۱۰۰۶۱۸۷
۲ نظر
۵۱۵۲
۲ نظر
۵۱۵۲
پ

راهنمای خرید قهوه ساز

امروزه با پیشرفت تکنولوژی وسایل بسیاری در اختیار افراد قرار می‌گیرد که با کمک آن‌ها هم می‌توان در زمان صرفه‌جویی بسیاری کرد و هم در کمترین مدت ممکن به یک قهوه خوب و لذیذ دست یافت؛ بنابراین باید بگوییم که خرید قهوه ساز برای این دسته از افراد نقش پررنگ و لازمی دارد.

برترین‌ها: بسیاری از افراد عادت دارند که در طی شبانه‌روز چندین بار قهوه بنوشند. به همین دلیل هم غالباً زمان زیادی را برای آماده کردن این نوشیدنی صرف می‌کنند، چراکه همه ما می‌دانیم که دم کردن و درست کردن قهوه به روش‌های سنتی به زمان زیادی نیاز دارد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی وسایل بسیاری در اختیار افراد قرار می‌گیرد که با کمک آن‌ها هم می‌توان در زمان صرفه‌جویی بسیاری کرد و هم در کمترین مدت ممکن به یک قهوه خوب و لذیذ دست یافت؛ بنابراین باید بگوییم که خرید قهوه ساز برای این دسته از افراد نقش پررنگ و لازمی دارد. اما چگونه می‌توان با انتخاب درست یک قهوه ساز، خرید هوشمندانه و مناسبی داشت؟ در این مطلب با شما هستیم تا به طور کامل به راهنمای خرید قهوه ساز بپردازیم و شما را با نکات خرید یک قهوه ساز خوب آشنا کنیم.

راهنمای خرید قهوه ساز

انواع قهوه ساز

به طور کلی امروزه قهوه ساز‌های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند که هر کدام از آن‌ها به فراخور امکانات خود و هم‌چنین نیاز‌های کاربر طراحی شده‌اند. در ادامه به معرفی انواع قهوه ساز می‌پردازیم:

  • دستگاه قهوه ساز فیلتر دار: یکی از مزیت‌های این نوع از دستگاه‌های قهوه ساز تنوع اندازه و همین‌طور روش کار بسیار ساده آن‌هاست. در دستگاه‌های قهوه فیلتر دار شما باید قهوه و آب را داخل دستگاه بریزد و اجازه دهید که آب کم‌کم گرم شده و به فیلتر حاوی قهوه اضافه گردد. به همین دلیل هم دیگر نیازی به این نیست که آب را از قبل گرم کنید.
  • دستگاه قهوه ساز وکیوم: به طور کلی باید بگوییم که این نوع از قهوه ساز‌ها نمونه‌های قدیمی این دستگاه‌ها هستند و امروزه کمتر می‌توان روی آن‌ها حساب کرد. قهوه ساز‌های وکیوم دارای دو محفظه هستند که با کمک آن‌ها پروسه تهیه قهوه را به انجام می‌رسانند.
  • دستگاه قهوه ساز موکاپ: این مدل از قهوه ساز‌ها معمولاً با اقبال خوبی از سمت مشتریان روبه‌رو می‌شوند. کارکرد این دستگاه به صورت گازی است، یعنی شبیه دستگاه‌های اسپرسو ساز با کمک آب و بخار کار می‌کنند. به طور کلی دستگاه قهوه ساز موکاپ دارای سه بخش کلی است. بخش اول قسمت پایینی آن است که به دستگاه مخزن آب مربوط می‌شود. بخش دوم در واقع قسمت میانی آن است که جای قرارگیری پودر قهوه است و در نهایت نیز قسمت سوم آن به فضای اسپرسوی نهایی مربوط می‌شود.
  • دستگاه قهوه ساز کپسولی: این مدل از قهوه ساز‌ها قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر مدل‌ها دارند و به همین دلیل نیز معمولاً مشتریان بسیاری به سمت آن‌ها سوق داده می‌شوند. در این نوع قهوه ساز‌ها شما باید کپسول‌های قهوه را درون دستگاه بگذارید و بعد از گذشت چند ثانیه قهوه گوارایتان را تحویل بگیرید. به همین دلیل هم معمولاً از این نوع قهوه ساز‌ها در دفاتر و مکان‌های اداری استفاده می‌شود.
  • دستگاه قهوه ساز فرنچ پرس: این مدل از دستگاه‌های قهوه ساز نسبت به سایر مدل‌ها واضح‌تر هستند، چراکه شما می‌توانید تمامی فرآیند دم کشیدن قهوه را به خوبی ملاحظه کنید. کارکرد این نوع از قهوه ساز‌ها به شکلی است که شما باید آب داغ را همراه با قهوه درون دستگاه بریزید و چند دقیقه منتظر بمانید تا قهوه دلبندتان آماده شود.

راهنمای خرید قهوه ساز

نکات خرید دستگاه قهوه ساز

برای آنکه بتوانید دستگاه قهوه ساز مناسبی را برای خود خریداری کنید باید در زمان انتخاب و خرید محصول نکات بسیاری را مدنظر داشته باشید تا در نهایت با توجه به آن‌ها بتوانید به خرید هوشمندانه‌تری دست یابید. به طور کلی یکی از اولین مسائلی که باید در زمان خرید به آن توجه کنید ابعاد و اندازه قهوه ساز است. غالباً به این شکل است که قهوه ساز‌هایی که اندازه بزرگ‌تری دارند می‌توانند قابلیت‌های بیشتری همچون گرم کردن فنجان، داشتن فیلتر آب و... را نیز به همراه داشته باشند.

نکته مهم دیگری که باید در زمان خرید دستگاه قهوه ساز مدنظر داشته باشید بودجه‌ای است که در اختیار دارید. طبیعتاً با توجه به تنوع بسیار زیاد قهوه ساز‌های موجود در بازار شما می‌توانید با هر بودجه‌ای که دارید قهوه ساز‌هایی با قابلیت‌های متفاوت را انتخاب کنید. برای مثال کسانی که ترجیح می‌دهند قهوه‌های غلیظ‌تری داشته باشند می‌توانند با صرف هزینه‌ای دست به انتخاب قهوه ساز‌هایی همچون دستگاه قهوه ساز اسپرسو بزنند.

علاوه بر این باید به یک نکته خرید قهوه ساز دیگری هم اشاره کنیم. میزان فشار بخار نیز یکی دیگر از معیار‌هایی است که حتماً باید در زمان خرید محصول موردنظر خود به آن توجه داشته باشید. به طور کلی فشار بخار مناسب از ویژگی‌های ضروری و لازم هر قهوه ساز خوبی به شمار می‌رود. با کمک فشار بخار مناسب شما می‌توانید از قهوه ساز خود بخواهید که قهوه‌ای با خامه و کف ایده‌آلی را برای شما تهیه کند. لازم به ذکر است که سرعت کم بخار باعث می‌شود که قهوه شما تلخ و تیزتر شود.

راهنمای خرید قهوه ساز

برای آنکه بتوانید قهوه ساز مناسبی را برای خود خریداری کنید بهتر است که به سراغ برند‌های معتبرتر و قدرتمندتری بروید تا با خیال راحت از کارکرد محصول خود آسوده‌خاطر باشید. به طور کلی برند‌های لوازم خانگی که امروزه می‌توان دستگاه‌های قهوه ساز خوبی از آن‌ها را در بازار مشاهده کرد شامل ویداس، فلر، گوسونیک، بوش، دلونگی، مولینکس، آرزوم، بیتالی، تکنو، بیشل، هاردستون، تفال و... می‌شود.

علاوه بر این یادتان باشد که همیشه به دنبال دستگاه قهوه سازی بروید که دارای ضمانت و گارانتی باشد. با این کار می‌توانید در مدت‌زمان بیشتری و با خیال آسوده‌تری از محصول خود استفاده کنید. به طور کلی خرید محصولاتی با ضمانت و گارانتی چند ماه یا چند ساله به عنوان پشتوانه‌ای به حساب می‌آید و می‌تواند به عنوان یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین معیار‌های خرید شناخته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی 11

      ما دیگه کوفتم نمیتونیم بخوریم

    • بدون نام

      دوستان لطفا یه قهوه ساز خوب با فشار بخار حداقل 15 . و قیمت مناسب معرفی کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج