۱۰۰۷۴۴۸
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

کفاشیان: بگذارید آپ تو دیت شوم!

علی کفاشیان، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: قرار شد با اعضا هماهنگ کنند تا اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون برگزار شود.

خبرگزاری تسنیم: علی کفاشیان پس از خروج از فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که اولین جلسه هیئت رئیسه این فدراسیون چه زمانی برگزار خواهد شد، گفت: قرار شد با اعضا هماهنگ کنند تا اولین جلسه هیئت رئیسه برگزار شود. ما هم ان‌شاءالله این روز‌ها حضور پیدا می‌کنیم.

وی در مورد بحث اساسنامه فدراسیون فوتبال توضیح داد: آقای نبی در فدراسیون حضور نداشت و قرار شد آخرین گزارش‌ها را به من بدهد. دو سه روز به من فرصت بدهید تا «آپ تو دیت» بشوم، بعداً.

کفاشیان در پاسخ به این پرسش که آیا به عنوان سرپرست در فدراسیون فوتبال فعالیت دارد یا نایب رئیس اول، گفت: فعلاً نایب رئیس اول هستم.

«آیا در جلسه هیئت رئیسه سرپرست می‌شوید؟ آیا این موضوع مطرح خواهد شد؟»، وی در پاسخ به این پرسش گفت: حالا در جلسه شرکت می‌کنیم، بعد ببینیم چه می‌شود. جلسه هیئت رئیسه را تشکیل دهیم تا ببینیم چه می‌شود. سه چهار روز به ما وقت بدید ببینیم چه خواهد شد.

وی در مورد حضور شخصی به نام بهروز زنجانی در زمان حضور کارلوس کی‌روش و مارک ویلموتس در اطراف تیم ملی و اینکه گفته می‌شود این شخص در زمان ریاست او وارد فدراسیون شده است، بیان کرد: در زمان ما بوده است؟ آقای کی‌روش دوست این شخص بوده و شاید با او جلسه داشته است،، ولی هیچ وقت ایشان در فدراسیون نبوده است.

کفاشیان در واکنش به این پرسش که آیا اطلاعی از پرونده شکایت مارک ویلموتس دارد یا خیر، خاطر نشان کرد: خیر، من اصلاً در جریان این پرونده نیستم.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود حضور در سمت ریاست فدراسیون فوتبال غیرقانونی بوده است، خاطرنشان کرد: خیر، مشکلی نبوده است.

وی درباره جلسه امروزش در فدراسیون فوتبال تصریح کرد: قرار شد در اولین فرصت آقای نبی جلسه هیئت رئیسه را تشکیل دهد و من هم در این جلسه شرکت کنم. در واقع فعلاً حضور من در فدراسیون به‌عنوان نایب رئیس است و اجازه دهید فعلاً جلو برویم و ببینیم چه می‌شود.

کفاشیان درباره جلسه‌اش با بهاروند نیز خاطر نشان کرد: خوش‌آمدگویی بود و صحبت کردیم.

«آیا صحت دارد با برخی از اعضای هیئت رئیسه اختلاف دارید؟» وی در پاسخ به این سؤال گفت: هیچ اختلافی بین من و اعضای هیئت رئیسه نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رباعی

      یعنی تو این ۸۰ میلیون جمعیت، بجز تاج و کفاشیان و دار و دسته دزدها، هیچ آدم لایقی برای اداره فوتبال وجود نداره؟؟

      واقعا جنگل دزدهاست

    • مجتبی

      یعنی هیچ وقت اون خنده های زشت و اعصاب خورد کن این کفاشیان یادم نمیره که تو اوج عصبانیت ملت میخندید این مردیکه مگه محکوم نشده پس تو فوتبال دوباره میخواد بیاد چه غلطی بکنه .کم که گند نزد به این فوتبال

      پاسخ ها

      • امیرعباس

        دیگه چیزی نمونده بدزدی شرم بر تو و تاج

      • امیرعباس

        اره بزارند هر کاری که دلت میخاد با فوتبال این مملکت بکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج