جاباما
۱۰۰۹۴۹۶
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

درخواست سه کشور اروپایی درباره لیبی

کشورهای فرانسه، آلمان و ایتالیا با صدور بیانیه‌ای از طرف‌های درگیر در لیبی خواستند درگیری‌ها را متوقف کنند و از طرف‌های خارجی نیز خواستند به هرگونه مداخله در بحران این کشور پایان دهند.

ایسنا نوشت: کشورهای فرانسه، آلمان و ایتالیا با صدور بیانیه‌ای از طرف‌های درگیر در لیبی خواستند درگیری‌ها را متوقف کنند و از طرف‌های خارجی نیز خواستند به هرگونه مداخله در بحران این کشور پایان دهند.

به گزارش پایگاه خبری صدی البلد، این سه کشور در بیانیه خود اعلام کردند، با توجه به خطر فزاینده بحران لیبی و با هدف تلاش برای بازگرداندن مذاکرات سیاسی پیرامون این بحران به روند خود همه طرف‌های درگیر در لیبی باید فورا و بدون هیچ شرطی درگیری‌ها را متوقف کنند.

کشورهای فرانسه، آلمان و ایتالیا از طرف‌های خارجی نیز خواستند به همه اشکال مداخله در لیبی پایان داده و به تحریم تسلیحاتی شورای امنیت علیه لیبی احترام بگذارند.

لیبی از زمان برکناری معمر قذافی، دیکتاتور مخلوع شاهد دودستگی و جنگ و ناآرامی است و دو دولت یکی در غرب( دولت وفاق ملی به ریاست فائز السراج) و دیگری در شرق (به ریاست خلیفه حفتر) بر این کشور سلطه دارند که هر یک تلاش دارد با شکست دیگری، کنترل کل کشور را در دست بگیرد. دولت اول از سوی سازمان ملل به رسمیت شناخته شده و دولت شرق لیبی هم از سوی برخی کشورها از جمله روسیه حمایت می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه متحد نباشیم میشیم لیبی..زنده باد ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج