا را شکر مشکلی تا الان برایمان پیش نیامد چون خدا با فقراست اما شماها که پول مفت حمیداوی وزنوزی رامیخورید باید هم بترسید بعدش هم مگه خون شما از من کارگر رنگین تر است که مجبورم صبح تا شب دنبال یک لقمه نون باشم .برترین ها بچاپ

    • پیرمرد پرسپولیسی

      کار خوبی کردید ،قرادادهایتان رافسخ کنید ،پولهایی را که نوش جان کرده اید ،پس بدهید ،وبروید خانه ور دل ماماناتون استراحت کنید و بگذارید کارگران و زحمتکشان روزمزد درمعرض خطر باشند و خدای ناکرده به شما تی تیش مامانی ها صدمه ای وارد نگردد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج