۱۰۰۷۱۹۱
۱۳ نظر
۵۰۰۱
۱۳ نظر
۵۰۰۱
پ

میناوند: برخی خود را از مردم جدا می‌دانند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی افراد سال‌ها در تیم ملی بازی کرده‌اند، اما در شرایط کنونی خود را تافته جدا بافته از مردم می‌دانند.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی افراد سال‌ها در تیم ملی بازی کرده‌اند، اما در شرایط کنونی خود را تافته جدا بافته از مردم می‌دانند.

مهرداد میناوند در گفت ‌وگو با خبرنگار ، با اشاره به برگزاری مجدد مسابقات لیگ برتر فوتبال افزود: ابتدا بگویم که مردم همیشه به فوتبال لطف داشتند و این ورزش را مورد توجه خود قرار داده‌اند. اکنون زمان آن فرا رسیده که فوتبال به جامعه کمک کند. فوتبال در زندگی مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در این مدت هر جا رفته‌ام از من در مورد شروع فوتبال سوال شد. این یعنی نقش فوتبال در زندگی مردم بسیار پررنگ است.

وی ادامه داد: این فوتبال به خیلی از افراد آبرو و اعتبار داد. آنها ملی‌پوش شدند الان هم به دلار و یورو پول می‌گیرند اما خود را تافته جدا بافته از مردم می‌دانند. این افراد با این کارها خود را از چشم مردم می‌اندازند. آنها به جای اینکه برای نشاط مردم تلاش کنند، نا امیدی را در جامعه تلقین می‌کنند.

پیشکسوت فوتبال ایران اضافه کرد: در این میان افرادی هم هستند که تازه دو سال است به واسطه فوتبال مطرح شده‌اند اما در این چند روز به اندازه تمام اهالی فوتبال صحبت کرده‌اند. به طوری که اگر یک شبکه مستقل هم به آنها بدهند باز هم کم می‌آورند. آنها دیگر پولی ندارند تا باشگاه‌هایشان را مدیریت کنند و دم از تعطیلی لیگ می‌زنند. شما که نمی‌توانستید منابع باشگاه‌هایتان را تامین کنید، چرا به فوتبال آمدید؟

وی سپس با اشاره به نامه برخی باشگاه‌ها برای تعطیلی مسابقات لیگ تصریح کرد: این رفتارها را دیگر کودکان دبستانی هم انجام نمی‌دهند. مگر مدرسه است که تیم جمع می‌کنید؟

میناوند تصریح کرد: سوال اصلی من اینجاست که مگر فوتبالیست‌ها جزئی از جامعه نیستند؟ مگر در اوج کرونا کارمندان ادارات، پرستارها، کارمندان بانک و خیلی از ادارات دیگر جانشان را از دست ندادند؟ آنها برای خدمت رسانی به مردم جانشان را از دست دادند. الان هم در این شرایط جامعه به فوتبال نیاز دارد و فوتبال باید انجام وظیفه کند.

وی تاکید کرد: همه اینها دو علت دارد. ابتدا از ترس قهرمانی و موفقیت پرسپولیس است که خود را از لیگ کنار می‌کشند و دوم اینکه نمی‌توانند تیمشان را مدیریت و تامین مالی کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط این تیم گفت: هنوز قهرمانی پرسپولیس را قطعی نمی‌دانم اما تیم از شانس خوبی برخوردار است. امسال تیم از لحاظ مالی به ثبات خوبی رسیده و امیدوارم با رفع مشکلات، چهارمین قهرمانی متوالی رقم بخورد. تیم باید تا آخرین بازی با قدرت جلو برود تا چهارمین قهرمانی متوالی رقم بخورد. در حال ساخت یک آهنگ هم برای قهرمانی چهارم هستم و امیدوارم همزمان با پوکر قهرمانی آن آهنگ منتشر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بانو مینا هم با این چشمهای پف کرده اش دوباره زبون در آورد

    • تاجی

      تورا خدا خاله مینا تو یکی دیگه حرف از فوتبال نزن من نمیدونم تویکی بیکاری کار نداری که هرروز دربدری یه مصاحبه ای به‌ات انجام بدن برو بابا دنبال زندگیت کسی از تو توقع نداره برو فقط حرف نزن یه تیغ هم بخر این ریش بزن شدی عین ابوبکر بغدادی

    • منوچهر احمدی

      این میناوند آویزان کجاست؟

    • کیسه زباله آبی

      دمت گرم مهرداد جون. هر کلمه ای که میگی، تیری هست به مغز پوک و قلب مریض دشمنان پرسپولیس.

    • لنگی

      نوچه افشین شارلاتان چطوره؟مجیز گوییهای تو و مرتضا فنونی دیگه حال بهم زن شده

    • محمدرضایی

      بانومیاوندبرولجن لازبهای ک دراوردی جمع کن درموردفوتبال اظهارنظرنکن

    • غازقولنگ

      چه خبرازخانه تیمی شمال؟

    • لنگ کش

      مینا جون خودت هم جزو اونایی . برا قهرمانی پیروزی ما که حسود نیستیم . بایرن امسال هشتمین قهرمانیش رو جشن گرفته . یه دوره تاج بزرگ قهرمان میشد ،الان دور . دور شماست

    • بدون نام

      چقد مردکه بینووند زشته اخخخ حالم ازش بهم میخوره

    • حمید رنجبران

      بامردم شدی میناوند با مردم پله شده پله بامردم رونالدو شده رونالدو.....مردم نباشن ورزشکار به درد زرشکار هم نمیخوره...چه رسد بشه ورزشکار

    • بدون نام

      بازم مینا . حرف زد..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بازم مینا .

    • بدون نام

      مینا جون عزیزم گفتن مینا کرونا گرفته خدایی ناراحت شدم ..الهی که عزیزم همیشه سالم باشی مینا جون ما یه دونه بیشتر مینا نداریم اونهم دستمال بدست لنگیهاست .خدا حفطش کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج