۱۰۰۹۱۱۴
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

مربی فولاد: تیم سرتر زمین بودیم

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با وجود اینکه استقلال در برخی از دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشت اما در طول مسابقه و حتی قبل از اخراج بازیکن این تیم فولاد تیم برتر زمین بود.

خبرگزاری فارس: حمیدرضا رجبی که به جای جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با استقلال حضور پیدا کرده بود در خصوص این مسابقه اظهار داشت:‌ ما بعد از کرونا تمرینات خیلی خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و مدیریت باشگاه و کارخانه شرایط خوبی را برای اردوی تیم ما در تهران فراهم کرد.

وی افزود: جا دارد از مسئولان کارخانه و باشگاه فولاد تشکر کنم چون شرایط در اهواز برای برگزاری تمرینات مناسب نبود. در مسابقه با استقلال با توجه به آنالیزی خوبی که از این تیم انجام داده بودیم می‌دانستیم که حریف تیم بسیار پرمهره‌ و خوبی است. نتایج آنها نشان می‌داد تیم خوبی هستند ولی در طول بازی و حتی قبل از اخراج بازیکن آنها فولاد تیم برتر زمین بود.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: البته دقایقی استقلالی‌ها خوب بازی کردند و همه می‌دانند آنها با سیستمی بازی می‌کند که کمتر تیمی در ایران به آن شیوه به میدان می‌رود و سخت است مقابل این تیم فوتبال ابزی کرد اما با تمرینات نکونام و تدابیر او توانستیم راه نفوذ استقلال را ببنیدیم. ما از ابتدای فصل وقتی گل می‌خوردیم بازی‌ها را واگذار می‌کردیم اما نشان دادیم می‌توانیم به بازی برگردیم و استراتژی‌ تیم‌مان را تغییر دادیم.

رجبی خاطرنشان کرد: در غیاب پاتوسی و ایوب والی و فرزاد جعفری با اعتماد به جوان‌ها و برنامه‌ریزی استقلال را شکست دادیم و از این بابت نیز خوشحالم.

وی در پاسخ به این سؤال که نبود تماشاگر در نتیجه این مسابقه تأثیر داشت یا خیر، گفت:‌ صددرصد تأثیر داشت. ما در این ورزشگاه از ابتدای فصل تاکنون فقط بازی اول‌مان را واگذار کردیم و نشان دادیم به حمایت هواداران نیاز داریم. در بازی با استقلال هم به حمایت آنها نیاز داشتیم ولی مطمئن بودیم که آنها از خانه ما را دعا می‌کنند و با دعای آنها حریف را شکست دادیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که آیا اگر استقلال ۲ اخراجی نمی‌داد باز هم می‌توانستید این تیم را شکست دهید، گفت: وقتی تیم استقلال ۱۱ نفره بود برای دقایقی اندک بازی را در اختیار داشت ولی در طول بازی ما تیم سرتری بودیم.

رجبی در خصوص اینکه بازی بعد از ۱۱۷ روز تعطیلی برای شما چگونه بود، عنوان کرد: ما قبل از تعطیلی مسابقات تیم بسیار خوبی داشتیم و سه پیروزی متوالی به دست آوردیم. نشان دادیم که تیم قابل احترامی هستیم و شاید حتی اگر مسابقات تعطیل نمی‌شد روندمان بهتر پیش می‌رفت. اما با تفکرات نکونام این تعطیلات خیلی روی تیم ما اثر نداشت.

وی در خصوص تأثیرات کرونا بر فوتبال گفت: ما اولین باشگاهی بودیم که در مورد تعطیلی لیگ صحبت کردیم چون احساس می‌کردیم که جان مردم در خطر است ولی متأسفانه ما تصمیم‌گیرنده نیستیم شاید فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در این گونه موارد تصمیم‌گیرنده باشند اما ما تابع تصمیم مسئولان هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسوها

      چه ربطی به جون مردم داره بدونه تماشاگره پس فقط بخاطرجون فوتبالیستعاست که تافتهدی جدابافته اید وخونتون رنگین تر و عزیزترازمردم عادیه.

    • بدون نام

      البته به کمک داور

    • بدون نام

      اگه مقابل تیم 9 نفر سرتر نباشی که باید بری بمیری مردک

    • بدون نام

      باز هم امداد های غیبی مانع از برد استقلال شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج