جاباما
۱۰۰۸۹۸۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

در دوئل نکو - فرهاد؛ گل اول را بزن و ببر!

شاگردان جواد نکونام پس از دریافت گل اول در لیگ نوزدهم، عملکرد خوبی نداشته‌اند و این می‌تواند اتفاق خوبی برای آبی‌های پایتخت باشد.

ورزش سه: فولادی‌ها در لیگ نوزدهم عملکرد نسبتا قابل قبولی را داشته‌اند و توانسته اند در زمره تیم‌هایی قرار گیرند که شانس زیادی برای کسب سهمیه ACL ۲۰۲۱ دارند؛ اما در ثبت این نتایج خوب، نقاط منفی هم دیده می‌شود که باعث شده تا فولاد از رسیدن به رتبه‌های بالاتر باز بماند. یکی از مهم‌ترین آن‌ها، واکنش فولادی پس از دریافت گل است که باعث شد تا آنها ۶ امتیازی حساس را از دست بدهند.

* فولاد گل اول را بخورد، می‌بازد؟

شاگردان نکونام در این فصل، در دو مسابقه گل اول را دریافت کرده اند که در هر دو مسابقه، به عنوان تیم بازنده دست خالی میدان را ترک کرده اند؛ نکته‌ای منفی برای تیم فولاد و امیدوار کننده برای آبی پوشان پایتخت. چرا که شاگردان فرهاد مجیدی در لیگ نوزدهم، در ۶ مسابقه گل اول را زده اند اما در هیچکدام آن‌ها دست خالی زمین بازی را ترک نکرده اند.

به روایت بهتر استقلالی‌ها از ۱۸ امتیاز ممکن، توانسته‌اند ۱۰ امتیاز را کسب کنند تا فرهاد مجیدی، امیدوار به نقطه ضعف بزرگ فولادی‌ها و بهره‌وری بالای تیم خودش استراتژی و ارنج‌اش را امروز چینش کند؛ البته که باید دید در فرصت کرونایی پیش آمده، جواد نکونام توانسته این مشکل بزرگ را در تیمش برطرف کند یا خیر؟

* فولاد گل بزند، ترسناک می‌شود

یکی از مهم‌ترین فاکتور برای به دست آوردن سه امتیاز کامل مسابقه، حراست از نتیجه پیروزی به دست آمده در ۹۰ دقیقه است؛ اتفاقی که توانسته امسال برای فولاد، به بهترین شکل ممکن اتفاق بیفتد و نقش بال پرواز را برای شاگردان نکونام در راه رسیدن به بالای جدول ایفا کند. درست نقطه مقابل تیم فرهاد.

چرا که فولادی‌ها در لیگ نوزدهم، ۸ مسابقه را با زدن گل اول به نفع خود دنبال کرده‌اند؛ در پایان این ۸ دوئل، سهم سرخ پوشان از ۲۴ امتیاز موجود، ۲۴ امتیاز بوده است تا آمار ۱۰۰ درصد پیروزی و تنها ثبت یک گل خورده را در طول این ۸ مسابقه، که گل اول را به ثمر رسانده اند برای شاگردان نکو ثبت شود.

سوی مقابل، هر چند تیم فرهاد در بازی که گل اول را زده، نباخته اما در حراست از پیروزی هم موفق نبوده است؛ چرا که آبی‌ها در ۶ مسابقه‌ای که گل اول را زدند، تنها دو بار پیروز شدند و چهار بار به تساوی تن دادند. تساوی‌هایی که اغلب در واپسین دقایق بازی رخ داد.

تا به اینجای لیگ، استقلال در هر مسابقه به صورت میانگین بیش از یک گل دریافت کرده است و اگر امشب هم این اتفاق را شاگردان نکونام ابتدا بتوانند رقم بزنند، کسب امتیاز از خوزستان به مقصد تهران برای مجیدی و شاگردانش سخت و دشوار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یونس

      چقدر زر میزنی تو اخبارورزشی

    • ی دختر پرسپولیسی

      نکو خجالت بکشید...خخخ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج