جاباما
۱۰۰۸۴۳۹
۱۸ نظر
۵۰۰۷
۱۸ نظر
۵۰۰۷
پ

هاشمی: درباره ملک جماران به روحانی ظلم شد

رئیس شورای شهر تهران در مورد دستگیری یکی از کارشناسان شورای شهر و ساخت و ساز در جماران توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس شورای شهر تهران در مورد دستگیری یکی از کارشناسان شورای شهر و ساخت و ساز در جماران توضیحاتی را ارائه کرد.

محسن هاشمی صبح امروز در میان جلسه صحن علنی را ترک کرد و ضمن سپردن اداره جلسه به ابراهیم امینی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز میزبان شورایان منطقه ۲ بودیم که در این جلسه گزارشی از وضعیت شهرداری منطقه ۲ ارائه شد و اعضا توانستند نظرات خود را در این خصوص ارائه کنند.

هاشمی: درباره ملک جماران به روحانی ظلم شد

وی با بیان این که امروز همچنین کلیات طرح تعیین حریم آثار هنری به تصویب رسید گفت: همچنین اعضاء پیشنهاداتی داشتند که این موضوعات بررسی شد.

رییس شورای شهر تهران در پاسخ به حواشی پادگان ۰۶ گفت: بعضا افرادی بدون اطلاع کافی سخنانی را در مورد نحوه واگذاری این پادگان و تبدیلش به بوستان مطرح کردند که موجب بروز سوء تفاهم شده است و نهایتا این سوء تفاهم ها سبب شده که هیچ کس متوجه نشود که چه اتفاقی رخ داده.

وی در مورد وضعیت گودهای پرخطر تهران اظهار کرد: اکثر گودها متعلق به مدیریت قبلی گذشته است و اما به حناچی پیشنهاد داده‌ایم که اقدام قضایی و درستی در مورد تعیین تکلیف گودهای پرخطر داشته باشد و حتی پیشنهاد دادیم که شهرداری ضمن رفع خطر گودها، در مورد هزینه کردش با مالکین گودهای رها شده شریک شود که در حال بررسی این موضوع هستند.

هاشمی در مورد سرانجام گود برج میلاد گفت: اختلافی فی مابین پلیس و شهرداری در مورد نحوه خروج از این گود وجود دارد.

وی همچنین در مورد اختلاف بانک آینده و شهرداری در مورد عدم واریز پول اوراق مشارکت مترو گفت: می دانید که شهرداری تهران بدهی زیادی به بانک ها دارد و وقتی بدهی ما به بانک ها زیاد باشد نمی توانیم وام بگیریم و دولت با این فرضیه به ما اجازه انتشار اوراق مشارکت می دهد.

وی با بیان این که شهرداری تمام تلاش خود را انجام می دهد تا اوراق به فروش برسد، ادامه داد: البته شهرداری باید تضامین لازم را برای بازپرداخت به بانک بدهد و حالا اختلاف بانک آینده و شهرداری نیز در مورد تضامین است و تاکنون هم پولی در این زمینه واریز نشده اما بهره ها در این مدت به حساب شهرداری اضافه شده است؛ اما به لجبازی رسیده و شهرداری نیز از بانک آینده درقوه قضاییه شکایت کرده است و باید این موضوع توسط مقام قضایی بررسی شود.

هاشمی در مورد دستگیری یکی از کارشناسان شورای شهر گفت: برخی کارشناسان به صورت ساعتی در شورای شهر فعالیت می کنند که توسط روسای کمیسیون ها به کار گرفته می شوند و آن طور که شنیده ام این کارشناس نیز به صورت ساعتی فعالیت می کرده و کارمند شورای شهر نبوده است و قرار داد امسالش نیز تمدید نشده بود پس کارشناس ما محسوب نمی شد و گویا به تازگی نیز به کمیسیون مربوطه پیوسته بود و در بیرون از شورای شهر نیز دستگیر شده است و بهتر است این موضوع را از حراست شهرداری پیگیری کنیم.

وی افزود: البته گزارش مکتوبی در این رابطه به ما نرسیده است و برخی صحبت ها مبنی بر این که این فرد جزء کمیسیون باغات بوده است را نمی دانم و ممکن است اصلا دستگیری اش به ما ارتباطی نداشته باشد اما این سوال مطرح است که چرا موضوع را پیگیری نکردند

رییس شورای شهر تهران همچنین در مورد سرانجام ملک نهاد ریاست جمهوری در جماران گفت: شهرداری می‌توانست بهتر عمل کند و اینقدر عجله به خرج دادن درست نبود و موجب سوء تفاهم می شود.

وی با بیان این که ۷۰ هزار پرونده در کمیسیون ماده ۱۰۰ داریم که چهل درصد آنها حکم تخریب دارد اما هنوز اجرایی نشده، تصریح گرد: هر چند که شهرداری کار قانونی انجام داده است اما چون این ملک در رابطه با دولت بود بهتر بودکه حناچی که عضو هیات دولت است با تدبیر بیشتر این کار را انجام می داد.

هاشمی افزود: این زمین سالها است که متعلق به نهاد ریاست جمهوری است و مدتها خانه خاتمی بود و از آنجایی که فرسوده بود و حتی استانداردهای ۲۸۰۰ را نیز پاس نمی کرد ریاست جمهوری تصمیم گرفت که نسبت به تخریب و بازسازی آن اقدام کند.

وی با بیان این که این ملک خانه شخصی نیست و قرار بود دفتر ریاست جمهوری شود گفت: به نظرم روحانی در این زمینه ظلم شده است چرا که این خانه متعلق به نهاد ریاست جمهوری و نه شخص رئیس جمهور است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دراکثر موارد ، چون مجری قانون ، نمی تواند جلوی تخلفات بزرگ‌را بگیرد ، در اجرای عدالت مایوس میشود لذا با چند گزینه روبرو میشود ،۱_ ادامه مخالفت و برکناری ۲_ گرفتن.....۳_ خود نیز وارد معرکه شود ! در حال حاضر اکثرا گزینه ۳ را انتخاب میکنند .

    • محمد

      فقط بلدن بگن تخریب
      اخه اون مصالح گرانقیمتی که این خونه ها ساخته شدن از پول مردمه چرا نمیدن به خود مردم

    • بدون نام

      تخریب کردن غلط ترین کار ممکن است و جز تولید دپوی از مخروبه در طبیعت حاصلی نداشته و ندارد.
      پیشنهاد میکنم ده برابر یا بیشتر ارزش ملک را جریمه و حتما سلب مالکیت و حتی زندان باید بعنوان جریمه در نظر گرفته شود تا بازدارندگی لازم حاصل شود.

    • بدون نام

      از پول ملت میروند ساختمان خلاف می‌سازند بعد از پول ملت میروند تخریب می‌کنند
      چه کسی جواب گو است؟
      خسته شدیم بخدا

    • بدون نام

      به مردم ایران ظلم شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پسر رفسنجانی نگه کی بگه

    • بدون نام

      فقط فکر مادیات دنیا بودن همشون الکی تو مدارس میگفتند فکر مادیات نباشید فکر آخرت باشید

    • بدون نام

      تو دیگه حرف نزن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف بهتری بلدنیستی.بچه

      • ‌ بچه‌ نظام‌ اباد‌ تهران‌

        بخواب‌ بابا‌

    • رومانی

      آخی . جیگرم کباب شد برای تو و دکتر

    • بدون نام

      تنها کسانیکه بهشون ظلم شد مردم بودن شماها همه تون ظالمید

    • بدون نام

      مگرامام زمان بیاد درستش کنه والا هرکه بفکر خویشه همه این دنیا راچسپیده اندان دنیا هست چه سودی بحال ماهافقیر دارد ای کاش کفرنباشد خدا یه پاسگاه میداشت

    • بدون نام

      شما و خانوادتون هم خیلیییییییی مظلومید

    • بدون نام

      خدمات رسانی به مردم تو همون دفتر پاستور انجام نمی شه؟ حتما باید تو نیاوران باشه؟ یکم تو شهر بگردید هم بد نیست ببنید مردم چطور زندگی می کنن .بهتر نیست اونجا رو تبدیل به یک پارک و فضای سبز کنید؟ شما که دیگه همه پار کها رو هم دارید می فروشید.

    • بدون نام

      ظلم اصلی به مردم آنزمان شد که شما آقازاده ها سرکار اومدین !

    • بدون نام

      مثل پدرت که تو کاخ زندگی میکرد مال خودش نبود

    • بدون نام

      اگر الان صحت نداشته باشه چند سال دیگه گندش در میادمثل خبلی از مسولین عزیز درحال حاضر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج