۱۰۰۸۱۳۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پرونده انتقال ارسلان مطهری به استقلال در CAS

انتقال ارسلان مطهری به استقلال که در نقل و انتقالات زمستانی رقم خورد همچنان مورد اعتراض باشگاه ذوب آهن قرار دارد.

ورزش سه: ارسلان مطهری که در نقل و انتقالات زمستانی به استقلال پیوسته، طی مدت حضورش توانسته نمایش موفقی در جمع آبی‌پوشان از خود به جا بگذارد و دبل گلزنی برابر پرسپولیس باعث شد تا به محبوبیت بالایی بین هواداران این تیم دست یابد.

با این حال اما باشگاه ذوب آهن که از همان زمان نسبت به این انتقال موضع گرفته بود، همچنان پیگیر موضوع است و با ادعای مدیرعامل این باشگاه آنها امیدوارند همانند پرونده رضا شکاری در این پرونده نیز به پیروزی دست یابند.

جواد محمدی، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در آخرین توضیحی که درباره روند دنبال کردن پرونده انتقال ارسلان مطهری داشته، اینطور توضیح داده است: یکی از بندهای قرارداد ارسلان مطهری این بود که هر زمان خواست می‌تواند قراردادش را فسخ کند. همچنین جدول زمان‌بندی برای پرداخت قرارداد او وجود داشت. از طرف دیگر اصلاً ۵۰ درصد قرارداد او را پرداخت نکرده بودیم که پس از پرداخت ۱۰ درصد مذکور، این میزان به ۶۰ درصد رسیده باشد.

از قرارداد ۲ و نیم میلیاردی مطهری تا نیم‌فصل تنها ۴۰ درصد یعنی یک میلیارد تومان به او پرداخت شده بود. همچنین دفاعیات ما به کمیته تعیین وضعیت رفت که رأی به نفع ما صادر نشد. پس مستندات خود را به کمیته استیناف ارسال کردیم و اگر حتی کار به CAS کشیده شود نیز از حق باشگاه کوتاه نمی‌آییم. همان‌طور که در پرونده رضا شکاری نیز پیروز شدیم. موفقیت در پرونده شکاری متعلق به باشگاه ذوب‌آهن است. در دوره مدیریت قبلی این کار آغاز شده بود که از زحمات آنها تشکر می‌کنم، اما این پرونده در دوره فعلی به نتیجه رسید و رأی صادر شد. در قسمت دوم پرونده نیز با اینکه در تعطیلات نوروز قرار داشتیم و همه جا تعطیل بود، با درایت تیم حقوقی باشگاه مقدمات پیگیری پرونده در CAS را فراهم کردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج