جاباما
۱۰۰۸۹۹۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گواردیولا: بازی با نیوکاسل بیشتر از چلسی اهمیت دارد

مربی منچسترسیتی در نشست خبری پیش از بازی با چلسی از اهمیت دیدار مقابل نیوکاسل سخن گفت.

خبرگزاری فارس: پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی مقابل چلسی از وضعیت سرخیو آگوئرو صحبت کرد.

مهاجم آرژانتینی سیتیزن‌ها در دیدار گذشته مقابل برنلی از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد.

پپ گواردیولا در خصوص آسیب دیدگی مهاجم خود گفت: پس از درمان او در بارسلونا توسط دکتر کوگات، ما نمی‌دانیم که چه زمانی آگوئرو به میادین بازمی‌گردد. باید پزشک زمان دقیق را به ما بگوید.

وی ادامه داد: در جایگاه او هم گابریل ژسوس است و هم استرلینگ می‌تواند بازی کند. ایلکای گوندوغان نیز در پست آگوئرو و مهاجم نوک یکی از گزینه‌های ماست. هیچ بازیکنی از ما نمی‌تواند در کمتر از ۳ روز در ۹۰ دقیقه بازی‌ها در میدان باشد.

پس از آن گواردیولا به تمجید از مربی چلسی پرداخت و اظهار داشت: لمپارد یک فوتبالیست خارق‌العاده بود و اکنون او دارد به یک مربی خارق‌العاده بدل می‌شود. فرانک فصل واقعا خوبی را گذرانند و من از تماشای بازی تیمش بسیار لذت می‌برم. آنها در فوتبال اروپا منحصربفرد هستند و بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارند.

مربی منچسترسیتی از بازگشت گلر دوم خود، کلودیو براوو خبر داد. او از وضعیت قرارداد گلر شیلیایی خود نیز سخن گفت و مدعی شد باشگاه تا چند روز آینده در خصوص آینده براوو تصمیم می‌گیرند.

پپ گواردیولا در خصوص اهمیت بازی نیمه نهایی در جام حذفی در روز یکشنبه نیز اظهارنظر کرد.

وی گفت: من نمی‌توانم انکار کنم که به بازی برابر نیوکاسل فکر نمی‌کنم. دیدار برابر چلسی بسیار اهمیت‌ دارد ولی بازی مقابل نیوکاسل یک بازی مهم و نهایی برای ماست. انتخاب کردن بازیکنان بسیار به شرایط فیزیکی و آمادگی‌شان بستگی دارد.

فرداشب در دیدار هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در استمفوردبریج میهمان چلسی است. این دیدار در ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه شب برگزار خواهد شد.

در جدول لیگ برتر، لیورپول با ۸۳ امتیاز در صدر، من‌سیتی با ۶۳ امتیاز دوم، لسترسیتی با ۵۵ امتیاز سوم و چلسی با ۵۱ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

تیم‌های منچستریونایتد ۴۶، ولورهمپتون ۴۶، تاتنهام با یک بازی بیشتر و ۴۷ امتیاز و شفیلد با ۴۴ امتیاز در رده‌های پنجم تا هشتم قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج